"Gratulerar din hedning du har förbundit ditt barns själ till en sekt"?
Är det ett slag under bältet att ge en waifu-kudde som födelsedagspresent till en gammpöjk?
Nja, det är väl mer som ett lånelöfte, ungarna har måste väl aktivt förnya förbundet i 15års åldern för att avtalet ska gälla?
Jag har en fråga som jag inte vågar ställa. Vad gäller med hund i skåpbil, är där några särskilda restriktioner man behöver tänka på? Isolering, sikt in i skåpet etc? Tips på burar som hade passat bra för ändamålet?
Edit: Jag har läst en del på jordbruksverket men inte hittat mycket. De flesta lösningar jag har sett är "stora" hundtransporter, dvs hela skåpet är fullt med burar. Jag har bara en hund, tanken är att kunna transportera hund + 1 hoj i skåpet.
Tydligen inga regler alls: http://www.vk.se/1962775/bil-har-voltat-pa-e4-3
Nej och jaFinns det någon advokat som inte är flyktingkramare?
Är det ett krav för att bli advokat
Jag känner iallafall en och det är 100% av alla advokater i min bekantsskapskrets!Finns det någon advokat som inte är flyktingkramare?
Är det ett krav för att bli advokat
TREvligt!?Jag känner iallafall en och det är 100% av alla advokater i min bekantsskapskrets!
Jag har en fråga som jag inte vågar ställa. Vad gäller med hund i skåpbil, är där några särskilda restriktioner man behöver tänka på? Isolering, sikt in i skåpet etc? Tips på burar som hade passat bra för ändamålet?
Edit: Jag har läst en del på jordbruksverket men inte hittat mycket. De flesta lösningar jag har sett är "stora" hundtransporter, dvs hela skåpet är fullt med burar. Jag har bara en hund, tanken är att kunna transportera hund + 1 hoj i skåpet.
Vad är Alfred? Människa, varg osv?Alfred 6 månader tappa en hörnmjölktand, allt enligt vad evolutionen kommit fram till så inga konstigheter. I.a.f., kan folk ha en hajs, dom aldrig träffat, tand & dylikt runt halsen kan man väl ha fjuniors hörna likväl =) Strulet är att den är bra liten, fick tänka om.. men visst kan man gjuta in den i något transparent som sedermera går att håltaga?
Om jag nu vill föreviga en vass mjölkgadd, hur går jag tillväga? Ca, epoxy eller.. och vad använder man som släppmedel? Att göra en form är inte raketforskning, tips mottages dock för det mesta men vill få loss ämnet också Sedan borRa och lämplig länk.
Borde gå. Det är ondskan själv som sitter på produktionen nu vet jag.Apropå tänder, platshållaren för tandröntgenplåtar, de går verkligen inte att tillverka på något sätt som gör att det inte känns som att man har ett cykelställ under tungan?
Detta kan vara den viktigaste fråga som någonsin ställts på SH.Har funderat... och inser väl... men har inte vågat fråga nån, mest för att man ju då visar sin blåögdhet...
Men jag har inte surfat runt på sånt som tydligen alla gör... och har därmed kanske sämre koll...
"Förr" så var ju tex Samanta Fox minst sagt yppig men jämför man med de som är på nätet nu... nästan platt ju.
De med sillisar har (hade?) sprängfyllda grejer som stod rakt ut... så, min undran... är det nytt mode i att fylla på och liksom ha hängmodell... eller ÄR det naturligt?
Känns inte så.. och hur mycket har de då fyllt på med?
(Påklädda länkar)
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Du får inte missa potentialen med det hela. Mjölk kan bli mycket billigare, förutsatt att dom är 'naturliga'.och hur mycket har de då fyllt på med?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|