Fredrik Reinfeldt måste avgå!

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Kan ju bara säga så här. Om jag var en högt uppsatt politiker skulle jag försöka roffa åt mig så mycket som jag bara kunde. Göra avbön i pressen och sedan avgå.
Sen skulle jag sitta o mysa med min fallskärm och garantlöner. Alla andra som säger annat ljuger.

Lånar tråden lite:)

Har införskaffat mig en sossefälla för att fånga de lösdrivande sossarna i trakten. Vad agnar ni med? Jag slängde in en strejkvaktskeps och nöp en ganska omgående. Dock smet den hale rackaren när jag skulle lämna in honom på sossegården, typiskt...

Några knep?

Släng in en handlingsplan för Planekonomi o se vad som händer.

Last edited:

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
På ditt inlägg lät det som om du var en av dom som trodde det.

Sossarna har ju suttit hyfsat länge vid makten utan att lyckas särskilt väl (tycker jag) så därför anser jag att den mesta av kritiken mot det borgerliga blocket är ganska obefogad med tanke på att de bara haft ett år på sig att utföra sina förändringar än så länge. Självklart har du, precis som alla andra, rätt att kritisera våra folkvalda politiker om du är missnöjd med dom men kommer man med kritik så får man räkna med att få mothugg. Oavsett vilka man kritiserar.
nej det var att dags för en förändring det håller jag fullständigt med om ¨men håller kanske inte med allt som reinfeld o co håller på med och mothugg jo hade inte räknat med annat :D

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Fabrikare
Lånar tråden lite:)

Har införskaffat mig en sossefälla för att fånga de lösdrivande sossarna i trakten. Vad agnar ni med? Jag slängde in en strejkvaktskeps och nöp en ganska omgående. Dock smet den hale rackaren när jag skulle lämna in honom på sossegården, typiskt...

Några knep?
Ja vill du fånga in sosse nr 1 så är det ju bara att kasta in en Toblerone :D

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ta bort media, såsom Aftonbladet, som stör för politerna i deras jobb. Det går ju verkligen blåsa upp vad som helst nuförtiden med lite spetade rubriker och lite typisk skvallerpressanda.

Allt jag fått ut av den senaste tiden hack på vad politiker gjort innan de gav sig på jobbet är att media allt mer blir som i andra länder där till slut blir det depression och allvarliga psykiska störningar hos dom som blir utsadda. Vi vet ett flertal som till slut dött pga pressens alltmer tänjande av gränser för att få en nyhetsstory. Prinsessan Diana till exempel.

Om Reinfelt ska avgå så handlar det isåfall om att han hyr ett jetplan och flyger till amsterdam med en väska full med pengar och snortar och sätter på prostuerade och allting betalas/finansieras via svenska statens skattekonto.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Om Reinfelt ska avgå så handlar det isåfall om att han hyr ett jetplan och flyger till amsterdam med en väska full med pengar och snortar och sätter på prostuerade och allting betalas/finansieras via svenska statens skattekonto.
Alla har väll rätt till betald semester?:tummenupp

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
:sissy

Weehooo... Istället för att kommentera mitt påstående skall du hoppa på mig och framhäva dig som en gentil herre som kan slänga sig med fagra ord. Jag vet att jag skrev lite busigt och det ber jag om ursäkt för, men jag ville bara locka fram en sosse.

Har du nån bild? Har ni horn? Deltagit i 1:a maj tåg?

Ta det nu inte så allvarligt, vi behöver balans i samhället och alla kan ju inte vara coola moderater... Vilka skulle vi då chefa över?? Vi behöver sossar, sossar som dig

:sissy

Som sagt, underhållning....
Sån där tvärsäkerhet bottnar inte sällan i dumhet. Dumhet har däremot inget med IQ att göra. Du kullkastar själv innehållet i ditt påstående genom din argumentation.
(Inte sosse, heller).

Dina frågor;
1.På vad?
2.Nej, och ni behöver inte titulera mej.
3.Nej, inte min grej att demonstrera för partier jag inte stöder.

Gillar inte sånt viochdomsnack, har träffat för mycket folk ur alla möjliga skikt och grupper för att trilla dit på det.
På vilket sätt har jag framställt mej som gentil? Och vad är det för fagra ord som retar dej?

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Som sagt, underhållning....
Sån där tvärsäkerhet bottnar inte sällan i dumhet. Dumhet har däremot inget med IQ att göra. Du kullkastar själv innehållet i ditt påstående genom din argumentation.
(Inte sosse, heller).

Dina frågor;
1.På vad?
2.Nej, och ni behöver inte titulera mej.
3.Nej, inte min grej att demonstrera för partier jag inte stöder.

Gillar inte sånt viochdomsnack, har träffat för mycket folk ur alla möjliga skikt och grupper för att trilla dit på det.
På vilket sätt har jag framställt mej som gentil? Och vad är det för fagra ord som retar dej?

haha, inget retar mig:)

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Jag vet att det finns många företag som har utrymme att dra tyngre lass men det finns även många som inte har det och med ett högre skattetryck skulle dessa försvinna och med dom massor av arbetstillfällen. Med ökad arbetslöshet minskar "folkets" köpkraft och så är ekorrhjulet igång...
Nu förväntar du dig att folk ska tänka i flera led, det är tyvärr för mycket begärt i vissa fall...

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ta bort media, såsom Aftonbladet, som stör för politerna i deras jobb. Det går ju verkligen blåsa upp vad som helst nuförtiden med lite spetade rubriker och lite typisk skvallerpressanda...

Den som kan hantera pressen har den verkliga makten :fakta

Nu förväntar du dig att folk ska tänka i flera led, det är tyvärr för mycket begärt i vissa fall...

Obviously...

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad