GixxerTiger skrev:2365507Hej! Vi är några polare som åker och det är mycket roliare en solo åkning. Ta en tur till Norsholm ikväll vid 18:00 så får du träffa flera hoj åkare!
http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=35963
Menade du inte gruppsexsandstream skrev:2365617Att köra själv är som att onanera = trevligt men inte samma sak som...
Att köra i grupp är som att ha samlag = fan så mycket roligare.
Om du inte gillar samlag föreslår jag den bästa typen av onani = banåkning
FireSalle skrev:236522080-tals GSX1100 till ny CBR1000RR var kanske ett stort steg om man inte kört hoj på 10 år?
Förmodligen bättre än att som 18-åring sätta sig på en 1000RRRRRenduroemil skrev:2365503Återfalls knutte och CBR 1000 RR. Bra kombination
newstead skrev:2365898Förmodligen bättre än att som 18-åring sätta sig på en 1000RRRRR
newstead skrev:2365898Menade du inte gruppsex
Förmodligen bättre än att som 18-åring sätta sig på en 1000RRRRR
BigPhil skrev:2365944Jäpp, jag väljer mina "åker fort" stunder. Förbi skolor, etc.
P
Jo, men det var inte det som det handlade om eller? Jag kan inte minnas att jag någonsin förespråkat 1000RRRRR eller ens en 'vanlig' CBR1000RR till någon 18-åring.newstead skrev:2365898Förmodligen bättre än att som 18-åring sätta sig på en 1000RRRRR
En sån hoj har betydligt mer kapacitet än vad t.ex. jag klarar att utnyttja trots att jag kört hoj de allra flesta dagar under de senaste tio åren. Det betyder dock inte att jag inte klarar av att köra den på ett sätt som är lika trafiksäkert som med en GS 500 eller liknande. Det handlar helt enkelt om omdöme och att inse sina begränsningar.enduroemil skrev:2365981Det säger jag inte i mot men en hoj med 170 hk på 170kg är inte nåt alla "återfalls" knuttar kan.
Nej, det har du inte gjort. Du påpekade att steget från en GSX1100 från 80-talet till en CBR 1000 RR kanske var lite väl stort. Jag menade helt enkelt att han (BigPhil) har trots allt kört hoj tidigare och steget behöver inte alls vara särskilt stort så länge man kör med huvudet i kombination med högerhandenFireSalle skrev:2365988Jo, men det var inte det som det handlade om eller? Jag kan inte minnas att jag någonsin förespråkat 1000RRRRR eller ens en 'vanlig' CBR1000RR till någon 18-åring.
BigPhil skrev:2365168Ja, jag är en "återfallsknutte" som ha köpt en ny CBR1000RR och all personligutrustning. Hade en GSX1100 på 80 talet och åkte varje dag, i princip året runt (bodde i London). Jag tyckte att det vore kul att börja åka igen och har nu aft hojen i kanske tre månader.
Problemet är att det ät inte ALLS lika kul som jag kommer ihåg. Hojen är det inget fel med. Jag tycker bara att det är, fan, inte lika kul att åka som jag minns. Jag åkte till Le Mans och Bol d Or varje år under typ 10 år, så jag var ingen "finåkare" och gjorde en massa dumheter, det är en mirakel att jag är här, men nu funderar jag på att sälja hela paketet efter bara tre månader.
Vad är det som saknas? (ungdom? :-D)
Phil
Instabil skrev:2366070Av det som jag läst så kan jag bara konstatera du är förgammal för en sporthoj .. kanske skall rikta blicken mot en cromsugga ?? alternativt en Honda GW
BigPhil skrev:2366162Arrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ALDRIG i livet, ALDRIG.
P
BigPhil skrev:2365168Ja, jag är en "återfallsknutte" som ha köpt en ny CBR1000RR och all personligutrustning. Hade en GSX1100 på 80 talet och åkte varje dag, i princip året runt (bodde i London). Jag tyckte att det vore kul att börja åka igen och har nu aft hojen i kanske tre månader.
Problemet är att det ät inte ALLS lika kul som jag kommer ihåg. Hojen är det inget fel med. Jag tycker bara att det är, fan, inte lika kul att åka som jag minns. Jag åkte till Le Mans och Bol d Or varje år under typ 10 år, så jag var ingen "finåkare" och gjorde en massa dumheter, det är en mirakel att jag är här, men nu funderar jag på att sälja hela paketet efter bara tre månader.
Vad är det som saknas? (ungdom? :-D)
Phil
Har tyvärr ingen erfarenhet av gruppsex...newstead skrev:2365898Menade du inte gruppsex
Men oj vilken bra idé.Oh My skrev:2365547Just det! Gå med i en hojklubb.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|