dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
Stänger de inte av sig självt efter en viss tid?
Hur stänger man av blinkersen på nya BMW-hojar?
Öhm det är min kompis kompis flickvänns pappas brorson som undrar
Aaah Ok Rapport tack,,,( från en som INTe har såna moderniteter)
Gick det att bli lika "snygg" som utan bubblig sprit?? Är sån Vodka bra att blanda sommardrinkar med ?
Schnygg som få blev man!! Sommardrinkar kan blandas med denna vodka, låt då Tant föreslå drinken "Beråsvatten", kolsyrad vodka, stänk i svartvinbärssaft efter tycke samt (o)behag, toppa upp med lite sockerdricka!
Klart!
bättre ljud sen e det drygt att inte ha nått batteri på mobilen för man somna med musiken på på tåget.En fråga i samma tema. Varför köper folk MP3 spelare när dagen mobiler fungerar som MP3 spelare? Man kan ju lägga in omkring 8-16 GB på en mobil, räcker inte det?
prova med e liten "topp" av florsocker i glaset innan du häller i och
Kanske en fryst jorgubbe såsom "isbit"!
Sen kanske man viftar vilt med och !.... (om man har nåra å vifta med alltså)
Din tid var inte kommen.En liten fundering som dök upp i mitt huvud plötsligt, eller två:
Kontakten till t.ex. en bärbar dator (i mitt fall en MacBook Pro, MagSafe-kontakt) är ju helt "oskyddad" i den änden som kollar ihop med datorn, varför får man inte en stött och/eller dör om trycker fingret däremot?
och min lilla vidareutvecking av undrade blir: om jag kopplar in kontakten (hanen) i ett vägguttag hemma men inte kopplar in laptopen till den... kommer jag fortfarande få betala för "förbrukad" el? (eller registreras inte det då elen inte förbrukas eller försvinner?)
el-tekniker? jag?... inte direkt
Schnygg som få blev man!! Sommardrinkar kan blandas med denna vodka, låt då Tant föreslå drinken "Beråsvatten", kolsyrad vodka, stänk i svartvinbärssaft efter tycke samt (o)behag, toppa upp med lite sockerdricka!
Klart!
Håller inte riktigt med....
Vodka ska drickas rent
Inte fulvodka som kommer i en box å e köpt i ett obskyrt land.....
Varför står människor max 2 cm bakom en när man köar? Särskilt vanligt i matbutiker.
Jag brukar roa mig med att ge extra lucka till den framför bara för att få höra de otåliga grymtningarna från personen bakom mig. Tror ni att det kommer gå fortare om man står tätare?
Den frågan vill jag ha besvarad.
En liten fundering som dök upp i mitt huvud plötsligt, eller två:
Kontakten till t.ex. en bärbar dator (i mitt fall en MacBook Pro, MagSafe-kontakt) är ju helt "oskyddad" i den änden som kollar ihop med datorn, varför får man inte en stött och/eller dör om trycker fingret däremot?
och min lilla vidareutvecking av undrade blir: om jag kopplar in kontakten (hanen) i ett vägguttag hemma men inte kopplar in laptopen till den... kommer jag fortfarande få betala för "förbrukad" el? (eller registreras inte det då elen inte förbrukas eller försvinner?)
En del har det gamla systemet med en knapp på varje sida,då stänger man av med en knapp på höger sida (grå)
Dom nyaste har ett vanligt reglage (tryck in)
Dom e snabba tyskarna.not
En liten fundering som dök upp i mitt huvud plötsligt, eller två:
Alla vid nått tillfälle troligen.Hur många föräldrar har tänkt den förbjudna tanken att de ångrat att de skaffat barn och helst skulle vilja vara utan?
Alla vid nått tillfälle troligen.
Min far skrek nångång att jag borde blivigt en fläck på mattan
Han blev ganska stäld av att jag påpeka att den missen kommer ha kostat honom en dryg miljon.
När jag var lite oroade jag mig för att jag var adopterad nu oroar jag mig för att jag inte är det.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|