Fy för katter!

Provat att spruta vatten på dom me vattenslangen? De gjorde vi på en katt som va hos oss hela tiden, och den kom inte tillbaka. Har hört att de är fler som gjort det och det har oftsast funkat.

Har hört att stark senap ska avhjälpa problematiken. Gärna så stark som
möjligt, t ex nymalen grov skånsk eller Dijon. Doseringen är viktig, en halv
tesked ska räcka. Applicera med omsorg och tillse att "salvan" placeras exakt
mitt i fridstörarens anus.

Sedan springer de ihjäl sig. Metoden kan med fördel även tillämpas på andra
besvärande arter som t ex stå-uppare, miljöpartister och dylikt.

Jag har hört att det funkar på vissa Göteborgare oxå. :dummer:såjaponken

hahaha snacka om att bita sig i stjärten!
(. Människan har blivit alldeles för bekväm och tror att de har rätt att bestämma över naturen och dess gång )

det är ju ni kattägare som håller igång detta ,genom att köpa era katter sponsrar ni ju avlen på katterna???! + att ni håller dom inne o tar dom på kattutstälningar o annat skit...
katter föds katter dör.... det är naturens gång.

Vad fan ar ditt problem idag da???

jadu......börja inte Jv.:ajjabajja

What??? Du sitter ju har, sprider dina otroliga korkade asikter och forsoker omvanda alla till att tycka som du.

Jag vet du alskar ha ratt, men man kan inte alltid fa som man vill. De flesta har mer human syn pa husdjur an du.

Och du, hota mig INTE.

Har man inga grannar och ett behov att extrakontrollera(utöver fällor) skadedjur som möss osv. så kan man ha en utekatt.
Om man har grannar och inte har behov av extra skadedjurskontroll och ändå släpper ut katten är man fan dum i huvudet...

OJ, OJ, OJ...här börjar det hända grejer...

En åsikt skadar inte tänk på det, alla måste få uttrycka sina åsikter även om de ibland är mycket sjuka.

Sadar ja, en trevlig video till er som tycker air guns och annat skit ar till for att ta livet av grannarnas husdjur.

Min katt blev skjuten for 3 veckor sedan, hoppade runt pa tre ben nar vi ropade pa honom och vi fick en trevlig overraskning nar veterinaren gravde ut en kula ur benet (nastan axelhojd) pa honom. Kulan har vi kvar, likasa katten men detta ar hur han kommer att ha det for resten av sitt liv.

Sa att antar idioten inte riktigt lyckades med vad han forsokte med.

(Behover inte namna att katten ar en kastrerad hankatt, vet inte hur man markerar revir och haller sig mestadels till varan tomt, eller narliggande grannens dar han jagar pa nedfallna citrusfrukter, Han ar for langsam for allt annat.)

http://www.youtube.com/watch?v=l8MGyxfKHl8

Last edited:
Jag/vi har innekatt och en hund. Såklart ska ingen ge sig på djuren men den som släpper ut sin katt har ju ingen jäkla aning om vad den håller på med när den är ute. Det där om att "min katt gör inte si och så", och "skulle den mot förmodan göra nåt sånt så är det så otroligt sällan så det kan nästan inte ha hänt" har jag hört förr. Nä, katt på bondgård och landet är en grej men villaområde nåt helt annat.

EDIT: Och såna jä*la lågpannor som ger sig på djuren, och inte ägarna, borde man utsätta för samma sak (senap och luftgevär m.m). Såna som plågar djur tror jag är gamla mobbare med dålig känsla för empati. Små barn brukar ha lite dålig koll och kan vara elaka med djur men det växer förhoppningsvis bort när man blir äldre och klokare.

(Behover inte namna att katten ar en kastrerad hankatt, vet inte hur man markerar revir och haller sig mestadels till varan tomt, eller narliggande grannens dar han jagar pa nedfallna citrusfrukter, Han ar for langsam for allt annat.)

Last edited:
Helt jävla otroligt.....hoppas kharma tar hand om dessa satar som gjorde detta...tur att kissen lever iaf...

Sadar ja, en trevlig video till er som tycker air guns och annat skit ar till for att ta livet av grannarnas husdjur.

Min katt blev skjuten for 3 veckor sedan, hoppade runt pa tre ben nar vi ropade pa honom och vi fick en trevlig overraskning nar veterinaren gravde ut en kula ur benet (nastan axelhojd) pa honom. Kulan har vi kvar, likasa katten men detta ar hur han kommer att ha det for resten av sitt liv.

:( stackars kisse.

Någon idiot går omkring i Lerum och lemlästar hundar och katter. Finner inga ord hur förbannad jag blir och lider med ägarna/barnen som förlorat sina djur på detta sjuka sätt.

http://svt.se/2.22620/1.1655037/oro_for_fler_lemlastade_djur_i_lerum

:kulspruta den/de som har gjort detta och alla andra som är elaka mot djur.

En ledsen och förbannad Lena.

Last edited:
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back