FY FAN måste skriva av mig!!!!!!!!!

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Såg nu precis programmet Uppdrag Granskning om flickan som bott hos sin pappa i Vetlanda...(I MISÄR)

Är själv ifrån Vetlanda och kan bara säga att detta kan vara bland det sjukaste jag sett...

Handlar om en flicka som får tillbringa Julafton i en bil på en parkeringsplats och hjälpa sin far att injektsera amfetamin... Och en massa andra hemska saker. T.ex 6år av övergrepp...

Det är ju för FAN 2000 Talet och vi lever i sverige... Nee Socialen i Vetlanda tycker detta är normalt och kallar det Shit Happens...
FYYYYYY FAAAAANNNN SÄGER JAG...

Kan ju bara gratulera de som gjorde repotaget att den ena chefen "Boo Hedenbrant" har nu avgått (igår) 2dagar efter att programmet visats i SVT 1, har varit 2st repriser och kommer väl en till annars så finns det på nätet...

Får ju bara hoppas att det andra svinet tar sitt pick och pack och avgår han också....

Va bara tvungen att skriva lite.... Höll på att kasta ut hela datorn ett tag pga ilska under repotaget....

Och om någon sett det eller kommer att se detta program så maila svinet

ola.g@vetlanda.se

///Micke

Last edited:

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Såg nu precis programmet Uppdrag Granskning om flickan som bott hos sin pappa i Vetlanda...(I MISÄR)

Är själv ifrån Vetlanda och kan bara säga att detta kan vara bland det sjukaste jag sett...

Handlar om en flicka som får tillbringa Julafton i en bil på en parkeringsplats och hjälpa sin far att injektsera amfetamin... Och en massa andra hemska saker. T.ex 6år av övergrepp...

Det är ju för FAN 2000 Talet och vi lever i sverige... Nee Socialen i Vetlanda tycker detta är normalt och kallar det Shit Happens...
FYYYYYY FAAAAANNNN SÄGER JAG...

Kan ju bara gratulera de som gjorde repotaget att den ena chefen "Boo Hedenbrant" har nu avgått (igår) 2dagar efter att programmet visats i SVT 1, har varit 2st repriser och kommer väl en till annars så finns det på nätet...

Får ju bara hoppas att det andra svinet tar sitt pick och pack och avgår han också....

Va bara tvungen att skriva lite.... Höll på att kasta ut hela datorn ett tag pga ilska under repotaget....

Och om någon sett det eller kommer att se detta program så maila svinet

ola.g@vetlanda.se

///Micke

vems mail är det där?!?

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
kommer ihåg när man va mindre och det va riktigt ovanligt med sånna här händelser.. nu händer det nästan dagligen. har media blivit duktigare att ta upp dessa händelser eller har sverige gått så mycket bakåt?

jag tror att dessa problem ökar i takt med att våran befolkning blir större och det blir svårare att upptäcka problemen. pengar går åt på fel saker och soc måste prioritera....?

hoppas verkligen denna regeringen kan stoppa den onda trenden! vem ska annars göra det?

har varken sett repotaget eller läst tidningen om just detta fall men av alla forum har jag nog fått tillräkligt med info.

quote: fy fan

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
vems mail är det där?!?

Svinet som är ansvarig för en 15 årigs flickas tragiska uppväxt.. En som sket i henne när hon bodde på en parkering under julhelgen, sov under en pressening när det va -15 grader, blandade amfetamin till sin far, blev våldtagen redan som 10åring, bodde i en halv hus vagn som va full av mögel....

Det är hans mail adress som står i mitt första inlägg.. kan bara säga hoppas han mår riktigt jävla dåligt.....

///Micke

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Svinet som är ansvarig för en 15 årigs flickas tragiska uppväxt.. En som sket i henne när hon bodde på en parkering under julhelgen, sov under en pressening när det va -15 grader, blandade amfetamin till sin far, blev våldtagen redan som 10åring, bodde i en halv hus vagn som va full av mögel....

Det är hans mail adress som står i mitt första inlägg.. kan bara säga hoppas han mår riktigt jävla dåligt.....

///Micke

Alltså nån slags socialarbetare?

Kia

Guest
Såg programmet och mådde så fruktansvärt illa av att se hur socialen betedde sig.....
De försökte hela tiden slingra sig, ljuga och försköna verkligheten.... Så jävla vidrigt!!! :mad:

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Om jag förstod det rätt hade morsan slängt ut henne:va när hon var 10, och då hade hon fått "flytta in" hos sin farsa...

VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA MÄNNISKOR EGENTLIGEN!!!!!!

Slänga ut sin 10-åring!

Jag har precis fått barn själv, och när man ser det lilla hjälplösa knytet, så inser man vilket ansvar man har som förälder, och jag får en riktigt olustig känsla när man tänker på alla stackars ungar som inte kan känna sig trygga hemma, som inte vet att oavsett vad som händer så finns det nån som bryr sig och älskar dom till 100%, utan hemma är kanske där man råkar ut för värst saker.

Fy fan som sagt, vilka människor det finns:mad: En del borde inte få skaffa barn, så enkelt är det!

HerrTigen

a shadow in the dark side of the morgue
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
Ducati 996

///Micke

Gubbkuken har ju bara avgått från den posten men e fortfarande verksam inom soss
(hödre jag)
det skulle hyras in en rysk kulstöterska med en strap-on o rövknulla den faan i 6 år o se om han då tycker att det är så livet ska se ut

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Man ska inte vara så snabb att döma folk, pappan kanske hade en annan syn på uppfostran helt enkelt? Vi måste vara toleranta även mot det vi inte förstår.
De som jobbar på socialen gör säkert sitt bästa, kanske har de inte haft resurser nog?

kattcalle

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
Skurk
Man ska inte vara så snabb att döma folk, pappan kanske hade en annan syn på uppfostran helt enkelt? Vi måste vara toleranta även mot det vi inte förstår.
De som jobbar på socialen gör säkert sitt bästa, kanske har de inte haft resurser nog?
Är du en sån som skriver massa skit bara för att uppröra folk?

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)

Du är nyreggad här va?

Om jag förstod det rätt hade morsan slängt ut henne:va när hon var 10, och då hade hon fått "flytta in" hos sin farsa...

VAD FAN ÄR DET FÖR JÄVLA MÄNNISKOR EGENTLIGEN!!!!!!

Slänga ut sin 10-åring!

Jag har precis fått barn själv, och när man ser det lilla hjälplösa knytet, så inser man vilket ansvar man har som förälder, och jag får en riktigt olustig känsla när man tänker på alla stackars ungar som inte kan känna sig trygga hemma, som inte vet att oavsett vad som händer så finns det nån som bryr sig och älskar dom till 100%, utan hemma är kanske där man råkar ut för värst saker.

Fy fan som sagt, vilka människor det finns:mad: En del borde inte få skaffa barn, så enkelt är det!

Det är helt rätt. Fast jag tycker att man ska förbjuda kampbarn istället.

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Ja, jag är väl det. :(
Men i det här fallet ville jag bara raljera lite över det samhälle jag tror mig veta att majoriteten ville ha ocj fick. Så här går det när man låter liberaler och vänstermänniskor härja fritt i årtionden.
Vad vi behöver är, äh, det är kört.
Vänj er.

Här är ytterligare tecken på hur duktiga, sekulariserade och civiliserade vi är, fast ungen kanske hade feber så han bara ville vara snäll?

Flicka stängdes in i kylskåp
Pappan misstänks ha stängt in sin fyraåriga dotter i ett kylskåp. När flickan kom till sjukhus var hennes tillstånd livshotande.
/.../
I familjens kylskåp har polisen hittat flickans DNA på nedre hyllan. Dessutom tydde skador på hennes bak på att hon suttit mot kylskåpets kalla botten.
/.../
Han misstänks dessutom för ytterligare en grov misshandel av flickan. Den ska ha skett i slutet av 2005 då flickan var inlagd på sjukhus för bukskador. När hon och mamman var hemma på permission ska flickan ha lämnats ensam med pappan medan mamman gick ut för att handla. Under den tiden misstänks pappan ha bränt sin dotter med ett strykjärn.

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_15084916.asp

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Äsch, fem månader på mjukisanstalt botar ju till och med mördare. In med pappan där.

Var är hela velourbolsjevikeliten? Mållösa?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
The chair! The chair!

Jag tycker ju faktiskt inte det, om än min magkänsla säger mig att han borde kastas framför ett tåg.

Det hade räckt i det här fallet med att han fått ett rimligt straff för sitt första brott samt umgängesförbud. Men då hade man väl kränkt hans rättigheter som pappa, plus att det kanske är ojämställt om ena parten blir av med sina föräldradagar.

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver

Ja, fyfan. Ännu en sak som vår äckliga allianzregering får ta på sig. Avgå Reinfeldt, nu! Nyval!!!11!!!11!!1111!!

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha