Fröööööööölundaaaaaaa!!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
LalleBalle skrev:
hahaha, ja du jag skrek de första 2 målen sen var det fan bara att lägga av. Jag finner inga ord... Hoppas de spelar bättre nästa match. Det är tyvär sant det ni sa om att det inte var något mottstånd. Jag fattar bara inte vad de håller på med.

Men när man kollar på hur frölunda gör sina avslut i frilägen så blir fan faktis lite impad... Den där i 3:dje perioden när han bara drog en snabb hanledare upp i nättaket var grymt snyggt. Sssååååå iskallt :Bugar

Men eftersom det fortfarande är frölunda så kan man inte vara glad :kocko
vad gillar du 2 mål på 4 minuter i underläge då???

LalleBalle

Guest
Fan vad ni njuter nu va :D

aaa, det var väldigt bra gjort av Frölunda. Men nu räcker det jag har sagt mycket bra om frölunda och nu får det räcka. Jag är djurgårdare*skäms*

Losec

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
Aprilia
LalleBalle skrev:
hahaha, ja du jag skrek de första 2 målen sen var det fan bara att lägga av. Jag finner inga ord... Hoppas de spelar bättre nästa match. Det är tyvär sant det ni sa om att det inte var något mottstånd. Jag fattar bara inte vad de håller på med.

Men när man kollar på hur frölunda gör sina avslut i frilägen så blir fan faktis lite impad... Den där i 3:dje perioden när han bara drog en snabb hanledare upp i nättaket var grymt snyggt. Sssååååå iskallt :Bugar

Men eftersom det fortfarande är frölunda så kan man inte vara glad :kocko

Kul att se en person som klagar på andras stavning inte kan hålla koll på sin egen. Sen när du klagade på skåningar, vad har vi skåningar gjort dig egentligen? Har du ens varit i Skåne?

Kräng en beda ditt jaevla ålahue

Allt ovanför Hallandsåsen är Norrland, bara så du vet :D

LalleBalle

Guest
Svar ja! jag har varit i skåne. Var där men JK. Jag klagar inte på någon annans stavning. Om du tolkar det så, så får det stå för dig. Jag sa att göteborgare ska lära sig svenska. Då menar jag muntligt. Deras dialekt är förjävlig. Men hur de är som personer kan jag ej utala mig om. Jag tror inte att en dialekt kan påverka dig som individ.

Du verkar alldrig ha varit på fotboll och hört ramsan"Vi skänker skåne till danmark". Det var mer som ett skämt. :kocko

Men om du tog det personligt så ber jag om ursäkt

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
DEt är bara så jävla underbart att vara frölundait. Som alltid. Satt på Oleary´s å njöt av matchen. Varje sekund, var minut... SÅ underbart... Att se Esbjörs sätta två poäng. Att se kahnberg å steen å gubbarna samarbeta i varje läge, är så vackert. Att se FRÖLUNDA stänka två raka i NUMERÄRT underläge är bara så vackert.

Sluta nu, fula jävla djurgårdsspelare att försöka vara märkvärdiga när ni redan har förlorat matchen (tänker på onödig utvisning i tredje, minns ej vem, roughing rakt ner i buren, så jävla osportsligt) sluta nu. Spela hockey, försök bjud upp till kamp. INga jävla fula grejer som Wikegård håller på å luras med. Sluta nu.

Visa att ni egentligen är ett bra lag. VF är bättre just nu, så är det bara. DJurgårn är inte dåliga, men visa det då. Snälla...

Det är härligt att vara frölundait, nämnde jag det? Som sagt, sluta mesa er, sluta vara så jävla kaxiga, inse att vi var/är bättre dessa två matcher som vart. Spela med stil. Å försök fan inte vara så jävla dryga (lallebabbe).

Det gäller att, ALDRIG HATA, BARA ÄLSKA!

:hej

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
LalleBalle skrev:
Jag sa att göteborgare ska lära sig svenska. Då menar jag muntligt. Deras dialekt är förjävlig.

Dô, gå å lägg daj. :finger

Edit: Förresten, på din avatartext borde det fan stå. Ung, kåt och moppefucko.

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Total förnedring i slutspelet, hahah ja vad mer kan man begära. :Bugar
No kommer jag iaf sova gott i natt :lol

Jax

O-('-'Q)
Gick med
9 Jan 2004
Hoj
Student?
hållundan skrev:
DEt är bara så jävla underbart att vara frölundait. Som alltid. Satt på Oleary´s å njöt av matchen. Varje sekund, var minut... SÅ underbart... Att se Esbjörs sätta två poäng. Att se kahnberg å steen å gubbarna samarbeta i varje läge, är så vackert. Att se FRÖLUNDA stänka två raka i NUMERÄRT underläge är bara så vackert.

Sluta nu, fula jävla djurgårdsspelare att försöka vara märkvärdiga när ni redan har förlorat matchen (tänker på onödig utvisning i tredje, minns ej vem, roughing rakt ner i buren, så jävla osportsligt) sluta nu. Spela hockey, försök bjud upp till kamp. INga jävla fula grejer som Wikegård håller på å luras med. Sluta nu.

Visa att ni egentligen är ett bra lag. VF är bättre just nu, så är det bara. DJurgårn är inte dåliga, men visa det då. Snälla...

Det är härligt att vara frölundait, nämnde jag det? Som sagt, sluta mesa er, sluta vara så jävla kaxiga, inse att vi var/är bättre dessa två matcher som vart. Spela med stil. Å försök fan inte vara så jävla dryga (lallebabbe).

Det gäller att, ALDRIG HATA, BARA ÄLSKA!

Du har sååå rätt...
Och just nu känns det som om inget kan stoppa Frölunda.. inte ens HV. :banana

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jax skrev:
Du har sååå rätt...
Och just nu känns det som om inget kan stoppa Frölunda.. inte ens HV. :banana
Näe, det ska bli ruskigt spännande att se. Drömfinalen är ju givetvis Frölunda mot HV... Lite derby-stämning blir det ju...

PD

Medlem
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
ThunderAceT
MEN.. :kocko .. jäkla sportfånar :fatta! Förbjud all sport! :7peta

(motorsporten kan dock vara kvar :D )

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Flickvännen ringde häromdagen:
"GISSA VEM SOM VAN FÖRSTA KVARTSFINALEN MELLAN FRÖLUNDA OCH DJURGÅRDEN?!
Öh, spelade de? Jahapp, *bläddra bläddra bläddra*, 8-1.
JUST DEEEET! GÖÖÖÖÖÖTET (Flickvännen bor i Göteborg).
Oooookej...... grattis?
Äh, du är tråkig att tracka!"

Ibland är jag glad att jag är så totalt ointresserad av Hockey, om det inte är Sverige mot någon.

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
Losec skrev:
Allt ovanför Hallandsåsen är Norrland, bara så du vet

Funny, trodde allt nedanför Piteå var SKÅNE :D

Anyway...2-16 på två matcher!! Vilken underbar coach han är den där Wikegård :kocko (citerar herrar experter Boork och Bäckman) :lol Såg redan när han tränade Boden att allt inte stod rätt till där. Nu var han inte så stor i käften :lol

Nu ska vi bara vända på steken mot Färjestad så ska ni se att Luleå bärgar guldet nere i Scandinavium i år igen. :hihi Fast -96 var det ju Frölundaborg...

Men då får dom se till att vinna i morgon, annars blir det tufft...

Last edited:
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...