Vad får man punga ut med för en plåtbit 10mm konstruktionsstål 10x4meter? (eller 10x2 eller motsvarande, skarvning är ok)
Superenkelt!!! Det är ju så lätt att tom en ortoped klarar av det...Diskbråcksoperation, hur svårt är det?
Funderar på att rigga upp lite speglar en vass kniv och en flaska whisky och köra själv, ser ju inte jättekrångligt ut på ilustrationer liksom.
Superenkelt!!! Det är ju så lätt att tom en ortoped klarar av det...
Du är är ju läkare o har t.o.m skurit i hjärtan , du kan la åka hem till SJP och snitta upp han i garaget.
Ett litet svartjobb liksåm
JA det är så ont om möjligheter till svarta inkomster som läkare. Garagekirurgi är en framtidsnisch....
Bauhaus kallar uppenbarligen vagnsbult för något annat.. Vad?
Behöver m8x30 i rostfritt, Hornbach har men behöver även plocka upp en bunt av ryobis fiffiga plastknivar till trimmern vilka de inte säljer. Sen är det ju alltid fint att jämföra priser mellan fultyskarna men
JA det är så ont om möjligheter till svarta inkomster som läkare. Garagekirurgi är en framtidsnisch....
Vilken sporthoj har den bästa konventionella framgaffeln?
Jag har tittat på gamla CBR, ZX9, R6 från sent 90-tal, de verkar vara de sista så jag antar att någon av de är bäst?
Vet att Öhlins har en men tänker alltså på sådana som suttit på massproducerade hojar som man kan hitta begagnade med en nolla mindre på prislappen.
Vilken sporthoj har den bästa konventionella framgaffeln?
Jag har tittat på gamla CBR, ZX9, R6 från sent 90-tal, de verkar vara de sista så jag antar att någon av de är bäst?
Vet att Öhlins har en men tänker alltså på sådana som suttit på massproducerade hojar som man kan hitta begagnade med en nolla mindre på prislappen.
Nian har ju upånervänd sedan den kom '94
Jag var nöjd med min CBR600RR 2002. Modernare än så tror jag inte du hittar på en standardhoj.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|