Tom Byron skrev:aha, *fniss* jag antog att det var för att få åka bana du skulle ha buttplugg, inte åka gata.....
Me såååå stupid
Då e jag med....
Du har ingen fin liten bild på din buttplugg!!
Som man kan planka av...
Tom Byron skrev:aha, *fniss* jag antog att det var för att få åka bana du skulle ha buttplugg, inte åka gata.....
Me såååå stupid
Då e jag med....
Abris skrev:Du har ingen fin liten bild på din buttplugg!!
Som man kan planka av...
Honung skrev:Abris jag kan fota när jag kommer hem och även ta mått på den om du vill ha.
Det ser ut på bilderna som slip onen är lika på våra.
Mycket enkelt,det enda som kan bli lite knivigt e gängningen ner i ljuddämparenHonung skrev:Här kommer två bilder och mått på pluggen, visst ritar jag bra i paint?
Fan måste ta mig tid att lära mig photoshop
Hoppas du får lite hjälp av bilderna, borde vara ganska enkelt att göra en.
HusabergForce skrev:Mycket enkelt,det enda som kan bli lite knivigt e gängningen ner i ljuddämparen
lever ni som skrivit här fortfarande såhär 7 år senare? Jag behöver en sån "butplug" till mitt FP-blås som sitter på min ktm 640 supermoto -03. Folk tror kriget har brutit ut när jag kommer körande, och det är tradigt att byta till originalsystemet när jag kör gocartbana... nån som har tips på var man kan få tag i en? Har inte tillgång till svets och sånt hightech så tillverka själv blir svårt..
får väl testa med diskboll, hittar ingen universal, tack för tipset!Har du provat packa om dämparen? Det finns att köpa universal db-killer men annars kan du göra en själv, svets är inget krav, stoppa in diskbollar eller nån plåt, håll fast nåt i/bakom utblåset med slangklämma osv. Finns många varianter, var kreativ och prova dig fram.
får väl köra med original på gocartbanan då, tur att det inte är effekten som är flaskhalsen när jag kör bana, går skit gör denJag vill inte vara negativ med FP systemet är väldigt bullrigt även med buttplug. Det är helt enkelt inte gjort för dagens ljudkrav.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|