Fredag den 13:e

Sulan

WCX member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Retta
OlleR skrev:
Jo sen en fråga, brukar det vara så att man måste pumpa upp frambromsen efter en sån incident? Var nämligen rätt utan bromsar fram efter det oxo... Tur att det var en kilometerlång raka :)

Japp. Har du haft ett kraftigt vobbel kan bromsverkan släppa.. Då får man pumpa upp igen..

Läste en tråd där Marals76 hade råkat ut för samma sak...

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Åkte till metropolen i norr (Ljungby) och skulle ha lite kul.. Gick åt helvete rent igenom :p

Sa upp bekantskapen med en person som jag känt rätt länge. Jobbiga är att hon betyder/betydde rätt mkt för mej, men men
Så hela kvällen fokuserades på det typ :kocko

SEn när vi skulle bege oss hem vid 3 tiden så var det inte en jävel som kunde hämta oss... Bor 4-5 mil från Ljungby så att GÅ var ju sista utvägen.. Men vi liftade hem med en blatte :Bugar

Inte så farligt, men att det var fredag den trettonde gör ju att man fokuserar skiten som händer till dagen!

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
RED_LiME skrev:
Åkte till metropolen i norr (Ljungby) och skulle ha lite kul.. Gick åt helvete rent igenom :p

Sa upp bekantskapen med en person som jag känt rätt länge. Jobbiga är att hon betyder/betydde rätt mkt för mej, men men
Så hela kvällen fokuserades på det typ :kocko

SEn när vi skulle bege oss hem vid 3 tiden så var det inte en jävel som kunde hämta oss... Bor 4-5 mil från Ljungby så att GÅ var ju sista utvägen.. Men vi liftade hem med en blatte :Bugar

Inte så farligt, men att det var fredag den trettonde gör ju att man fokuserar skiten som händer till dagen!

Skulle det faktum att han va blatte tillföra nått till historien?

//Blatte

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Tjoffe skrev:
Skulle det faktum att han va blatte tillföra nått till historien?

//Blatte

Jag gillar inte detta landet.. Varje gång man skriver "blatte" eller nåt sånt så får man DIREKT stämpel som rasist...

//Halv-Svenne

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Fredag den trettonde...

... hmm det var det ja.. och därför jag inte hittade något flyt i körningen igår...
Samt så fick jag motorstopp när jag skulle svänga höger i en korsning jag nästan missade... vilket medförde att jag tappade hojen i gatan... :huvet
Lyckligtvis så var det den redan repade sidan :banana Så det bekom mig inte...

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Tjoffe skrev:
Vad dillar du om?

Du reagerade ju uppenbarligen på ordet "Blatte"...

EDIT:
Läste nyss igenom det jag skrev igen och jag tror jag vet vad du reagerade på... Du tänkte att jag såg det med att åka hem med en "blatte" som en dålig sak? :Bugar = Evigt tacksam den killen!

Last edited:

jinxed

Jinxed
Gick med
21 May 2004
Hoj
TL1000R
Spelar ingen roll att det var fredagen den 13:e....
Fint väder och ny båge, då leker livet...

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
RED_LiME skrev:
Du reagerade ju uppenbarligen på ordet "Blatte"...

EDIT:
Läste nyss igenom det jag skrev igen och jag tror jag vet vad du reagerade på... Du tänkte att jag såg det med att åka hem med en "blatte" som en dålig sak? :Bugar = Evigt tacksam den killen!

Njae frågan var väl egentligen varför du kallar en kille som du är evegit tacksam för blatte. Det e ju inte ett positivt laddat ord..

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Hyrde film, typen i affären la i fel skiva (dvd) :3freak
Fick skoskav, riktigt illa. :död Trampade med nya skorna i en halvdöd meterlång mördarsnigel :fatta!

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
Adda skrev:
LÄmnade inte lägenheten igår... låg här med feber o ont i halsen så INGET :3freak hände...
Sjukskriven pga yrsel... Får du köra o så eller...? Jag blev sjukskriven i onsdags o jag får inte köra... Vi skriver en månad, TILL O BÖRJA MED!! sa farbror doktorn... Aaaargh... Hur ska detta gå!!??!!

Dom sa inget om det (?) har inte tänkt på det själv förens nu, men jag har inte vågat köra, inte ens bil.
Sjuk på sommarn = ruttet.

Hajen

Önskade vår i hjulklapp....
Gick med
27 Nov 2003
Hoj
Gixxer1000, Ninja Streetfighter
tjockisbulle skrev:
Dom sa inget om det (?) har inte tänkt på det själv förens nu, men jag har inte vågat köra, inte ens bil.
Sjuk på sommarn = ruttet.

Kolla upp det ordentligt... Hur länge blev du sjukskriven då...? Hoppas det inte är alltför länge..!! :gnissla Själv väntar man på en utredning och vad jag har hört därifrån så kanske jag inte får köra på typ 2-3 månader... :huvet :näsblod Håller tummarna för att det går fort bara.... :Bugar

spoon

Lucky 7's
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Airbus 321
vaknade upp i polarns säng... var inte ensam. där låg oxå han och hans tjej.
minns inte alls hur jag hamnade där!!! :gnissla :brinnerup :3freak

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...