Fröööööööölundaaaaaaa!!!!

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Åberg skrev:
Funny, trodde allt nedanför Piteå var SKÅNE :D

Anyway...2-16 på två matcher!! Vilken underbar coach han är den där Wikegård :kocko (citerar herrar experter Boork och Bäckman) :lol Såg redan när han tränade Boden att allt inte stod rätt till där. Nu var han inte så stor i käften :lol

Nu ska vi bara vända på steken mot Färjestad så ska ni se att Luleå bärgar guldet nere i Scandinavium i år igen. :hihi Fast -96 var det ju Frölundaborg...

Men då får dom se till att vinna i morgon, annars blir det tufft...
Ni måste vinna två raka bortamatcher i KSD för att avancera. Blir väldigt svårt, dock inte omöjligt.

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
valmers skrev:
Ni måste vinna två raka bortamatcher i KSD för att avancera. Blir väldigt svårt, dock inte omöjligt.

I know...men det hade underlättat om Luleå hade haft åtminstone EN finlirare....tyvärr så räcker det inte med en hel drös hockeyjobbare. *skakar på huvudet* Nästan så man är sugen på att göra comeback igen efter sju års uppehåll *skrattar* Får la snöra på mig skridskorna om det skulle bli ännu värre med skador...helt sanslös säsong, som mest nio ordinarie borta och inte en match på hela säsongen med mindre än tre-fyra ordinarie skadade...däribland två av lagets bästa lirare :huvet

Jaja, får väl hoppas på en vinst i morgon...annars ser det nog kört ut!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
hållundan skrev:
Näe, det ska bli ruskigt spännande att se. Drömfinalen är ju givetvis Frölunda mot HV... Lite derby-stämning blir det ju...

:hej
Frölunda- HIV :)

Ingen piskar Frölunda i år .....

LalleBalle

Guest
hållundan skrev:
Dô, gå å lägg daj. :finger

Edit: Förresten, på din avatartext borde det fan stå. Ung, kåt och moppefucko.

Hahaha, det är roligt o bli klassad som ett moppefucko för att man inte gillar göteborska. Men ha ett bra liv :kocko

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
LalleBalle skrev:
Hahaha, det är roligt o bli klassad som ett moppefucko för att man inte gillar göteborska. Men ha ett bra liv :kocko
Det är inte på grund av att du inte gillar göteborgska, utan din förbannat taskiga attityd, som inte verkar ha allt för många år på nacken.

Nåväl.

LalleBalle

Guest
hållundan skrev:
Det är inte på grund av att du inte gillar göteborgska, utan din förbannat taskiga attityd, som inte verkar ha allt för många år på nacken.

Nåväl.

mm, jag bad faktis om ursäkt för den... men såklart man blir arg när ens favorit lag förlorar så stort. Men visst är det fel och låta det gå ut över andra och vara en idiot.

Men jag kan inget annat göra en att be om uräkt :död

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Frölunda skåpar ut dif och det är bara att gratulera, 3-0 i matcher går aldrig att vända............

Bifogat

• järnkamin.jpg
    järnkamin.jpg
    4.8 KB · Visningar: 7

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Frölund frölund frölunda a aaaa.
Tråkigt bara att djurgårdarna skall ta till såna fula metodet när dom inte klarar av förluster:( Dom borde koncentrera sig på spelet istället för att ställa till med bråk....

På söndag är jag i Scandinavium o ser dom piska skiten ur 08:eek:rn och därmed vinna kvarten med 4-0 i matcher jipiiieeee:)

Yenko

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
Ducati Monster 800
Ravetrancer: Syrgasen är inhandlad, tyvärr finns ingen hjärnaktivitet att rädda längre.......................... :trött

Bara att gratulera till ett skolboksexempel på total förnedring :Bugar

BugEyes

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Yamaha MT-07
Nisse Järnet skrev:
Aaaaaaiiiiiiiikkkkkk
Var och tittade på matchen mot Nyköping igår. Segern satt långt inne men vad kan man göra mot ett lag som vägrar spela hockey. I stället ägnade dom sig åt att dra hjälmarna av AIK spelarna och på alla möjliga sätt förstöra spelet. Tack och lov fick dom stryk till sist så vi slipper se dom mer det här året. Två skadade AIK spelare är dock ett dyrt pris mot ett sånt skitlag.
Nu var väl inte AIK så effektiva som dom borde ha varit men ändå det klart bättre laget. Som grädde på moset överföll deras sportchef domaren bakom kulisserna så en vakt fick rycka in, vilken fars!

Linkan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sätaekserr sjufemti
Från en Brynäsare

Känns sååååå skönt att fjollorna från sthlm får stryk varenda match :yoparty :yoparty

Hoppas att Timrå och frölunda möts i det sista nu när mitt favvo lag har gott för semester i år..

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
LalleBalle skrev:
mm, jag bad faktis om ursäkt för den... men såklart man blir arg när ens favorit lag förlorar så stort. Men visst är det fel och låta det gå ut över andra och vara en idiot.

Men jag kan inget annat göra en att be om uräkt :död
Det låter bra det! Jag blir oxå jefligt arg när mitt lag loosar (det är inte ofta, men det händer)... Och då kan man yttra sig dumt. Jag försöker hålla det på en bra nivå.

Nåväl. Vi får hoppas att resterande matcher håller bra klass också nu!

:hej

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...