Fröööööööölundaaaaaaa!!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Men fattar ni eller??? 8-1 2 matcher i rad , 08:rna e ju way gone and burried!!!!!:):):)

//R

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
ja, vad ska man säga...

hoppas det rullar på för frölunda i samma takt för än har de inte mött mkt motstånd!

tråkigt att se sitt lag blir utklassade på sådant sett i slutspelet!

Ravetrancer skrev:
Men fattar ni eller??? 8-1 2 matcher i rad , 08:rna e ju way gone and burried!!!!!:):):)

//R

LalleBalle

Guest
FÖR I HELVETE!!!! Göteborgs skit lag kan fucka off. Djurgården har en svacka. Men ärligt så talat så får man fane mig skäms för att man är gårdare.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
LalleBalle skrev:
FÖR I HELVETE!!!! Göteborgs skit lag kan fucka off. Djurgården har en svacka. Men ärligt så talat så får man fane mig skäms för att man är gårdare.
japp, skäms ta mig fan på er era sopor som låter er förnedras av det bästa laget i Sverige....Jag menar va fan, kan man skjuta genom eran målvakt eller är han på kafferast under matchen, mohahahahahah

Skorpan

Guest
Ravetrancer skrev:
japp, skäms ta mig fan på er era sopor som låter er förnedras av det bästa laget i Sverige....Jag menar va fan, kan man skjuta genom eran målvakt eller är han på kafferast under matchen, mohahahahahah
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

LalleBalle

Guest
Jävlar vad kaxiga ni är! Göteborgs pack ska fan bara hålla käften!!!! Vad har ni och vara stolta över? Fan stick med Skåne till Danmark för vem fan vill ha Göteborg i Sverige?

PS. Ni borde lära er svenska...

LalleBalle

Guest
Oj glömde... Änglarna åker alltid på spö av DFG och DMG

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cornholio skrev:
Yes!!! 16-2 på två matcher!! Helt underbart och Det kommer mera.....
innan Frölunda e klart efter 4 raka vinster så kommer det lätt stå 30-3 i matcher, jag menar inte fan kan man spela hockey om man är dryg som stockholmarne....jag blir helle jagad av vajjar....mohahahaha

Sånt här kallas för VÅLDTÄCKT på ett hockeylag.....so come on sue us.....

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
LalleBalle skrev:
Jävlar vad kaxiga ni är! Göteborgs pack ska fan bara hålla käften!!!! Vad har ni och vara stolta över? Fan stick med Skåne till Danmark för vem fan vill ha Göteborg i Sverige?

och du min käre 08:a borde flytta till rinkeby, nä just det du bor ju redan där heheheh

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
LalleBalle skrev:

Du verkar ha attitydproblem hur som helst, du ger moppefuckot ett ansikte...

Vad har du själv att vara stolt över? Djurgården som gör 2 underbart bra matcher?

Jag skäms för Djurgården, det borde du också göra.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Enligt statistiken som hittills stämt till 100% ska iofs inte Frölunda ta guld först om 38 år nästa gång.

Det är förfärligt hur kasst Djurgården spelar just nu...

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
d1ce skrev:
Du verkar ha attitydproblem hur som helst, du ger moppefuckot ett ansikte...

Vad har du själv att vara stolt över? Djurgården som gör 2 underbart bra matcher?

Jag skäms för Djurgården, det borde du också göra.
läste ett uttalande från djurgården, vi är inte knäckta vi ska piska Frölunda på hemma plan ikväl, ja men visst serru, det gjorde dom ju......
Spela mot Djurgården är som att bara ha ett lag på plan, alltså inga motståndare :rofl

LalleBalle

Guest
Ok, jag kan ändra på min attityd den var dålig... Men jag blir bara så arg över att DIF kan göra två stycken så dåliga matcher. Den första var pinsam men två fyfan asså... Helt ärligt så kan man väll inget annat göra än att gratta er göteborgare för vinsten även fast det tar emot. Spelar man som djurgården gör så får man skylla sig själv. :huvet

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Ravetrancer skrev:
läste ett uttalande från djurgården, vi är inte knäckta vi ska piska Frölunda på hemma plan ikväl, ja men visst serru, det gjorde dom ju......
Spela mot frölunda är som att bara ha ett lag på plan, alltså inga motståndare :rofl

Jadu, vad ska man säga, Frölunda verkar spela ishockey vilket man inte kan påstå att Djurgården gör. Kan bara hoppas att de ger Frölunda lite motstånd så de gör en hyffsad avslutning, för längre än såhär kommer de nog inte...

Trodde det var en repris från förra matchen när jag knäppte på tv:n idag, blev gråtfärdig när jag insåg att det faktiskt var direktsändning!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
d1ce skrev:
Jadu, vad ska man säga, Frölunda verkar spela ishockey vilket man inte kan påstå att Djurgården gör. Kan bara hoppas att de ger Frölunda lite motstånd så de gör en hyffsad avslutning, för längre än såhär kommer de nog inte...

Trodde det var en repris från förra matchen när jag knäppte på tv:n idag, blev gråtfärdig när jag insåg att det faktiskt var direktsändning!
jasså, var Djurgården på isen idag, jag såg dom inte iaf :rofl

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
LalleBalle skrev:
Ok, jag kan ändra på min attityd den var dålig... Men jag blir bara så arg över att DIF kan göra två stycken så dåliga matcher. Den första var pinsam men två fyfan asså... Helt ärligt så kan man väll inget annat göra än att gratta er göteborgare för vinsten även fast det tar emot. Spelar man som djurgården gör så får man skylla sig själv. :huvet

Det lönar sig att vara lite ödmjuk och inte ösa skit över folk för var de kommer ifrån t.ex.

Det är bara att suga och svälja, Djurgården kommer igen (hoppas jag :D ) och då är det Frölunda killarna som får buga!

LalleBalle

Guest
hahaha, ja du jag skrek de första 2 målen sen var det fan bara att lägga av. Jag finner inga ord... Hoppas de spelar bättre nästa match. Det är tyvär sant det ni sa om att det inte var något mottstånd. Jag fattar bara inte vad de håller på med.

Men när man kollar på hur frölunda gör sina avslut i frilägen så blir fan faktis lite impad... Den där i 3:dje perioden när han bara drog en snabb hanledare upp i nättaket var grymt snyggt. Sssååååå iskallt :Bugar

Men eftersom det fortfarande är frölunda så kan man inte vara glad :kocko

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...