nissepelle
Strandraggare
Tjena! Tänkte att jag skulle glida in och säga hej. Iofs har jag varit medlem sen 2006, men väldigt inaktiv. Medlemskapet började med att jag som då 16 år gammal funderade på att skaffa 125a, reggade mig på sporthoj och läste runt väldigt mycket. Men det blev aldrig av, fortsatte istället med att meka moppe ett par år till. 19 år gammal sålde jag sista moppen och lämnade det bakom mig. Nu, 3-4 år senare vaknade intresset för två hjul till liv igen, en jobbarkompis hade köpt sig en avstrypt Derbi GPR 50cc, mina tankar började snurra och några veckor senare lastade jag av en Kawasaki GPX600R -90 från släpkärran.
Alldeles otroligt fint skick! Äldre herre som haft den i sin ägo sedan 1992, och kört i snitt 60 mil per säsong, förvarat i varmgarage etc. Hojen ser för fan ny ut!
Nu håller jag på för fullt med att ta kortet! Dock skulle jag behöva någon att "övningsköra" med, så slipper jag fara runt olagligt (dock på mindre och tomma vägar, i moderat fart). Så finns någon i göteborgsområdet som känner att hen har tid så kan vi väl dra ut och åka lite ihop?
Alldeles otroligt fint skick! Äldre herre som haft den i sin ägo sedan 1992, och kört i snitt 60 mil per säsong, förvarat i varmgarage etc. Hojen ser för fan ny ut!
Nu håller jag på för fullt med att ta kortet! Dock skulle jag behöva någon att "övningsköra" med, så slipper jag fara runt olagligt (dock på mindre och tomma vägar, i moderat fart). Så finns någon i göteborgsområdet som känner att hen har tid så kan vi väl dra ut och åka lite ihop?