Fy helvete

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
660, KTM SMC
Jävla svin!

Tur det inte va jag... hade slagit ihjäl dom... VANSINNIG

Vet du vem det är... ?

Leta upp dom å krossa deras knäskålar

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Fyfan, skaplig sinnesnärvaro du har, jag vet inte hur jag skulle ha reagerat och jag hoppas att jag aldrig behöver ta reda på det heller.

Alex85

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2006
Hoj
på ingång..
vilka fit*or, ingen som helst jävla respekt.

Satt själv i bilen och stannade vid rödljusen en gång, kom det fram en kille och öppnade min bildörr och sa hoppa ut.....

Skällde ut honom så inni helvete och så bara drog han....

Weirdos överallt.

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Hmmh.. jag bor inte långt från eskilstuna... ring mig så åker jag dit och hjälper dig leta upp idioterna så spöar vi dem.

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
skulle lätt bättra på mitt polisregister till nå riktigt grovt...
strongt gjort av dig iallafall.. heder till såna som dig..
synd att man alltid befinner sig på fel ställe vid fel tillfälle..

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Du gjorde väl en polisanmälan? Tog signalement och angav vaktmästaren som vittne?
Rånöverfall ska dom inte komma undan med!

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Bärgren skrev:
2497512 Hej.

Idag när jag slutade skolan ca kl. 15.40 efter en lång och tråkig lektion i trafikkunskap så gick jag till skåpet och hämtade lite grejer och gick sedan ut till KTMen. Där ute satt en kille med hjälm vid trappan och jag tänkte inte mera på det. Kryllar av moppefuckon häromkring. Jag låser upp hojen och killen med hjälmen plus en till kille ställer sig bakom mig och jag tänker väll att de gillar hojen och kollar på den. Tyvärr så hade jag delvis rätt, de gillade hojen iallafall.

När jag kickat igång den så hoppar jag av hojjen och ska ta upp väskan med skolarbete som det händer. Känner ett strypgrepp runt halsen och känner slag i rygg och magen. Försöker slå hjälmen i huvudet på den som håller i mig och lyckas komma därifrån tillfälligt. Blir nerknuffad på marken men kommer upp direkt och de två killarna bakar några steg. Anfaller den ena med hjälmen och träffar honom två gånger varav ena gången flyger "hajfenan" bort. Sedan till min stora lycka så kommer en vaktmästare ut som förmodligen hört att jag skrikit hjälp och de två jävlarna springer iväg. Efter det tackar jag honom och åker iväg hemmåt.

Jag ska till polisen nu och skadorna som blev var att hjälmen for i backen ganska så hårt när jag blev derknuffad, hajfenan gick sönder, lite skrubbsår, fick ont i höften och fick båda läpparna spruckna.

Jag är otroligt glad att vaktmästaren kom och att jag kom undan förövarna, men kommer inte i åka till skolan något mer det här året. Hoppas ni orkat läsa för det känns skönt att skriva av sig det som hänt.

Hoppas dom asen dör en grym död. Fan vilka jävla loosers. Nu blev jag riktigt pissed off:mad:
Skönt att du fick behålla hojen i af.

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
UltraMarine skrev:
2497873 Du gjorde väl en polisanmälan? Tog signalement och angav vaktmästaren som vittne?
Rånöverfall ska dom inte komma undan med!

Tack för stödet. Det känns mycket bättre. Jag har gjort en polisanmälan och angett vaktmästaren som vittne.

Nu såhär i efterhand så har jag börjat tänka på vad som kunnat hända och vilken tur att jag fortfarande har kvar hojjen. En tanke som slagit mig var nog att jag just gjorde motstånd och de hade inte räknat med det. För när de flög på mig stog hojen med motorn igång och den var helt upplåst men jag tror att de hade räknat med att det skulle gå lättare än vad det gjorde. Men när det hände hade jag bara en tanke i huvudet och det var att de skulle få slå ihjäl mig innan de fick hojjen.

Och detta skedde på Rinmangymnasiet.

Nu ifall jag ser de i skolkatalogen, som borde komma om någon vecka, kan jag anmäla de till polisen om jag känner igen dem?

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Fy fan vilka jävla idioter :mad:
Tur att det inte hände mer med dig, kunde nog gått riktigt illa :pannkyss

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Bärgren skrev:
2497512 Hej.

Jag är otroligt glad att vaktmästaren kom och att jag kom undan förövarna, men kommer inte i åka till skolan något mer det här året. Hoppas ni orkat läsa för det känns skönt att skriva av sig det som hänt.

Vilka idioter :mad:

Tur i oturen att det slutade så bra.

Ja, det är klart att du ska anmäla händelsen. Kanske hittar du idioterna i katalogen. Glöm inte och prata av dig med nära och kära, kan behövas när du varit med om ett rånförsök.

Lycka till och sköt om dig mannen! :pannkyss

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Kawakex skrev:
2497778 Kör du på banan vid stockaryd nåt eller du kör inte cross också.:)
Har kört vid banan mellan vrigstad och stockaryd några ggr men inget regelbundet. Så du känner till den, kör du något själv?

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
philsson skrev:
2499169 Har kört vid banan mellan vrigstad och stockaryd några ggr men inget regelbundet. Så du känner till den, kör du något själv?

Ragga via PM istället för i Bärgrens civilkuragetråd. :fakta

Lone Wolf

Nu är man igång igen....
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
KTM 525 EXC
Sånna där jävlar ska man bara dunka ner i backen sen krossa pungen/kulorna på!!! :mad:

Hoppas du är ok under omständigheterna, själv blev jag rätt chockad vid ett rånförsök....

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Det där låter som riktiga fuckon som inte ens kunde tjuvkoppla hojen, utan var tvungen att vänta på att du kom med nyckeln :huvet
Anmäl dom så inihelvete, sånt där ska man fan inte komma undan med!
Eller så drar du ihop en SH-mobb som kan "diskutera" lite med dom... :mad:
Tur att du klarade dig efter omständigheterna väl iaf!

Jsmacko

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
Mc-cykel
Bärgren skrev:
2498098 Tack för stödet. Det känns mycket bättre. Jag har gjort en polisanmälan och angett vaktmästaren som vittne.

Nu såhär i efterhand så har jag börjat tänka på vad som kunnat hända och vilken tur att jag fortfarande har kvar hojjen. En tanke som slagit mig var nog att jag just gjorde motstånd och de hade inte räknat med det. För när de flög på mig stog hojen med motorn igång och den var helt upplåst men jag tror att de hade räknat med att det skulle gå lättare än vad det gjorde. Men när det hände hade jag bara en tanke i huvudet och det var att de skulle få slå ihjäl mig innan de fick hojjen.

Och detta skedde på Rinmangymnasiet.

Nu ifall jag ser de i skolkatalogen, som borde komma om någon vecka, kan jag anmäla de till polisen om jag känner igen dem?

Man brukar väll bli kallad till nån sorts förhör om Aina känner för d, där får mam glutta i kataloger o grejjer om man säger att man tror dom kan gå i nån skola...
me dom har strukit över namnen så man får titta mot ljuset så ser man om man ba vet namnet, hahahaha...
näe men dom har alla skolkataloger iaf där ja bor.:yoparty

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Kawakex skrev:
2497627 Nästa gång det händer får du hämta mig jag styrketränar!:banana
du kan ju slås enligt en annan tråd oså :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha