Fråga ang kroppsdel!

Status
Ej öppen för fler svar.

IronMike

Guest
Nog för att man är någorlunda allmänbildad och fysiskt medveten etc...men herromdagen berättade min kompis om en konstig sak som han kalla för "anal-fliken" - "det är en flik som skyddar pungen, å styr bakåt bajset". Anl till diskussionen, dök upp när vi snacka brudar... Han sa, "nästa gång du kör bakifrån på en tjej, retas lite med att dra i analfliken".

Det tyckte jag lät lite weird.

Har man missat något, eller snackar han i nattmössan ?

:confused: :va

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
IronMike skrev:
Nog för att man är någorlunda allmänbildad och fysiskt medveten etc...men herromdagen berättade min kompis om en konstig sak som han kalla för "anal-fliken" - "det är en flik som skyddar pungen, å styr bakåt bajset". Anl till diskussionen, dök upp när vi snacka brudar... Han sa, "nästa gång du kör bakifrån på en tjej, retas lite med att dra i analfliken".

:3freak

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Är det inte lite förtidigt för dina konstiga funderingar? :tomten

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Hrm.. Skyddar pungen? Varför har då brudar det? För att bajset ska komma ut rätt, eller vad? Som om det har så många vägar att välja på :hihi

:arsele

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Om analfliken är till för att skydda pungen så lär väl inte tjejer ha den? Ska han dra i sin egen analflik medan han tar en tjej bakifrån lär hon nog bli mer än retad.

IronMike

Guest
prulle skrev:
Är det inte lite förtidigt för dina konstiga funderingar? :tomten
Haha :D ..jag har alltid funderingar, men det är väl oftast sent å efter nån öl eller två som man vågar fråga - dock blire ingen tröjja med namn i sommar. Kommer va anonym på vägarna, å inte avslöja vad jag åker för hoj, så man vågar visa sig på bulten/rosenhill.

:fyllisar :3freak

Mattias skrev:
Om analfliken är till för att skydda pungen så lär väl inte tjejer ha den?
Min kompis poängterade att just tjejjer har den också... Han sa "på dig, alltså på killar, så skyddar den pungen från bajs" ... "men på tjejjer så finns en bara där, det en slags flärp, en skinnbit, som man kallar för anal-flik"

Paradoxy

Guest
Tack, nu har man en anledning till att knulla.
Ska genast ringa bruden och be henne komma hit :tummenupp

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
IronMike skrev:
Nog för att man är någorlunda allmänbildad och fysiskt medveten etc... "det är en flik som skyddar pungen, å styr bakåt bajset"... "nästa gång du kör bakifrån på en tjej, retas lite med att dra i analfliken"
Är du säker på att du är "Någorlunda allmänbildad och fysiskt medveten etc"?
Även jag måste påpeka att det nog inte är en tjej du har dragit hem om hon har pung, möjligvis någon som är halvägs genom processen.

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
IronMike skrev:
...

Min kompis poängterade att just tjejjer har den också... Han sa "på dig, alltså på killar, så skyddar den pungen från bajs" ... "men på tjejjer så finns en bara där, det en slags flärp, en skinnbit, som man kallar för anal-flik"

Det är väl bara att kolla om du vill veta :hihi

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
IronMike skrev:
Kommer va anonym på vägarna, å inte avslöja vad jag åker för hoj, så man vågar visa sig på bulten/rosenhill.

Tar du av dig jelmen är det tjört. Fet-tjört. :fakta

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Här är en beskrivning av den kvinnliga analfliken:

"en flik är en rest av en hemorrojd - som kan uppstå då man är väldigt hård i magen. alltså faller en del av tarmen ut som blodfylls som ett åderbrock. sedan dras blodet tillbaka och kvar lämnas - fliken.

en flik är en flik är en flik och bör enligt den barnmorska jag mötte idag inte tas bort. den ska alltså vara där! och enligt hen så är det väldigt vanligt.

om man vill se saker positivt så är det en extrasensor till den känsliga anusöppningen, alltså en tentakel som förhöjer känslan av att bli pillad i baklörva. något så fint som en extra klitta blir man inte förärad var dag!"

Hittade det här nånstans på nätet.......... :rofl

TopCat

Kvalar till Bukakke-SM.
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Såld på måndag, klotad på tisdag...
IronMike skrev:

Fliken skyddar mot stänk på pungen samt ser till att bajset kommer ut rättvänt.
På män är den knappt synlig för det mänskliga ögat men på kvinnor syns den desto mer. Påminner en hel del om en stövares öra, dock utan de korta håren.
Kvinnor har som bekant en längre typ hår... :mattias

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
IronMike skrev:
"men på tjejjer så finns en bara där, det en slags flärp, en skinnbit, som man kallar för anal-flik"

Jag har en rätt omfattande samling bilder på flickors underliv och jag hittar faktiskt inte en enda analflik. Din kompis har haft en osannolik otur om han bara har lyckats hitta anatomiskt deformerade kvinnor. Det, eller så söker han sig till ett visst klientel.

IronMike

Guest
~Settan~ skrev:
Jag har sett den på nåra tjejjer när man tänker efter ... jag vettefan om jag har, men jag antar det efter att min kompis va så säker på att alla har det.

...så jag tänkte, "hmm" antingen e jag korkad. Eller så har man missat att det faktiskt finns en kroppsdel som inte är så omtalad "analfliken", syftet verkar ju inte helt osannolikt?

:rolleyes:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
~Settan~ skrev:

På vilket sätt var det här roligt? Finns det nån som INTE tar en närgången titt på allt godis flickor sitter på?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag