Starstriker skrev:
Här hittade jag texten om analfliken för övrigt. Fortsatte att läsa, och det var ganska underhållande läsning:
Mammas lilla - analskåderi är en ynnest
""""""""""men idag hände det och jag fick ett ypperligt tillfälle att ställa alla frågor som uppstått kring nämnda analflikar. så här följer fakta:
en flik är en rest av en hemorrojd - som kan uppstå då man är väldigt hård i magen. alltså faller en del av tarmen ut som blodfylls som ett åderbrock. sedan dras blodet tillbaka och kvar lämnas - fliken.
en flik är en flik är en flik och bör enligt den barnmorska jag mötte idag inte tas bort. den ska alltså vara där! och enligt hen så är det väldigt vanligt.
om man vill se saker positivt så är det en extrasensor till den känsliga anusöppningen, alltså en tentakel som förhöjer känslan av att bli pillad i baklörva. något så fint som en extra klitta blir man inte förärad var dag!
inför dagens cellprov hade jag fått berättat för mig att barnmorskan kommer smeka mig längs innanlåren. men ack det väntade jag förgäves på. dock uttryckte hon den förväntade frasen "ja det ser ju jättefint ut!"
jag kom att tänka på MAT-TINA."""""""""