Fredag den 13:e

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
jag har spytt hela natten.
det var nog något jag åt igår som ville tillbaka idag.

skit också

Gnurf

Splash!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Kawa ZR-7 och letar efter ny skogshoj...
Haft det RIKTIGT bra idag.. Inga tråkigheter alls.. Tack o lov.. Snarare tvärtom.. :hihi

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Regnet här i Malmö var ju inte att leka med :skrämd

EDIT: Sen har precis allting med hojen klyddat, fick hem nya delarna igår så jag trodde det skulle bli åka av, kom hem och ska börja skruva.. helvete, ingen cylinderfotspackning, häpp skit också, låtsasfarsan åker o hämtar packningsklister på jobbet nästa dag och innan jag hunnit vakna börjar han skruva på hojen, jag går ner o cylindern sitter på plats. :tummenupp dags att sätta fast toppen då, faaan pinnbultarna som satt kvar på gamla cylinder är inne i Malmö där jag lämnade in den för honing (vilket senare visade sig inte gick). Åker in och hämtar den på eftermiddagen. Kommer hem och tänkte nu j***vlar ska jag väl få ihop skiten och få åka lite, börjar skruva av pinnbultarna och kollar lite snett på cylinderfotspackningen som satt fast på gamla cylindern.. HELVETE!! de går ju inte med sånt där klister, måste ju vara en riktig packning :huvet blev till att beställa en sådan och vänta ännu en vecka.. får väl ihop den nångång.... förhoppningsvis....

Last edited:

MikkE

Guest
jag är bara rädd... oooooooooooo

nä nu ska jag lira Doom 3

Mingves

Guest
duckie skrev:
jag har spytt hela natten.
det var nog något jag åt igår som ville tillbaka idag.

skit också
Kanske en släng av dillallergin som diskuterats tidigare? Lär visst komma nu i kräfttider

//M

Coola Ola

Guest
Knappt en och en halv timme kvar och inga missöden så här långt. Och för min del får det nog bli jordbävning om nåt otäckt ska kunna hända mig.

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Nope inget har hänt. Har ju inte ens tänkt på att de e de. Har ju nyss varit ner till maken och kunde ju inte låta bli att köra lite på slangen. Ja jag säger då de, tur att man inte viste är lite skrockfull :rodnar

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Hade jag vetat det så hade jag inte åkt nått idag,har haft tillräckligt med incidenter för den här säsongen..

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Trotts att det är fredagen den 13:e och jag är född med otur så har jag haft en kanondag med massor av tur... :Bugar

/Lännström

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Först smällde jag i en bil (Inte så allvarligt som tur va) Sen någon timma sernare gick hojen sönder... :död

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Fick världens wobbel i ~230 idag, tur att man tränat på gamla wobbelstaket (första gången jag fått en riktigt wobbel på R6an), var väl en 50m+ svartsträck (plural) efter vägen. Halvkalla däck och nersjunken väg var anledningen tror jag. Klanten bakom styret som valde det spåret kan oxo ha bidragit :rolleyes:

Tror fredagen den 13de e min turdag! Fick sista rea-playstation2an idag på nolia oxo :>

Jo sen en fråga, brukar det vara så att man måste pumpa upp frambromsen efter en sån incident? Var nämligen rätt utan bromsar fram efter det oxo... Tur att det var en kilometerlång raka :)

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Höll på att smälla tre gånger på Slingerbulten. Varav 1½ halv mitt fel. :huvet

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Skicka ut farsan på revbenspjällsjakt och han kom tillbaka med äckliga fläskbitar - fick bli annat till lunch :död

Jag somnade precis när fäderneslandet marchera på OS premiären och vaknade strax efter :4skrika

Och nyss upptäckte jag att jag druckit en halvliter mjölk med bästföredatum i måndags (hade det till käk så märkte inte smaken först).

Så farlig har min fredag 13 varit hittills... vad vet jag kanske ramlar i trappan nu innan klockkan slår om till 14e.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
välte med min älskling idag! skulle köra upp på altanen typ, å kom lite snett.,...fan va fel d blev... :4skrika

sen på jobbet så först gick jag in i polisen som stod i kön, snubblade på personen framför och slog i huvudet i pommes frite fritöserna och gjorde sönder soppskyffeln samtidigt.... :huvet :mad: :4skrika

som om inte det vore nog så fyller lillbrorsan år imorgon...15 år och moppe kåt som bara den... :hihi och ja fick inte ledigt imon heller......mamma och mormor mfl, kommer hänga efter mig med :machinegu om jag inte löser det unmder natten eller tidigt imorgon!! :brinnerup

pojkvännen är ute och super och jag sitter framför datorn och halvsover....värre kan det inte bli tror jag... jo jag kunde totalkvaddat min hoj...(hemska tanke) :död

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...