Invalido
Guest
Lämnade du hjärnan i sjukhussängen? Dina inlägg är helt åt helvete. Du måste fan vara världsmästare i att hitta svar från tomma intet.
*så jävla trög*
om jag e trög....ja det får du tycka om du vill men jag har Rätt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lämnade du hjärnan i sjukhussängen? Dina inlägg är helt åt helvete. Du måste fan vara världsmästare i att hitta svar från tomma intet.
*så jävla trög*
Har hört att stark senap ska avhjälpa problematiken. Gärna så stark som
möjligt, t ex nymalen grov skånsk eller Dijon. Doseringen är viktig, en halv
tesked ska räcka. Applicera med omsorg och tillse att "salvan" placeras exakt
mitt i fridstörarens anus.
Sedan springer de ihjäl sig. Metoden kan med fördel även tillämpas på andra
besvärande arter som t ex stå-uppare, miljöpartister och dylikt.
hahaha snacka om att bita sig i stjärten!
(. Människan har blivit alldeles för bekväm och tror att de har rätt att bestämma över naturen och dess gång )
det är ju ni kattägare som håller igång detta ,genom att köpa era katter sponsrar ni ju avlen på katterna???! + att ni håller dom inne o tar dom på kattutstälningar o annat skit...
katter föds katter dör.... det är naturens gång.
Döda dom![]()
:luftgevär
Vad fan ar ditt problem idag da???
jadu......börja inte Jv.![]()
(Behover inte namna att katten ar en kastrerad hankatt, vet inte hur man markerar revir och haller sig mestadels till varan tomt, eller narliggande grannens dar han jagar pa nedfallna citrusfrukter, Han ar for langsam for allt annat.)
Sadar ja, en trevlig video till er som tycker air guns och annat skit ar till for att ta livet av grannarnas husdjur.
Min katt blev skjuten for 3 veckor sedan, hoppade runt pa tre ben nar vi ropade pa honom och vi fick en trevlig overraskning nar veterinaren gravde ut en kula ur benet (nastan axelhojd) pa honom. Kulan har vi kvar, likasa katten men detta ar hur han kommer att ha det for resten av sitt liv.
Sa att antar idioten inte riktigt lyckades med vad han forsokte med.
(Behover inte namna att katten ar en kastrerad hankatt, vet inte hur man markerar revir och haller sig mestadels till varan tomt, eller narliggande grannens dar han jagar pa nedfallna citrusfrukter, Han ar for langsam for allt annat.)
http://www.youtube.com/watch?v=l8MGyxfKHl8
Sadar ja, en trevlig video till er som tycker air guns och annat skit ar till for att ta livet av grannarnas husdjur.
Min katt blev skjuten for 3 veckor sedan, hoppade runt pa tre ben nar vi ropade pa honom och vi fick en trevlig overraskning nar veterinaren gravde ut en kula ur benet (nastan axelhojd) pa honom. Kulan har vi kvar, likasa katten men detta ar hur han kommer att ha det for resten av sitt liv.
Sa att antar idioten inte riktigt lyckades med vad han forsokte med.
http://www.youtube.com/watch?v=l8MGyxfKHl8
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning