Fråga ang kroppsdel!

Status
Ej öppen för fler svar.

IronMike

Guest
Mattias skrev:
Jag har en rätt omfattande samling bilder på flickors underliv och jag hittar faktiskt inte en enda analflik. Din kompis har haft en osannolik otur om han bara har lyckats hitta anatomiskt deformerade kvinnor. Det, eller så söker han sig till ett visst klientel.
Asså man ser den inte så tydligt på bild, jag har också kikat såhär i efterhand.. Man måste klämma/känna lite, eller om man kör 69 eller nåt i den stilen.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
UrbanTiger skrev:
Leta ibland 20+ och du ska finna

USCH! :zpy

IronMike skrev:
Asså man ser den inte så tydligt på bild, jag har också kikat såhär i efterhand.. Man måste klämma/känna lite, eller om man kör 69 eller nåt i den stilen.

Hålla på och greja med flikar och grejer. Kör in tummen som vanligt bara! :tummenupp

IronMike

Guest
Starstriker skrev:
Här hittade jag texten om analfliken för övrigt. Fortsatte att läsa, och det var ganska underhållande läsning:

Mammas lilla - analskåderi är en ynnest
""""""""""men idag hände det och jag fick ett ypperligt tillfälle att ställa alla frågor som uppstått kring nämnda analflikar. så här följer fakta:

en flik är en rest av en hemorrojd - som kan uppstå då man är väldigt hård i magen. alltså faller en del av tarmen ut som blodfylls som ett åderbrock. sedan dras blodet tillbaka och kvar lämnas - fliken.

en flik är en flik är en flik och bör enligt den barnmorska jag mötte idag inte tas bort. den ska alltså vara där! och enligt hen så är det väldigt vanligt.

om man vill se saker positivt så är det en extrasensor till den känsliga anusöppningen, alltså en tentakel som förhöjer känslan av att bli pillad i baklörva. något så fint som en extra klitta blir man inte förärad var dag!

inför dagens cellprov hade jag fått berättat för mig att barnmorskan kommer smeka mig längs innanlåren. men ack det väntade jag förgäves på. dock uttryckte hon den förväntade frasen "ja det ser ju jättefint ut!"

jag kom att tänka på MAT-TINA."""""""""

IronMike

Guest
Mattias skrev:
USCH! :zpy

Hålla på och greja med flikar och grejer. Kör in tummen som vanligt bara! :tummenupp
Hehe, men jag tror man märker den om man tänker efter när man gör sånt
:va

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Mattias skrev:
På vilket sätt var det här roligt? Finns det nån som INTE tar en närgången titt på allt godis flickor sitter på?

Ja, jag tror inte att alla studerar analer väldigt ingående. Men det är ju jag det. Du kanske fungerar annorlunda?

Detta tyckte jag var roligt för jag har en tendens till att ha denna form av humor, som svar på din första fråga. :tungan

Paradoxy

Guest
~Settan~ skrev:
Ja, jag tror inte att alla studerar analer väldigt ingående.

Inte väldigt ingående, bara ingående.
Men nu får man ju börja göra det väldigt ingående då :tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
~Settan~ skrev:
Ja, jag tror inte att alla studerar analer väldigt ingående. Men det är ju jag det. Du kanske fungerar annorlunda?

Vad har du träffat för killar? Schackspelare?

IronMike

Guest
Mattias skrev:
Vad har du träffat för killar? Schackspelare?
:3freak :3freak :rofl

fast brukar man inte säga att schackspelare å blyga personer har mest skellet och fuffens i sina garderober ?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
~Settan~ skrev:
:rofl

Jag känner mig inte särskilt intresserad av att ta reda på den saken heller så jag lär överleva ovissheten.

Är du säker? Skicka PM annars. Diskretion förväntas och utlovas.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Mattias skrev:
Jag ska räcka upp min hand när jag tvättat den.

Jag gjorde en smajli till dig!!!
wave2.gif

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras