Full_rulle
Guest
EazyD skrev:Men som om du inte skulle klagat ifall du inte visst eatt han hade dyslexi.
Vad hade du för betyg i svenska då
EazyD skrev:Men som om du inte skulle klagat ifall du inte visst eatt han hade dyslexi.
BlueNote skrev:För detta går ju så bra på vintern också. VV-gubbarna vill så gärna glida runt på hojar vid juletid.... ööööh... :kocko
Twice skrev:Men jag kan inte tänka mej att det är 3 mån väntetid på en uppkörning i Oktober, polaren hadde väntetid på 3 dagar vid samma tidpunkt i höstas.
Full_rulle skrev:Vad hade du för betyg i svenska då
EazyD skrev:VG- men jag är nöjd, är ju inte svensk började skolan när jag var 12-13år i sverige.
Jasså? Hmm... Du har aldrig hört talas om att körskolor har så kallade MC? :kockoBlueNote skrev:Så kanske man ska ha råd å tjacka hoj etc. Träna med nya hojen innan man kör upp.
Twice skrev:Jasså? Hmm... Du har aldrig hört talas om att körskolor har så kallade MC? :kocko
Ska själv ta mitt kort den närmsta månaden, jag har ingen godkänd väghojj.
Jag visste inte ens att de hyrde ut dem...Rs_man skrev:ja men ska man inte ha råd då eller... vad jag vet så tar ju körskolerna fett med penger för att man ska få köra deras hojar eller har jag fel?
Twice skrev:Jasså? Hmm... Du har aldrig hört talas om att körskolor har så kallade MC? :kocko
Ska själv ta mitt kort den närmsta månaden, jag har ingen godkänd väghojj.
Man of War skrev:Jag visste inte ens att de hyrde ut dem...
Får man betala extra bara för att det är en mc man kör?!Rs_man skrev:inte hyra dom, att köra med dom
Twice skrev:Får man betala extra bara för att det är en mc man kör?!
Är nog i stort sett samma som när man kör deras bilar.
miffo skrev:Men körskolan kanske inte heller vill ut och åka i höstrusket.... och att man hinner inte öva mycket på dom dagar som är kvar innan VV stänger för seången... Och hade han inte pengar till hoj är det ju inte säkert att han hade pengar till körskola....
Twice skrev:Det är klart, har man inte pengar så går det inte. Där håller jag med fullt ut!
Sen kan du ju övningsköra innan du fyller 18 villket jag kommer göra så man kan beställa uppkörning så fort man klarat teorin utan att behöva öva där imellan.
Men detta har spårat ur lite, poängen jag ville få fram var att eftersom historien var lite extrem så började jag fundera över om den va sann eftersom han körde 125, då har man vanligtvis inte bilkort.
Edit: Jajjemen Miffo! Nu ska alla va glada och längta efter torr asfalt!
Jag är gladmiffo skrev:Exakt... men alla har inte den möjligheten... känner dom som inte har uppgraderat A1 kortet till A förrän dom har jobbat några år och hunnit bli framåt 25....
Dessutom hade han varit under 18 så kunde han ju ha övningskört och visade fram sitt körkort som leg när poliserna frågade.... så ditt påstående bevisar inget...
Men nu ska vi vara glada.. våren är strax här...
Twice skrev:Jag är glad
Men det var en "Snubbes" bil han körde, brukar bara vara sina föräldrar man fixat övningskörnings tillstånd med. Inte alla som man känner.
miffo skrev:Jaja.. slut på detta nu... han var ju över 18 och ska förhoppningsvis ta tungt i vår.... (hoppas vi)
Twice skrev:Det är klart, har man inte pengar så går det inte. Där håller jag med fullt ut!
Sen kan du ju övningsköra innan du fyller 18 villket jag kommer göra så man kan beställa uppkörning så fort man klarat teorin utan att behöva öva där imellan.
Men detta har spårat ur lite, poängen jag ville få fram var att eftersom historien var lite extrem så började jag fundera över om den va sann eftersom han körde 125, då har man vanligtvis inte bilkort.
Edit: Jajjemen Miffo! Nu ska alla va glada och längta efter torr asfalt!
Lägg ner nu när alla andra har gjort det.Blip skrev:Vad i helvete är det för jävla resonemang du för. Kör man 125:a så är man inte trovärdig?
Historien är inte alls speciellt extrem och jag tror inte ens att det är särskilt ovanligt att polisen drar pistol. Det var de väldigt pigga på en tid efter Malexanderskjutningen här i Östergötland.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|