L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Man kan alltid fira en sån "förlust". Ta en öl för Mugabes död också!Kan man fira Margot Wallströms avgång eller bör man vänta och se vem som ersätter henne?
Man kan alltid fira en sån "förlust". Ta en öl för Mugabes död också!Kan man fira Margot Wallströms avgång eller bör man vänta och se vem som ersätter henne?
Kan man fira Margot Wallströms avgång eller bör man vänta och se vem som ersätter henne?
Kan man fira Margot Wallströms avgång eller bör man vänta och se vem som ersätter henne?
Många bilar kör omkring med brun/gulnade reg.skyltar, vad beror detta på? Trodde först det var någon reflexspray som passerat bäst före datumet men njae.
Giftig biltvätt?
E85?
Add blå?
Diesel?
Dålig batch från TS?
Många bilar kör omkring med brun/gulnade reg.skyltar, vad beror detta på? Trodde först det var någon reflexspray som passerat bäst före datumet men njae.
Giftig biltvätt?
E85?
Add blå?
Diesel?
Dålig batch från TS?
Fasen det där är ju en ny "EU-skylt". Var är i Svea är detta? Har inte sett det här på i Varberg/Västkusten.
Inte alls....Har en ekonomifråga som kan verka väldigt enkel men som jag inte lyckats hitta något svar på:
Vi har ett fiktivt AB kallat "Svennebanans ruffel och båg" med ca 100 miljoner aktier där varje aktie är värd 100 kr.
Svennebanans ruffel och båg AB drabbas av en skandal med effekten att aktievärdet sjunker till 50 kr.
Vi tänker oss att skandalen i sej inte kostat Svennebanans ruffel och båg AB några pengar och att det inte är några rättsliga påföljder.
Hur påverkas bolagets ekonomi av att aktievärdet halveras?
Skära sig lite lätt i handlederna? Nej det finns för det mesta inte ett skit att göra på flygplatser förutom att dricka öl..Är fast på Arlanda i 6,5 timmar, förutom att dra slutsatsen att jag måste gjort några väldigt dåliga livsval, vad fan kan man göra?
Måste vara i körskick om några timmar också, så baren är inte bara asdyrt, utan en rätt dålig idé.
Är fast på Arlanda i 6,5 timmar, förutom att dra slutsatsen att jag måste gjort några väldigt dåliga livsval, vad fan kan man göra?
Måste vara i körskick om några timmar också, så baren är inte bara asdyrt, utan en rätt dålig idé.
Lär dig att inte göra någonting.
Att fördriva tiden utan någon som helst yttre simulans. Att behärska det är nyttigt.
Lär dig att inte göra någonting.
Att fördriva tiden utan någon som helst yttre simulans. Att behärska det är nyttigt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|