Lite lättare att få upp 660 på 2:ans växel. då slipper du ha så hög fart från början..Grattis är kass på wheelie, Hade en GSXR 1000 k6. Skaffat mig en KTM 660 05 nyligen, ska också lära mig väntar bara på min nya slavcylinder Några Tips? 3:an vilken hastighet etc?
Grattis är kass på wheelie, Hade en GSXR 1000 k6. Skaffat mig en KTM 660 05 nyligen, ska också lära mig väntar bara på min nya slavcylinder Några Tips? 3:an vilken hastighet etc?
Var ute en sväng och wheelade nu precis, utan skinnställ.
Vem behöver skinnställ när man kan få en skinntransplantation?
Lite lättare att få upp 660 på 2:ans växel. då slipper du ha så hög fart från början..
Omanligt. Jag wheelade fett (läs: harskuttade) mellan massa bilar igår. Hurjävlacoolerunudå.
Ja men visst
En annan bor ju perfekt inne på en nedlagd flygflottilj (F15) Tyvärr är landningsbanorna ej tillgängliga men det finns många fina tillgängliga servicevägar som löper längst landningsbanorna som är perfekt för ändamålet!
Tack!
Nu är jag iof HELT SÄKER på att du inte ens var i närheten av balanspunkten MEN grattis iaf till din första bakhjulsåkning...
(tror inte du vet vad det innebär att vara uppe på balanspunkten... Det är mkt högre än där du var!!!)
.../Yoshi
Gratulerar till en underbar känsla
Jag har bara vågat mig på powerwheelies med min TL hittills, det går för fort för att jag ska känna mig säker helt enkelt
Ettans växel och koppla upp den från stillastående. Då kan du öva i badshorts och foppatofflor
vänta tills du får din första highsider.....det är en känsla....
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |