Fuelmedia DVD nu med utskick

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ravetrancer skrev:
fortsätt du korsa i taket......

Det jag skrev var av anledning för att någon motsatte sig till att tanka gratis från nätet. Sen när nån släpper nåt eget då jävlar får man inte tanka hem det.....men sånt fattar ju inte du juh

Nää. Nu fattar jag ingenting. :va
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Ravetrancer skrev:
man kan ju göra som oss o ta förskottsbetalning oxo eller hur, då kostar frakten 20kr, alltså 120kr:) Du får dessutom hänga med i ironin:) för jag hoppas att ni skrivit i vår gästbok med ironi tidigare?

Runt 100kr borde täcka alla omkostnader + att man får ihop till lite nytt material såsom nya band etc. Japp vi la upp vår film kanske en månad efter att vi släppte filmen, men vi får faktiskt än idag göra filmer med fodral till folk för dom vill hellre ha DVD skiva+fodral:)

//R

Jag har ingen aning om hur frakten kan göras billigare och det är inte jag som sköter det heller. 100kr räcker gott och väl till alla omkostnader, men när man måste betala ännu mer frakt för att ersätta skivor som tyvärr inte fungerat så blir det genast minus. Sen det där med gästböckerna har jag ingen aning om va det va frågan om, jag hörde att nån från WCX, tror de va du började skriva nåt i vår och nån annan svarade men jag brydde mig aldrig om att titta va det stog. Fast helt klart är vi ena kaxiga dryga jävlar :FU
 

KTM DAVVE

Mmmmm Hojjar..:)
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Gävle
Hoj
KTMx2+R1
Ebbe skrev:
Den disskutionen kan väl tas i bastun på Gotland i sommar va!!!?? Då blir det mycket vettigt sagt!! :rofl :fyllisar :banana :fyllisar :fyllisar :hihi :tummenupp


Mmmmm, längtar massor till en cola i bastun tillsammans med mina mc-kamrater!! Får väl ta ett "teraputsnack" m Kongo då.. ((HAHAHA))

Fan blev lite avis, lät helt ok att dra lite bike idag!!
 

KTM DAVVE

Mmmmm Hojjar..:)
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Gävle
Hoj
KTMx2+R1
Grabbar, hur fan fixar ni de där små kula gubbarna som rör sig...? ((tur man kan köra hoj iaf..))
 

Swedda

Ge mig ett brejk, broder lax
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Söderhamn
Hoj
2006 Zx6R
Bra film :tummenupp Saknar dock lite sekvenser med kamera monterad på cykeln för lite mer "åka med" känsla.
 

DB

skiieur...
Gick med
17 May 2003
Ort
Gävle
Hoj
2009, KTM EXC 450
KTM DAVVE skrev:
Grabbar, hur fan fixar ni de där små kula gubbarna som rör sig...? ((tur man kan köra hoj iaf..))

Klicka på den du vill ha med i inlägget bara, dom finns till höger om rutan du skriver i! :rofl :tuttar
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Ebbe skrev:
Den disskutionen kan väl tas i bastun på Gotland i sommar va!!!?? Då blir det mycket vettigt sagt!! :rofl :fyllisar :banana :fyllisar :fyllisar :hihi :tummenupp

Disskution i batsun! Det låter intressan, måste jag kolla in :D
Tar man med sig egen grogg eller :fyllisar

Men filmen var tokbra! Ni lyckades toppa 1:an vilket det inte är många som gör!
Underhållande och inte tillstymmelse till tråkig som det tyvärr lätt blir.
5 tummar upp för Extreme Days II :tummenupp
 

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Cresent
M:et skrev:
Disskution i batsun! Det låter intressan, måste jag kolla in :D
Tar man med sig egen grogg eller :fyllisar

Men filmen var tokbra! Ni lyckades toppa 1:an vilket det inte är många som gör!
Underhållande och inte tillstymmelse till tråkig som det tyvärr lätt blir.
5 tummar upp för Extreme Days II :tummenupp


Tack som fan man!!! Det är kul att höra att det är folk som gillar det förutom Bögtrancer som älskar oss!!!! :)
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Beställde i onsdagkväll, låg i min brevlåda i fredags! :tummenupp

Gillar den skarpt, blev inte det minsta besviken!...

//@
 
Last edited:

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
KTM DAVVE skrev:
Grabbar, hur fan fixar ni de där små kula gubbarna som rör sig...? ((tur man kan köra hoj iaf..))
Hahahaha! Kul att du ÄNTIGEN hittat hit davve! När du skriver inlägg så har du ju en hel hop med"gubbar som rör sig"(smilies) på högra sidan, klickar du sen på[more] nere i vänstra hörnet i samma ruta får du fler! bara att klicka på så får du in dom i texten!!! :yoparty

(Och bastun på Gotland kommer nog inte BARA att innefatta cola och terapisamtal... :rolleyes: , Du har ju varit med förr, bildbevis bifogas när du hittat din kille som du hånglade med i bastun... :rofl ..)
 

Bifogat

  • DSC00410.JPG
    DSC00410.JPG
    95 KB · Visningar: 80

Rally_KAlle

kör så det ryker!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
PakisTan
Hoj
En snabb jävel
Kongo skrev:
Hahahaha! Kul att du ÄNTIGEN hittat hit davve! När du skriver inlägg så har du ju en hel hop med"gubbar som rör sig"(smilies) på högra sidan, klickar du sen på[more] nere i vänstra hörnet i samma ruta får du fler! bara att klicka på så får du in dom i texten!!! :yoparty

(Och bastun på Gotland kommer nog inte BARA att innefatta cola och terapisamtal... :rolleyes: , Du har ju varit med förr, bildbevis bifogas när du hittat din kille som du hånglade med i bastun... :rofl ..)

HAha ... o så kanske jag ställa upp med en liten sladd utanför sen! :fyllisar
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Är det någon som kan avslöjja vilket McDonalds som blir snöbollstrackaserat? Tycker nämligen att det verkar oroväckande likt ett jag besöker ofta... :)

//@
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top