Kenny_kx
På Tjuvjakt
Jag är rätt så ny med körkortet.. Jag tog det förra året, men men. Jag må vara ung å dom MEN.. Jag anser inte att jag kör över min förmåga.
/Petai
Kör efter din förmåga och var rädd om kortet..
Jag är rätt så ny med körkortet.. Jag tog det förra året, men men. Jag må vara ung å dom MEN.. Jag anser inte att jag kör över min förmåga.
/Petai
Idag låg jag och bombade(i min värld) och vad fan kommer upp i backspegeln.....EN TRIMMAD MOPPEJÄVEL
Okej.. great wall of text
/Petai
till trådskaparen: asså de låter som en helt vanlig dag på bulten imo.....
EDIT: vad är de för skillnad på alla andra som kör där mot denna 17åring som brassar 125cc hoj? .... ingen alls.....
SH-logik?
2 fel = 1 rätt
rajt, folk kör som ifflen på bulten, så pojken är knappast ensammen....
Så du menar att det är helt i sin ordning att grabben kraschar sig död eller invalid för att det ändå är 2 som dör och 8 som blir allvarligt skadade varje år?
Görs det aldrig några poliskontroller där?
Jag kan ge dig en poäng där faktiskt. När jag skrev det där inlägget så visste jag dock faktiskt inte att han var 16-17 år. Jag trodde att han var vuxen och att man kunde tracka honom med att han tänkte som en tonåring. Nu inser jag att han knappast kan kritiseras för att göra det...
Sorry, my bad. Har försökt att sona min synd.
En sak kan jag dock lova dig bullysmile. Så länge folk använder avsaknad av närbelägna racebanor som ursäkt för race på allmän väg så kommer jag att fortsätta lägga ut den där filmen. Det är alltid nån ny läsare som kan ta del av mina kloka ord...
Man kör silla-stim principen. Du vet om hajen anfaller så lyckas den bara klippa några fiskar i stimmet, 99% av fiskarna i stimmet klarar sig undan.
Så går det till på bulten med... det är så många som brassar och bombar att polisen bara kan knipa någon enstaka, stimmet klara sig.
Sluta klaga och gör som jag, låt speedfreaks gorilla-atleterna som jagar maximal kurvhastighet och nedlägg genom att hoppa ur sadeln innan varje kurva och hänga fast på sidan av motorblocket som ett mellanting av spottloska och spindelmannen regera fullt ut på Bulten.
Är ni som jag och fegar och heller släpper av på tempot i böjarna, och nöjer sig med att motstyra och luta både kropp och mc i kurvan utan att klättra på sidan av hojen i varje böj, ja då finns massor med fina vägar att köra utan att skuffas på bulten
Har du sett någon annan tråd på 10 sidor and counting, som bara handlar om att tracka en forummedlem för att han/hon kör för fort?
Avbönen om omkörningen kom på sidan 3, men det duger inte åt mobben.
Och du tror du gör rätt? sådana förare är farligare som inte kör lika aktivt och rätt som det är tar fotpinnen i och du ligger i diket eller varför inte somna bakom styret?
Och du tror du gör rätt? sådana förare är farligare som inte kör lika aktivt och rätt som det är tar fotpinnen i och du ligger i diket eller varför inte somna bakom styret?
Med tanke på att folk skriver samma sak på sidan 9 som på sidan 2. Så har man i princip slutat lyssna.. Man tog åt sig första och andra gången, men nu? Nja, det är som sagt lätt att peka på andra
Sen så verkar inte folk här ha något vettigare att göra än att klaga.
Om dom blir glada av att upprepa saker, varsegod
Hur ska jag ta det där , menar du att jag är farlig bara för att jag håller ett tempo som är så lågt att jag inte behöver hänga som en spindelman på sidan av motorblocket.
Du rekomenderar mig alltså att tredubbla farten och börja klänga på sidan av min hoj för att höja säkerheten
Hoppas du inte var allvarlig med det där inlägget för i så fall var det verkligen #1 på alla listor i världen vad gäller otroligt otroligt korkade uttalanden. T.o.m. W. Bush fattar bättre än så!
ta det hur du vill, men allt för ofta ser man förare som inte jobbat aktivt med sin kroppsvikt och med tiden när farter ökar så sitter de kvar likadant som innan och innan man fattar nåt har fotpinnen tagit i och trubbel är redan på g.
Du skriver dessutom på sporthoj.com, varför inte testa att hänga på en touring sida? för ditt körsätt med den där mysiga farten och sitt ställningen passar nog mer där. (inget illa menat)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|