jag ska försöka att inte vinkla det på nåt sätt, jag vill ju trotts allt ändra mig för att kunna få kortet till nästa gång
men typ såhär sa han(väldigt upprörd lät han)
-och VARFÖR skär du sånna långa fina kurvor?! (det var väldigt långa kurvor, men fortfarande skarpa, man fick typ "amen-vafan-nu-har-jag-snurrat-tre-varv"-känslan.) här är det ju bara att ligga och njuta i mitten av körfältet! att tillämpa kurvtagning i form av att skära gör man endast när det är korta snabba kurvor (och så ritade han ett sicksack-möster på baksidan av ett papper) SEN så måste du öva på att inte titta så mkt på vad som händer runt omkring dig! det ska du reda veta om, du ska söka av området framför dig så att du redan vet om det är rent när du är där (vi körde genom ett område där dolda utfarter kom ut direkt på 70-vägen) OCH sen kör du ju som en moped också! du kör för långsamt, till en kurva så ska du ge mer gaspådrag, inte mindre!
-var det nånting överhuvud taget som var okej?
- ja det där med att göra u-sväng var ju bra, och vid rondeller och trafikljus var det bra, men det är bara att åka hem och öva så ses vi snart igen ska du se
det hade alltså inte bara med kurvtekniken att göra, men det andra förstod jag själv hur jag skulle åtgärda