tottelias
Sporthojsnörd
Du kan göra riskettan (sitta o lyssna på en snubbe i tre timmar bara) lame, risktvåan måste du ha körkortstillstånd för om jag inte minns fel. Teorin kan du boka efter riskkurserna e klara. Riskettan var helt onödig o ogivande kanske e bra för yngre förare som du. Risktvåan var lite roligare men lärde mej inget speciellt på den heller. Sen är det bara boka teorin och den gäller i ett år.
St Eriks tog jag mitt t på skitbra skola bra priser o Uffe o Alex riktigt bra lärare. Jarls e ju kända för att maska lektioner. 6 lektioner tog jag sen var det klart.
Tror cbr125 blir lite liten för dog om du e 190, dem e sjukt liten förr iallafall. Satsa på yzf-r125 grymt snygg ser ut som r6an inte särskilt liten, eller aprilia125.
St:Eriks skulle jag precis skriva att du skulle skippa men det slipper jag ju nu när dom inte har "din" utbildning.
Dom släppte iväg en kille på uppkörning och stack sen iväg vilket resulterade i att han när han misslyckades med uppkörningen fick köra hem hojen själv. Jävligt oseriöst av både skola och elev..
Mitt tips är www.jarlatrafikskola.se där tog jag min lapp, har bara gott att säga om den skolan och folket som arbetar där.
St Eriks tog jag mitt t på skitbra skola bra priser o Uffe o Alex riktigt bra lärare. Jarls e ju kända för att maska lektioner. 6 lektioner tog jag sen var det klart.
Tror cbr125 blir lite liten för dog om du e 190, dem e sjukt liten förr iallafall. Satsa på yzf-r125 grymt snygg ser ut som r6an inte särskilt liten, eller aprilia125.
Last edited: