Frågor man aldrig vågar ställa

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Alltså världsekonomin alltså...
Nu verkar det ju som att det är Asien och framförallt Kina vars ökande konsumtion är det som även håller västländernas haltande ekonomier med näsan över ytan. De köper ju vårt stål bl.a.

Men är det ingen risk att Kinas ekonomi också är en bubbla? Vad händer om/när den spricker? Hur finansierar medelkinesen sin konsumtion? Lånar de mycket? Vad händer om medelkinesen börjar få svårt med avbetalningarna så de kinesiska bankernas maskineri börjar gå trögare?

Vad händer om tjinespengarna omvärderas och ges en rimlig växelkurs?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Behöver en ny andrabil och sneglar lite på en hybrid. Lexus är för dyr och hondan går bort, kvar är väl egentligen priusen.

Så frågan är kan man med att köpa en prius och isåfall bör jag sätta ett klistermärke från valfritt jägarförbund för att markera att jag inte är en fjällräven snubbe?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Behöver en ny andrabil och sneglar lite på en hybrid. Lexus är för dyr och hondan går bort, kvar är väl egentligen priusen.

Så frågan är kan man med att köpa en prius och isåfall bör jag sätta ett klistermärke från valfritt jägarförbund för att markera att jag inte är en fjällräven snubbe?

Tjööp en Dacia logan.
En vanlig, praktisk bil för dåliga vägar, med låg dieselförbrukning.
Jefflitt manligt.

Hänvisning till nästa inlägg.

Finns 2, 5 och 7sitsig.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
You have included a total of 2 videos in your message. The maximum number that you may include is 1. Please correct the problem and then continue again.

The use of videos is subject to them being enabled by the administrator.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90

Prius är bra bilar, men det första du måste göra är att gräva fram piphögtalaren och koppla ur den, annars hamnar du på mentalsjukhus.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
hur säger man till en kompis att sluta lägga ut massa konstiga hundutställningsresultat som INGEN (förutom andra sånadära människor) förstår på facebook?

åh nån hund med ett jättekonstigt namn fick bt-4...jaha..och?

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Jag böt insugspackning på bilen i helgen. Nu går den klockrent. Min fråga:

-Var ska den M6 skruv med styrning sitta som blev över?
Bil: Mazda 626 -98.

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Jag böt insugspackning på bilen i helgen. Nu går den klockrent. Min fråga:

-Var ska den M6 skruv med styrning sitta som blev över?
Bil: Mazda 626 -98.
Den ska inte sitta i bilen, det är en så kallad lur-skruv. Finns alltid någon lur-skruv med i leken som inte passar när något ska plockas ihop, vilket skapar en massa huvudbry:mattias

:rolleyes:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Varför ligger typ alla fs570 under touringsegmentet på Blocket?? :skumt

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Är stolt far sedan ca 3 veckor tillbaka. För några dagar sedan kom ett brev hem ifrån skattemyndigheten där det stod att man hade upp till 3 månader på sig att välja namn. Det som inte framgår är vad som händer om man inte skickar in ett namn inom dessa 3 månader. Någon som vet? Får pajken ett helt random namn då eller vad händer???

//KaliZ

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Är stolt far sedan ca 3 veckor tillbaka. För några dagar sedan kom ett brev hem ifrån skattemyndigheten där det stod att man hade upp till 3 månader på sig att välja namn. Det som inte framgår är vad som händer om man inte skickar in ett namn inom dessa 3 månader. Någon som vet? Får pajken ett helt random namn då eller vad händer???

//KaliZ

Han får ett svenskt standardnamn.
Huan eller Ali.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Eller så knackar säpo på dörren.
Sent from my Lumia 800 using Board Express

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

//KaliZ

För det första grattis, för det andra blir det Conny som namn.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Varför förstår inte föräldrar till tonårstjejer som tar studenten det roliga i frasen, "Skratta nu, imorgon är du arbetslös, bakfull och gravid." ?

Det är ju bara ett rått skämt...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...