"Fuck you" ficklampor

Jaha, mörkret lägger sig tungt över oss.

Beställde hem en ny ficklampa till kollegan, provlyste lite o jämförde med mina gamla o tjejen som har min äldsta ville helt plötsligt ha en ny :D
Vilket i realiteten betyder att hon får min gamla o jag får en ny, wooopie :banana

Men vilken ska jag ha? :S

Använder än min fenix pd35. Jävligt bra. Skönt med 11 lumensläge och ändå kunna växla upp till 800.

Olight M22- 950 lm verkar också lovande. 305 m räckvidd. Fortfarande nätt format. Sämre batteritid dock.

Olight M22- 950 lm verkar också lovande. 305 m räckvidd. Fortfarande nätt format. Sämre batteritid dock.

Ja det var den ja köpte till kollegan, men gillar den inte riktigt.
För krångligt att byta mellan ljuslägena o för kort batteritid på högsta läget o dåligt flps i mellanläget.

Lite sugen på en lampa att ha i bilen, någon som provat Thrunite Catapult v3 eller någon liknande i samma format?

Lite sugen på en lampa att ha i bilen, någon som provat Thrunite Catapult v3 eller någon liknande i samma format?

En lampa att ha i bilen är ju en Olight S10.
Liten smidig o med magnet i botten så man kan sätta fast den i huven när man får motorstopp o behöver meka :D

Ledlensers nya T7.2 då, ere nått att satsa på?

I mina ögon är ledlenser det nya maglite, totalt skräp.

Hittar inget om drifttid osv men det faktum att den är på 320lm och använder AAA batterier gör att jag aldrig skulle ens fundera på att köpa en.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back