Fredag den 13:e

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Miss_Orchidee skrev:
välte med min älskling idag! skulle köra upp på altanen typ, å kom lite snett.,...fan va fel d blev... :4skrika

sen på jobbet så först gick jag in i polisen som stod i kön, snubblade på personen framför och slog i huvudet i pommes frite fritöserna och gjorde sönder soppskyffeln samtidigt.... :huvet :mad: :4skrika

som om inte det vore nog så fyller lillbrorsan år imorgon...15 år och moppe kåt som bara den... :hihi och ja fick inte ledigt imon heller......mamma och mormor mfl, kommer hänga efter mig med :machinegu om jag inte löser det unmder natten eller tidigt imorgon!! :brinnerup

pojkvännen är ute och super och jag sitter framför datorn och halvsover....värre kan det inte bli tror jag... jo jag kunde totalkvaddat min hoj...(hemska tanke) :död

Usch... Lät som en riktigt hemsk dag det där. :( :tummenner

// Lena

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Miss_Orchidee skrev:
välte med min älskling idag! skulle köra upp på altanen typ, å kom lite snett.,...fan va fel d blev... :4skrika

sen på jobbet så först gick jag in i polisen som stod i kön, snubblade på personen framför och slog i huvudet i pommes frite fritöserna och gjorde sönder soppskyffeln samtidigt.... :huvet :mad: :4skrika

som om inte det vore nog så fyller lillbrorsan år imorgon...15 år och moppe kåt som bara den... :hihi och ja fick inte ledigt imon heller......mamma och mormor mfl, kommer hänga efter mig med :machinegu om jag inte löser det unmder natten eller tidigt imorgon!! :brinnerup

pojkvännen är ute och super och jag sitter framför datorn och halvsover....värre kan det inte bli tror jag... jo jag kunde totalkvaddat min hoj...(hemska tanke) :död

Huvvaligen.. Det där lät inget vidare... Gå och lägg dig nu så inget annat hinner hända! :trött

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Precis 06.00 när jag borde ha stämplat in på jobbet hade jag halva vägen kvar att gå och det börjar ösregna. Va blöt fram till lunch :mad: Resten av dan har vart kanon.

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Idioterna som skulle komma och koppla in min telefon idag sket helt enkelt i att komma. Satt i fem timmar och väntade. Så nu får jag vara utan telefon i några dagar till.
De får det inte lätt på måndag, det vill jag lova.

Så...VARNING. Om någon anlitar nätverksakuten för nåt jobb så räkna inte med att de kommer.

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Jag höll på att smälla med min bil i min morsa som kom brännandes på sin blysläde (hon sneddade in sin vänstersväng) Sen berättade hon att hon bromsat omkull sig i 50km/h när ett rådjur sprang ut i vägen. Hon är smått tokig som lika glatt bränner vidare till jobbet efter det...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Kan med glädje medela att inget mer illa hände under gårdagens natt! Phu....
har dock inte löst det med jobbet :brinnerup :( än men nu får ja ta och hoppas på att gud :tomten ska hjälpa mig!! han kanske, kanske, inte finns det är jag helt 100 på. men nån annan snäll liten varelse kanske kan hjälpa till så d blir väldigt lite att göra på jobbet så jag får gå hem....annars blir dagen ricktigt kass :död :(

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Äh man gör dagen till man vill...
Skrock och dyligt skall man skita i...(även fast det sitter insvettsat sen barndomsår)

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
Höll på att svimma på Coop. Fick lämna tjejen där och vänta i bilen istället. Fast de va försig inge speciellt... :rolleyes:

(Sjukskriven pga yrsel...)

Nätverksakuten gjorde sitt jobb för mig utan problem.

Skalman skrev:
Så...VARNING. Om någon anlitar nätverksakuten för nåt jobb så räkna inte med att de kommer.

Hajen

Önskade vår i hjulklapp....
Gick med
27 Nov 2003
Hoj
Gixxer1000, Ninja Streetfighter
tjockisbulle skrev:
Höll på att svimma på Coop. Fick lämna tjejen där och vänta i bilen istället. Fast de va försig inge speciellt... :rolleyes:

(Sjukskriven pga yrsel...)

Nätverksakuten gjorde sitt jobb för mig utan problem.

LÄmnade inte lägenheten igår... låg här med feber o ont i halsen så INGET :3freak hände...
Sjukskriven pga yrsel... Får du köra o så eller...? Jag blev sjukskriven i onsdags o jag får inte köra... Vi skriver en månad, TILL O BÖRJA MED!! sa farbror doktorn... Aaaargh... Hur ska detta gå!!??!!

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...