Fuelmedia DVD nu med utskick

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Smaken är som baken...delad. Vilket är tur det. Vore fan såtråkigt annars.

Jag ser MotorGP, så den kommentaren var så löjlig och fånig.

Jag ser gärna härliga filmer med mc-stunt, åkning, humor. Men för det kommer jag aldrig uppskatta bilder som klipps in på tjejer i lite kläder eller utan kläder..

Blir dock impad när en tjej är påklädd och är med och stuntar. Kan köra hoj och inte "åmar" hoj så att säga.

Jag ser att filmen skulle vara bra mycket bättre utan dessa "klipp"
Men det är min åsikt och inte er.

Alla gör som dom sjävla vill och alla får tycka vad dom vill, det är det som är det bästa :tummenupp
 
Last edited:

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Kan bara säga att Ante o CO är jävligt bra på att få ihop det, väldigt bra klippt och mixat med musiken, klar proffsklass!! Sen var det ju lite kul att man var med på några klipp även i tvåan =) :tungan

Suverän åkning är det iaf packat av, framlagt med en bra bit humor och till bra musik, helt klart världsklass!!

Snart är våren här och då jävlar blir det åka av igen!! :yoparty
 

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
Suomalainen skrev:
När lägger ni upp filmen för nertankning?? Vi som inte får köpa en dvd vill också seeeeee.... :banana

Inte får köpa DVD? Vem är det som stoppar dig? :va

Den kommer inte att läggas upp på sidan... :7peta
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Mr_Eddie skrev:
Inte får köpa DVD? Vem är det som stoppar dig? :va

Den kommer inte att läggas upp på sidan... :7peta

Har för mig att jag läste i en annan tråd förut att ni bara skulle fixa 100 skivor till vänner och bekanta...?? Sen skulle ni sprida den på nätet som vanligt.. :va

..blitt giriga på gamla dar?? :fatta!
 
Last edited:

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
nej nej.. om du läser första inlägget i tråden så framgår det klart och tydligt att den går att beställa. :)
 

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
Du tycker det känns bra? För som sagt jag har ju säkert bara laggt ner 5-600 timmar på den här filmen och typ 6000:- av våra egna pengar.. så javisst 170:- för filmen är välldigt dyrt!!
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Mr_Eddie skrev:
Du tycker det känns bra? För som sagt jag har ju säkert bara laggt ner 5-600 timmar på den här filmen och typ 6000:- av våra egna pengar.. så javisst 170:- för filmen är välldigt dyrt!!

Känns som att ladda vilken film som helst..dvs skitbra! :yoparty

...för du har aldrig laddat hojfilmer hoppas jag.... :3freak
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Hoppas alla andra som köper den är hyggliga nog att inte lägga ut den iallafall. Det skulle ju va kul om vi fick igen pengarna vi lagt ut.
 

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
Suomalainen skrev:
Känns som att ladda vilken film som helst..dvs skitbra! :yoparty

...för du har aldrig laddat hojfilmer hoppas jag.... :3freak


Vänta nu... ska vi se här... Ja just det vi hade laggt ut pengarna själv och dom har sponsorer och säljer filmen över hela världen och tjänar mycket pengar.... För oss är inte det här nått projekt för att bli rika... För mig känns det självklart att sponsra lokala gäng som har laggt ut pengar själv för att kunna göra en kul rulle, köpte WCX rulle förra året skulle garanterat köpa Potatoes rulle om dom släppte nån... Så snälla jämnför inte oss med dom stora grabbarna! :fatta!
 

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
Och svaret på din fråga om jag tankat hem nån mc film på nätet... ja, det har jag 1, Judgement day 2... tittar aldrig på MC film... intreserar mig inte så mycket..
 

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
Liwa1 skrev:
Smaken är som baken...delad. Vilket är tur det. Vore fan såtråkigt annars.

Jag ser MotorGP, så den kommentaren var så löjlig och fånig.

Jag ser gärna härliga filmer med mc-stunt, åkning, humor. Men för det kommer jag aldrig uppskatta bilder som klipps in på tjejer i lite kläder eller utan kläder..

Blir dock impad när en tjej är påklädd och är med och stuntar. Kan köra hoj och inte "åmar" hoj så att säga.

Jag ser att filmen skulle vara bra mycket bättre utan dessa "klipp"
Men det är min åsikt och inte er.

Alla gör som dom sjävla vill och alla får tycka vad dom vill, det är det som är det bästa :tummenupp

Du har helt rätt som tycker som du vill.. fast som sagt, moto gp är det bra mycket mer brudar och välldigt mycket mer avklätt i många fall... så vad är skillnaden? Hojjar och lättkläda brudar är vad vi killar gillar...




...och bärs såklart. :fyllisar
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Mr_Eddie skrev:
Vänta nu... ska vi se här... Ja just det vi hade laggt ut pengarna själv och dom har sponsorer och säljer filmen över hela världen och tjänar mycket pengar.... För oss är inte det här nått projekt för att bli rika... För mig känns det självklart att sponsra lokala gäng som har laggt ut pengar själv för att kunna göra en kul rulle, köpte WCX rulle förra året skulle garanterat köpa Potatoes rulle om dom släppte nån... Så snälla jämnför inte oss med dom stora grabbarna! :fatta!

Visst om jag kände de som gjort filmen så hade jag tveklöst köpt för o bidra, men för mig är ni lika anonyma som vilket hojgäng som helst...sponsrade eller inte!

Sen sa ni förut att ni bara skulle fixa ett visst antal skivor till vänner osv och sen släppa den på nätet, eller hur? Vi gör inte detta för att tjäna pengar osv yada yada... Men nu kliar det lite i fingarna och små dollartecken hägrar kanske. Absolut inge fel i det, men då kanske man inte ska säga sånt först... :rolleyes:

Hur som helst så blir det nertankning när den dyker upp för min del iaf, och är den lika bra som de andra ni gjort så får man väl tacka i förvag iaf! :Bugar
 

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
Suomalainen skrev:
Visst om jag kände de som gjort filmen så hade jag tveklöst köpt för o bidra, men för mig är ni lika anonyma som vilket hojgäng som helst...sponsrade eller inte!

Sen sa ni förut att ni bara skulle fixa ett visst antal skivor till vänner osv och sen släppa den på nätet, eller hur? Vi gör inte detta för att tjäna pengar osv yada yada... Men nu kliar det lite i fingarna och små dollartecken hägrar kanske. Absolut inge fel i det, men då kanske man inte ska säga sånt först... :rolleyes:

Hur som helst så blir det nertankning när den dyker upp för min del iaf, och är den lika bra som de andra ni gjort så får man väl tacka i förvag iaf! :Bugar


Har aldrig sagt att den ska läggas ut.. därimot så har det nog sagts att den hamnar på nätet förr eller senare... dock inte på våran sida... Att vi sa så där i början var för att vi hade lite problem med den första omgången skivor vilket är löst nu därför tänkte vi kolla om det var nån som var sugen på att köpa.
Sen så tjänar vi inte nå pengar på detta.. inte nå mycket iaf och dom pengar som vi tjänar går till andra utgifter som tex webhotel, domäner osv...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top