Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Haha Vagina 1100
Skratta du bara, jag har bara SugKukiR 1100 och 750.Haha Vagina 1100
Nu förstår jag varför du är mannen som talar med whiskey!Skratta du bara, jag har bara SugKukiR 1100 och 750.
Pensla på bromsvätska och låta verka över natten...?Blev brutalt fult. Jävla kuk. Såååå mycket snyggare med metallen. Hur får jag bort färgen enklast?
Ska köpa färgborttgning på biltema och spruta på skiten så hoppas jag det lossnar enkelt.Pensla på bromsvätska och låta verka över natten...?
Klarlack är bra som roststopplager....Ska köpa färgborttgning på biltema och spruta på skiten så hoppas jag det lossnar enkelt.
Det end positiva är att jag aldrig mer behöver fundera på om jag ska lacka tanken igen. Ska bara ev polera.
Det finns olika mattgrader av klarlack, satinmatt är en klassiker.Tanken blev svinfin då jag våtslipade. Så bättre än förut och kanske kan man göra någon matt polering också.
Försöker visualisera skillnad mellan krom och max blankt. Blankt = bra, krom = inte på tanken men gillar annars på hojen. Jag vill inte ha en spegeltank liksomPolerat och max glans såklart.
Ollonblankt gäller.
Stort tack för detta. Efter jag kom hem efter en veckas semester så ser jag till min fasa att det är lite rost på tanken även fast den stått i garget. Så det får bli ett par lager klarlack på tanken.Klarlack är bra som roststopplager....
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|