MickeZX7R
Posör
Pungcancer är enligt uppgift överrepresenterat bland tävlingscyklister. Just pga gnidandet i den känsliga regionen.
- Hm..gnidandet i den känsliga regionen alltså..
Pungcancer är enligt uppgift överrepresenterat bland tävlingscyklister. Just pga gnidandet i den känsliga regionen.
Var hittar man lagerhyllor av den här sorten? Jag tycker att de flesta andra känns rangliga.
View attachment 452255
Där jag har tittat har de varianter med flikar som är trekantiga och de känns lättare att montera, men samtidigt rangligare.
Pallställage känns lite klumpigt i mitt lilla garage, 55 kvadrat.
Är det ok för besiktningen att ändra bredden på bildäck. Från 205 till 210 eller 215. Vill bara ändra bak för dom är slitna?
Varför är kebaben så dålig i Stockholm?
Förutom såsen som jag gissar respektive pizzeria blandar själv så finns det olika kebabtillverkare, de lär väl krydda köttet olika osv. Järvsö Kebab och Eskilstuna Kebabfabrik känns relativt stora på marknaden som en gissning.
Finns det någon leverantör som stockholmarna använder sig av i större utsträckning?
Jag vet inte, men jag håller med.
Jag åt Tysklands bästa kebab i Berlin, ett ställe som tydligen är vida berömt och där man får köa utanför för att få komma in och beställa.
Den kebaben var varken bättre eller sämre än den man får i dom flesta svenska städer, men den är ljusår bättre än en stockholmskebab
Turister som åker till Sverige åker ofta till stockholm, äter dom en kebab där tror dom att vi är ett U-land, det kanske är ett sätt att få övriga EU att gå med på att sända bidrag och nödhjälp till Sverige?
Tidigare åt man Umeås bästa kebab på Kebabnekajse, men dom har bytt ägare nu, så jag vet inte.
Det finns IOFS en annan kebaberia, men där går man bara in när man är så onykter att man tappat omdömet, dom skulle kunna skriva menyn i flottet på bord och väggar, men kebaberna smakar underbart
Jag åt Tysklands bästa kebab i Berlin, ett ställe som tydligen är vida berömt och där man får köa utanför för att få komma in och beställa.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|