Fylle grejjer vi alla gjort.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Som sagt här kan man dela med sig av sina fylle äventyr ;)

Vad är det värsta du sagt på fyllan?
Vad är det värsta du gjort å fyllan?
Vad är det pinsamaste?

eller rätt å slätt nån skön fylle historia.

(filmklipp, röstklipp, bildbevis är gärna välkommet)

valkyria85

Guest
Pierro0087 här på SH,

citat från lördagens supa:

FÖRLÅT NINA, jag lovar att sluta stirra på dina bröst när jag pratat med dig,
du är faktiskt en snäll person som förtjänar att få ögonkontakt..

hahaha *asg*

btw: fanskapet däckade senare på kvällen,
bildbevis och filmbevis finns :D :yoparty

Gabor

Guest
Ungdomens dagar, låg på en stor gräsmatta å skrek på hjälp, fullt övertygad om att jag låg i havet å de stora båtarna med allt folk ståendes efter relingen skulle hjälpa mig....de hyreshusgästerna var kanske inte specielt imponerade...

Gabor

Guest
sagt på fyllan.." fy fan va din äckliga horfru är ful, å j'vligt korkad"

Det var min högre schefs :arsele hynda som stod precis bredvid honom ...inte bra...:gnissla

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
fylla, förra sommarn eller sommarn innan *minns en så noga* syrrans polare kom över när jag å polarna festa eller om de va tvärt om minns ej så noga :p

iaf de va lite kyligt ute så några satt med jackan på å så.. då kläcker ja ur mig,

"fan va på klädd du är för omväxlingskull för att vara på fyllan!"

hon blev inte så nöjd :p

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En "kvinnlig bekant" stod tillsammans med mig och några kompisar utanför puben efter stängningsdags i lördags. Helt apropå ger hon killen bredvid mig en smäll över truten så han får fläskläpp och börjar blöda :näsblod
Han blev ju såklart sur och frågade vad hon sysslar med och förvirring uppstår och när jag frågade varför hon gjorde det så sa hon att han påstod att hon hade snor på läppen :D
Fast egentligen sa han "du slog mig på läppen!" och det var ju efter att hon hade slagit såklart.
Hon är i normala fall världens lugnaste tjej, brusar knappt upp. Men hon tyckte att hon kunde få slåss ibland eftersom jag har hamnat i bråk då och då, skitbra försvarstal :rofl

Jag bor ihop med denna kvinnliga bekant så jag fruktar för mitt liv numera...

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ingen =(
Känner en kille som festade med en tatuerare han kände och han ville absolut göra "något han skulle ångra i morgon" efter mycket tjat så gick tatuerarn med på det. Numer har min vän ett McDonalds M precis ovanför naveln =)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:skrattaåt

jag känner en tjej som en gång blev så full att hon spydde av endast två (2) små baileys-shots:D

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Känner en kille som festade med en tatuerare han kände och han ville absolut göra "något han skulle ångra i morgon" efter mycket tjat så gick tatuerarn med på det. Numer har min vän ett McDonalds M precis ovanför naveln =)
Ångrar han sig?

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
:skrattaåt

jag känner en tjej som en gång blev så full att hon spydde av endast två (2) små baileys-shots:D

jag vet en brud som blev så full att hon drog om kull på dansgolvet å sketpå sig i sina vita jeans.. hon kallas idag för kecke :p

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Hahaha....

Här har du din tråkjävel :finger
(lite OT om ni undrar)

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
szr660
Hamnade på andra sidan stan för att njuta av en pokerkväll för några år sedan. Det enda som fanns i dryckesväg var någon form av grön likör och gin. Allt efter att timmarna passerade blev det mindre fokus på kortspelandet och mer fokus på balansen och synskärpan, som ändå var förlorad. Det var kallt ute, förmodligen nollgradigt resonerade vi, eftersom det låg snö på backen. Sedan var det svart.

När minnet vaknade till stod vi på taket av en bensinmack (preem?) och lirade luftgitarr med bar överkropp. Polisen stod nedanför tillsammans med ett tiotal andra personer som såg djupt skärrade ut. Sedan blev det svart igen. Vaknade i samma hus där vi hade börjat kvällen av att våningssängen där två personer slaggade föll ihop som plockepinn, men stackarna fortsatte att sova i bråten.

Dagen efter satt jag på pendeltåget mot rätt sida av stan och hade sådan förbannad bakfyllemage att jag hade kunnat sätta mig och skita på golvet om promillehalten bara hade varit aningens högre. Våldtog istället en toalett på centralen och det, det var det underbaraste toalettbesöket någonsin.

Sedär.. bara av att tänka på den känslan blev jag skitnödig. Skitbra!

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
du som fick ett gyllene M på magen? :D

Haha, nej men däremot har jag sprungit på en norrlänning som hade låtit en polare (utan erfarenhet) tatuerat in en traktor på sin egna skinka.

Inte direkt snyggt men jävligt kul :D.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...