Från och med nu kör jag alltid med Helljus på!

Kör du med helljuset på för att andra skall se dig

• Antal röstningar
    0

RonJeremy

Guest
HanneZ skrev:
Jag kör ganska mkt Volvo V70 på E20. För att roa mitt barnsliga inre så hakar jag alltid på alla BMW 318 med kjolar på när dom scwishar förbi. Då helt plötsligt bromsar dom ner och lägger sig i typ 85. Efter några mil tröttnar jag och kör om o flinar åt dom.

Fan va jag hatar sådana som du!!!! Hatar Volvo V70 över huvudtaget!!! Än jävla värre blev det då man flyttade till Göteborg där halva förbannade staden kör Volvo. Blir helt nojjig här ju!!! :fatta!

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
fazerfun skrev:
Skönt att du klarade dig helskinnad denna gång men va fan, moraltant? :va Dina tidigare inlägg vittnar ju tydligt om att du inte är killen som direkt håller igen på rullen....jaaa, förutom denna gång förstås då du körde 60 på en 70-sträcka.. :rolleyes: yeah right... :lol :lol :lol :lol
japp, med en klass 7 hoj så kör man nästan alltid för fort :rolleyes:
70vägen blir 50väg efter korsningen.
nej jag vred inte på rullen denna gång av en viss orsak.
jag hade mchandskar,jacka,ryggplatta,hjälm och mcskor.men saknade mcbrallorna, visst hade kunnat skriva detta direkt men orkade inte med popcorn och dubbelmoralkärringarna.

edit: kanske skulle vara bra om man gjorde sporthoj.com tröjorna i någon uppmärksammande färg som inte kan missuppfattas med polisernas väst :tummenupp

Last edited:
Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...