Försöka få ner mig på jorden?
Sättet du ger mig kritik på tilltalar inte mig på något sätt. Jag tar inte kritik som något dåligt, tvärtom. Jag tar åt mig kritiken om den ges på rätt sätt. Jag har haft en liknande disskusion med en annan på forumet. Sen tycker jag inte att du ska överdriva. Jag svarade inte på det sättet du angav. Jag är rätt så ny med körkortet.. Jag tog det förra året, men men. Jag må vara ung å dom MEN.. Jag anser inte att jag kör över min förmåga. Jag har växt upp med tvåhjuliga fordon med motor. Första gången jag övningskörde så släpade min Far med mig till Bulten. Slingerbulten är inte direkt främmande för mig, iallafall inte enligt mig.
Ja jag gjorde en dum sak och körde om honom på höger sida, men jag tycker inte att det uppstådde ( stavning ) Fara för varken han eller jag.
Det här angående Tuvängen så har jag kollat upp det. Pratat med några som faktiskt har varit där också. Det verkar kul!
Så jag tänkte hälsa på Tuvängen när tillfället ges.
Sen tycker jag att det var onödigt att ta det här på forumet, var inget nytt med idioter som är ute och kör?
/Petai