R1 racer
Stick i ögat!
http://www.teknikcompaniet.se/product_info.php?cPath=61&products_id=242
Vilket skämt ,tror dom på det själva
Vilket skämt ,tror dom på det själva
Magneterna ska placeras på bensinkortet! Du kan sedan inte köpaFunkar den ihop med motaloy, eller motarbetar de varandra?
Letar efter just en sådan här produkt.
Tillsammans med magneterna på bränsleslangen, motaloytableterna i tanken och teflonet i oljan, så bör jag enligt mina beräkningar kunna slå hastighetsrekord på Bonneville samtidigt som jag PRODUCERAR bensin!
För dåligt.Magneterna ska placeras på bensinkortet! Du kan sedan inte köpa
bensin= 0 iförbrukning 100% besparing
Funkar den ihop med motaloy, eller motarbetar de varandra?
Letar efter just en sådan här produkt.
Tillsammans med magneterna på bränsleslangen, motaloytableterna i tanken och teflonet i oljan, så bör jag enligt mina beräkningar kunna slå hastighetsrekord på Bonneville samtidigt som jag PRODUCERAR bensin!
Haha!
Det får mig att tänka på när jag som 15 årig blev lurad.....
För dåligt.
Jag siktar på 120%.
Det där låter ungefär som "jag har en kompis som..."Haha!
Det får mig att tänka på när jag som 15 årig blev lurad av den lokala biltillbehörsfirman att trimma min moppe, en Jawa 210 Automatic med Slick50 som man blandade i bensinen på 2-taktare. Det blev värre dimma än i Lützen 1632 och moppen gick inte ens en futtig kilometer snabbare. När jag klagade så förklarade de att det inte fungerar på automatmoppar. Jag åkte direkt hem och köpte en Honda MT5 och en 65cc cylinder istället.
Jo men det är ju en sådandär pryl som sänker hastigheten på insugsluften hos stridsflygplan så att den inte skall bli supersonisk...Använts i flygmotorer i över 30 år ??? Jag har då fan inte sett någon de senaste 28 åren i alla fall. Å då har jag sysslat med både kolvmotorer och turbinmotorer.
Jo men det är ju en sådandär pryl som sänker hastigheten på insugsluften hos stridsflygplan så att den inte skall bli supersonisk...
Funkar perfekt för supersonisk luft är så vanligt i insug på bilar ..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|