Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Sjukt snygg. Bra ordning i garaget också. Uppskattas, hatar röriga överfyllda garage.Min Yamaha Bolt. Har gått 120mil när jag köpte den, så detta året körde jag 180mil-till (hittills)
View attachment 498528
Sjukt snygg. Bra ordning i garaget också. Uppskattas, hatar röriga överfyllda garage.Min Yamaha Bolt. Har gått 120mil när jag köpte den, så detta året körde jag 180mil-till (hittills)
View attachment 498528
Kanske finns en liten voltmätare som kan slå på av beroende på volt som man kan koppla in. Så man kan tex köra > 13V = Sluta ladda.
Ah. Det ingår alltså i en fungerande RR att slå ifrån laddningen när batteriet visar spänning över 13,5V typ? Är du helt säker på att den slår ifrån allt och inte bara konstant laddar runt 13-15v?Alltså typ som en fungerande regulator menar du?
Good from far, far from good.Målning på gång. Trots varningar köpte jag Biltema alu primer och svart blank färg. Klarlacken var slut men hoppas den kommer in när jag slipat klart och målat bakskärmen.
Kan bara säga direkt att det är över förväntan på primern. Fint lager och otroligt bra för att vara sprayburk.
Det skall dock sägas att jag är ute efter att det ska se "ok ut från längre än en meters avstånd" så ingen ultrafinish inte. Kommer bli så mycket bättre än tidigare oavsett.
Ska på med klistermärken också innan klarlacken.
Ljusbrunt?Helt ok resultat.
Men jag velar fan om jag ska måla tanken eller behålla i metall. Tror jag får klä in sadeln först i den ljusbruna jag vill ha och sedan se.
Vad tycker ni, behålla tanken omålad eller måla svart som bakskärmen?
Har inte lagt på klarlack ännu heller.
Hojen är snyggare i verkligheten än på bilderna. Just sayin. Hahahaha
80km/h??? Här blir det brunt redan vid 65km/h.Ljusbrunt?
Är det för att slippa se att du har skitit ner dig när det har gått över 80 km/h?
65, livets bruna stunder kommer fortare för vissa!80km/h??? Här blir det brunt redan vid 65km/h.
Svart tank eller inte? Hit me!
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |