Fy fan!!!

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Visste ni att Sverige har världens (?) mest utbildade taxikår? (FAKTA)

Håller med om att personer som bevisligen inte kan rätta sig efter det svenska samhällets regler och lagar inte har här och göra. Kommer de från ett annat land, UT. Är de svenskar, då blir det lite svårare. Ingen klar lösning. Självklart ska de som inte kan rätta sig efter minsta lilla inte ut, men efter upprepade grova brott så är det Tack och adjö! Till de som är svenskar, varför inte ett arbetsläger? Menar då är de inspärrade samtidigt som samhället slipper betala för dem. Kanske inte något Gulag läger, men ändå. Möjligen i kombination med någon form av "hjälp" att återkomma till samhället.

Att arbetsgivare diskriminerar är synd. Det som måste ske är att förståelsen ska ökas. Sossarnas sjuttitalsflyktingpolitik har inte hjälpt flyktingarnas situation. Alla samlas i "getton" och då blir det svårare att intigreras i samhället vilket gör att svenskarnas syn på invandrare blir "felvänd" iom att den bild som vi får är den som visas i media.

Möjligen lite halvflummigt men tror mitt budskap går fram

Tåbbä

Meblem
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Såld
motardnisse skrev:
Mmmm! Vad gör vi med svenskar då, skickar dem nån gruvhåla uppåt eller?
Med sådana inlägg som den här så spårar tråden ut direkt.

:corn

Kan säga detsamma om ditt inlägg. Tråden handlar om en feg och onödig misshandel.
Den finns som sagt att ladda ner LÄNK
Fy fan va fegt och vidrigt, men tyvärr händer ju sånt här varje helg.

Vafan ska man göra åt det förutom att spärra in/utvisa svinen?

Om de hade varit lättare att få jobb så hade en stor del av invandrare som är i "riskzonen" för sån här skit kunna räddas. En nyckel till att komma in i samhället är ju att ha ett jobb. Jag tror att det hade hjälpt en hel del med ett bättre företagsklimat i sverige, för då hade fler invandrare haft jobb, de hade inte känt sig utanför och vi hade sluppit sånhär skit

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Tåbbä skrev:
Vafan ska man göra åt det förutom att spärra in/utvisa svinen?

Ja kanske titta på inlägg #74 för där står det om dom vanligaste brottslingarna. Därifrån kanske man ska spinna vidare hu vi ska integrera invandrarna eftersom vi tydligt inte har lyckats med det. Inte verkar det som det kommer så mycket kreativa lösningar heller utan bara hat och skäll.

Obs! Jag försvarar inte denna vidriga misshandel. Idioter är vad det är.

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jag finner inga jävla ord....hur är folk funtade egentligen?!? :mad:

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Santo skrev:
Till skåne (Danmark :hihi )

Och du tror på allvar att danskarna tar emot packet? I Danmark kör de inte med silkesvantar, som i Sverige! För övrigt hade jag gärna sett att Skåne tillhört Danmark istället för Sverige, alternativt självstyre i Skåne. Men det är en helt annan historia.

Pentix

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Hoj
Thunderace vid namn Heffaklumpen
juha01 skrev:
Om detta är en länk till en misshandelsfilm (saknar ett codec så jag kan inte se den) så tycker jag att du ska ta bort den OMEDELBART!

Om det däremot är en film om ekorrar: vad söta dom är när dom är sådär små!

Varför ska jag ta bort den? Det e väl bättre att folk får se vilka de är och vad det är för fega killar. Så när ni går ute o :fyllisar så kanske ni aktar er för de o slipper bli :död lr så bara :fatta! skiten ur de :tummenupp

Gabor

Guest
Den dagen någon av er som tycker att man ska vara förstående, vårda, ta om hand osv själva eller närstående blir utsatta för de som "nysvenskarna" ställde till med i misshandeln....då vill jag höra er spontana komentar...

Det är bara att beklaga, dom här individerna och likasinnade har inget i vårat demokratiska samhälle att göra......

Skär av dom hälsenorna, draut, bind ihop deras händer, skicka tillbaks dom till ursprungslandet.
Kan man inte respektera vårat gästfria land, UT med Packet bara...

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Skalman skrev:
Och du tror på allvar att danskarna tar emot packet? I Danmark kör de inte med silkesvantar, som i Sverige! För övrigt hade jag gärna sett att Skåne tillhört Danmark istället för Sverige, alternativt självstyre i Skåne. Men det är en helt annan historia.

Varför inte flytta? Vi kan byta dig mot några av mina dansk/tyska släktingar som håller på att spy på sin egen regering och hela tiden öser lovord över Sverige. Gräset är alltid grönare på andra sidan....

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
tassen skrev:
Den dagen någon av er som tycker att man ska vara förstående, vårda, ta om hand osv själva eller närstående blir utsatta för de som "nysvenskarna" ställde till med i misshandeln....då vill jag höra er spontana komentar...

Du menar att de eventuella hjärnskadorna kommer att sänka en till samma nivå som vardagsrasisterna och de som tror att hårda tag löser allt? Inte omöjligt alls faktiskt.....

4-fun

Vem jag ??
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
-98 Gixxer 750 i fighter kostym
Chris Ash skrev:
Du menar att de eventuella hjärnskadorna kommer att sänka en till samma nivå som vardagsrasisterna och de som tror att hårda tag löser allt? Inte omöjligt alls faktiskt.....

Du skrev att du skulle göra fn tjänst ?? Var och när?? skall du prata omkull folket om det blir skarpt ?? :D

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
juha01 skrev:
Därifrån kanske man ska spinna vidare hu vi ska integrera invandrarna eftersom vi tydligt inte har lyckats med det.

Du kommer ju från Finland, du borde veta bättre än så. Ni har inte de här problemen, och ni har agerat annorlunda än Sverige. Varför tror du att det är vi som har misslyckats? Kan det inte vara så att det är de som har misslyckats? Finländarna i Sverige är i högsta grad integrerade, vad har ni fått för stöd som inte ges till dagens invandrare?

Jaja, jag vet: 50-tal, industri, grannar.

Gabor

Guest
Chris Ash skrev:

Ibland undrar man hur en del tänker...

Hårda tag , tja...hur skulle du själv göra om du vart utsatt för misshandeln.
Eller din flickvän nerslagen å du ser på..??
Eller är du en av dessa som drar runt å spöar folk för att du tycker att det är kul eller inte har något att göra..??

Mankanundra ibland med tanke på dina inlägg..

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept