Blanco
Glad påsk!
Varför fastnar tuggumi på allt utom på tänderna?... Funderade på det när jag skulle få bort tuggumi som hamnat på ett bord i pianolack..
Varför fick man alltid magknip i sin ungdom när det druckits öl en hel kväll och man sedan tog en päroncider?
Varför fastnar tuggumi på allt utom på tänderna?... Funderade på det när jag skulle få bort tuggumi som hamnat på ett bord i pianolack..
Motor, kanske
Motor? kanske?
Fråga 2:
Varför står alltid kärringar ivägen. Har de nedsatt periferiseende eller skiter de helt enkelt högaktningsfullt i att de befinner sig i ett samhälle med andra människor som oxå vill komma fram i rulltrappan från tunnelbanan och komma hem nångång det här decenniet? Är det Prins Valiant-frisyren som avskärmar dom från omvärlden?
Edit: Insåg nu att jag skrivit i fel tråd. Det här är ju inga frågor som man inte vågar ställa. Skitsamma, de är viktiga så de får stå kvar.
Om totalvikten på en motorcykel är 230kg och den välter. Hur mycket av den vikten lyfter jag då för att få den upprätt igen?
50%? 30%? eller vad?
Om totalvikten på en motorcykel är 230kg och den välter. Hur mycket av den vikten lyfter jag då för att få den upprätt igen?
50%? 30%? eller vad?
Fråga 1 är Teo's fråga egentligen, men den har väckt även min undran:
Varför är alla däggdjur mer eller mindre befriade från behåring vid kroppsöppningarna, medans människor allt som oftast har ett koncentrat av frisyr på alla ställen där nån typ av klägg skall anlända eller lämna kroppen?
Fråga 2:
Varför står alltid kärringar ivägen. Har de nedsatt periferiseende eller skiter de helt enkelt högaktningsfullt i att de befinner sig i ett samhälle med andra människor som oxå vill komma fram i rulltrappan från tunnelbanan och komma hem nångång det här decenniet? Är det Prins Valiant-frisyren som avskärmar dom från omvärlden?
Edit: Insåg nu att jag skrivit i fel tråd. Det här är ju inga frågor som man inte vågar ställa. Skitsamma, de är viktiga så de får stå kvar.
Fråga 1 är Teo's fråga egentligen, men den har väckt även min undran:
Varför är alla däggdjur mer eller mindre befriade från behåring vid kroppsöppningarna, medans människor allt som oftast har ett koncentrat av frisyr på alla ställen där nån typ av klägg skall anlända eller lämna kroppen?
Fråga 2:
Varför envisas folk med att det heter "skar mig"?
Jag har alltid sagt och kommer troligen alltid säga "skärde mig"
Jag skärde tomater, jag skärde mig... jag skar tomater, jag skar mig...
(råkade skära mig i fingret med en slö jävla matkniv idag när jag diskade... inga emo-problem här inte hehe)
lite en morot, flera morötter, en kanot, flera kanötter
Varför envisas folk med att det heter "skar mig"?
Jag har alltid sagt och kommer troligen alltid säga "skärde mig"
Jag skärde tomater, jag skärde mig... jag skar tomater, jag skar mig...
(råkade skära mig i fingret med en slö jävla matkniv idag när jag diskade... inga emo-problem här inte hehe)
Skära, skar, skurit. :lågstadiegrammatik
Skära, skar, skurit. :lågstadiegrammatik
Skulle du stå i mitt kök och säga att du skärde något så skulle du få en örfil
Varför blir man sur i buken dagen efter att ha druckit Smirnoff Ice eller redbull-vodka?
lite en morot, flera morötter, en kanot, flera kanötter
Skulle du stå i mitt kök och säga att du skärde något så skulle du få en örfil
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom