WaZZe skrev:2193529Nån som ska Lördagsbusa??
A© skrev:2192836vurpa nummer 5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sporTlovEr skrev:2193936Har du varit i Köping idag på em, på Big inn WaZZe? Annars kanske du har en vandrande kopia av dig..
WaZZe skrev:2193994Jag tror du har sett Monobike, för jag har nog aldrig träffat dig å inte va jag i köping heller
Nää dålig respons på Lördagsbusa.. då tar jag en![]()
sporTlovEr skrev:2194119Kanske var monobike, han har bytt till KTM nu tror jag, har kört firestorm och XR, vart till Rörken och kört isåka i vinter.
Monobike skrev:2195112verkar vara mycket missförstånd pga klädsel då jag å wazze hade likadana hojar och ställ, men nu är det slut på det![]()
Monobike skrev:2195112Stämmer bra det, jag var där å handlade men jag kände inte igen dig i goretex, trodde det va nån annan, verkar vara mycket missförstånd pga klädsel då jag å wazze hade likadana hojar och ställ, men nu är det slut på det![]()
Pejo skrev:2195176Gör han mycket hyss, den där Wazze, som du får lida för ?![]()
![]()
P@trikn skrev:2202752Tja!
blir det någe åka på bike weekend?![]()
har du vurpat en gång till knutte?
sporTlovEr skrev:2202862När är det? Man kanske skulle det och putsa sina tider från förra året.![]()
A© skrev:2203226Vurpar alltid... kallas ju inte klotmiester för ingenting...![]()
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |