Fylle grejjer vi alla gjort.

Rydstedt1989

Guest
en midsommar gick ja å polarn hemåt från byn vi va å hällsa på, å på vägen tillbaka till kampingen så spyr stackarn som ett AS, lägger 8M lång å bred sträng spya mitt i gågatan i centrum, gick ut genom både munn å näsa, jag frågar om jag skall hämta papper till honom, han svarar närå de är lugnt jag kan torka av mig här säger han å drar hela snoken längs ett räcke på en uteservering, personerna på servingen såg inte så impade ut å de blev ganska tyst, å polarn ren :D

hahahaha. vilken syn!

Solid snake

Guest
en midsommar gick ja å polarn hemåt från byn vi va å hällsa på, å på vägen tillbaka till kampingen så spyr stackarn som ett AS, lägger 8M lång å bred sträng spya mitt i gågatan i centrum, gick ut genom både munn å näsa, jag frågar om jag skall hämta papper till honom, han svarar närå de är lugnt jag kan torka av mig här säger han å drar hela snoken längs ett räcke på en uteservering, personerna på servingen såg inte så impade ut å de blev ganska tyst, å polarn ren :D

:rofl

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Ungdomens dagar, låg på en stor gräsmatta å skrek på hjälp, fullt övertygad om att jag låg i havet å de stora båtarna med allt folk ståendes efter relingen skulle hjälpa mig....de hyreshusgästerna var kanske inte specielt imponerade...

Det var lite svamp i drinken va :7peta

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00

:rodnar

dalarna är inte ett alternativ igen.

fyfan, den här lirarn hittade vi på campingen...

Last edited:

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Jag bestämmer mej, dängfull, för att inträdet på en klubb med terass är oacceptabelt hög så jag smyger iväg för att så diskret jag förmår försöka klätta upp4-5 meter till tidigare nämnda terass via en pelare. Jag var dock inte så diskret som jag trodde så blev nerriven av vakterna som först ville att jag skulle legitimera mej så att de skulle polisanmäla mej för inbrottsförsök som de försökte få det till. Men jag vinglade bara vidare med ett "du e portad härifrån" i ryggen.

Eller den gången när jag helt ogenerat drar fram en kvarting 60% vodka ur fickan på krogen för att spetsa min grogg ytterligare. Också portad.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Jag bestämmer mej, dängfull, för att inträdet på en klubb med terass är oacceptabelt hög så jag smyger iväg för att så diskret jag förmår försöka klätta upp4-5 meter till tidigare nämnda terass via en pelare. Jag var dock inte så diskret som jag trodde så blev nerriven av vakterna som först ville att jag skulle legitimera mej så att de skulle polisanmäla mej för inbrottsförsök som de försökte få det till. Men jag vinglade bara vidare med ett "du e portad härifrån" i ryggen.

Eller den gången när jag helt ogenerat drar fram en kvarting 60% vodka ur fickan på krogen för att spetsa min grogg ytterligare. Också portad.
Man kan inte vara med i leken om tillgångar ej finnes. Har man bara en kvarting hb så stannar man hemma i tältet.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Inte så farlig grej egentligen, men ganska kul.
Jag och en polare står apfulla nere på Kellys efter hyfsat blöt pubkväll med jobbet. Jag hittar 2 cheyer som klivit av båten från Finland samma dag. Lyckas på nåt outgrundligt sätt lura i dom att jag och polarn vara grymt täta IT-chefer som badade i pengar (både jag och polarn är rakade white trash med gaddar) och att vi skulle ta med dom på de "finaste" ställena i Sthlm ifall de hakade på oss.
Naturligtvis följde de med. Nu ska tilläggas att polarn var så jävla packad att jag var tvungen att luta honom mot väggen om han skulle stå upp, och han såg ut som en fågelholk i ansiktet.
I alla fall så grejade vi in oss i en taxi och brände iväg mot Stureplan. Problemet var att klockan nu var 02.55 och allt var ju på väg att stänga. Så Stureplan sket sig. Tillbaks till samma taxi so, stod kvar och väntade.
Ok vart ska vi nu, tänkte jag och frågade taxichauffören om han visste nåt bra hak.
Nu hamnade vi vid Blue Moon Bar där vakterna frågade om vi hade VIP-kort. Ok bara att vända tillbaks till taxin.
Resan slutade vid "Tre Remmare" (även kallat Gambiahyddan, som var det enda som var öppet, vi tänkte aldrig på Patricia) där jag skällde ut taxichauffören för att han var en usel guide och fick honom att bjuda på resan.
De två tjejerna stirrade på oss och tackade för sig. Snåla jävlar som bråkar om taxinota och försöker få med dom på Tre Remmare :(
Det blev inget ligga :tuttar :mad:

På tal om tatueringar, den här har jag på benet:

Bifogat

• bengadd.jpg
    bengadd.jpg
    17.4 KB · Visningar: 578

Fetsko

fättskou
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
625 -06
Sprit --> Sex
Sex + mat = tydligen spännande
Mat = jordgubbssylt --> skitdumt

Att jordgubbar är sådär "sensuellt" och att sylt kladdar vilket fyllde sitt eget lilla syfte var helt ok.. eller.. "It seemed like a good idea at the time"

Hon låg där med klumpig jordgubbssylt på magen, med jordgubbsfrön som i det dunkla ljuset såg ut som levrat blod och jag är så jefla smart att jag får ur mig:

"Kan inte du duscha, du ser ut som ett roadkill"!

haha fy fan va bra!!

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Själv är jag mest förvånad över att Kaptenen inte har satt sina spår i den här tråden. :grill

:hihi

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Själv skulle jag nog kraftigt se över mina alkoholvanor om jag hade något att tillföra i den här tråden.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
snubblade ni över hans gylf:confused: :näsblod

Det var någon östrogenpumpad dam som var väl pilsk på honom tror jag bestämt.

Eller något :rolleyes:

Själv skulle jag nog kraftigt se över mina alkoholvanor om jag hade något att tillföra i den här tråden.

Ja(!), gud, alla som druckit lite mkt någon gång är dömda att hamna i rännstenen, fan ta de j*vlarna :mad:

Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
den roligaste kvällen men inte såå skämmig..
hade vart ut o spelat bort lite pengar med polarn.
hade kul som faen o fyllan smög sig sakta på.
satt i baren på en lokal pub o snacka skit o jag bjöd polarn på en massa sprit.. kommer en uttokig brud som snackar engelska som bli mer o mer högljud.. jag bara lyssnar mens polarn håller på o snackar. rätt vad det är känner jag 2 händer innanför jackan och tröjan,, what tha f! fryser du hör man en röst... jag,, njaee inte direkt.. vet du säger hon sen.. jag gillar navelludd :näsblod oså smeker hon händerna runt naveln.. jag bryr mig inte.. jag ung o singel hon= milf typ :D
sen snackar hon nåt jag inte hör men hör iaf att hon säger,,, du min kille sitter brevid dig....
jag: nee sluta skoja.. hon säger, jo de e säkert.. sluta skämta säger jag.. hon vänder sig till killen som sitter med huvve åt andra hålet.. hey visst tycker jag om navelludd? va! säger killen. pratar du sånt med okända män.. vid det laget hade hennes händer försvunnit från min maskulina bringa :rolleyes: hon drar iväg o killen o jag snackar skitsnack.. sen drar han.. vänder mig om då polarn vart tyst ett tag... där sitter han o råhånglar med den engelsk talande bruden.. kunde inte sluta garva åt situationen.. vänder mig o kikar efter milfen som satt vid ett helt milfbord (förmodligen hennes vänner) hon kommer fram en gång till o frågar om jag ska komma över o sitta med dom.. jag säger njaee, blir nog bara bråk iaf med killen din.. lägger hon handen på låret mitt o drar den sakta upp mot pungen o hugger tag i den, jo kom nu.. jag blåvägra.. jag e stor o hennes karl va nog minst lika stor o mindre full än mig..
hon gick tillbaks till bordet med ledsna blickar o jag o polarn spela upp sista pengarna o drog :) en helt ok kväll.

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Man kan inte vara med i leken om tillgångar ej finnes. Har man bara en kvarting hb så stannar man hemma i tältet.

kanske inte men man kan ge sej fan på att försöka!

De me kvartingen va inte snålhet jag var bara så packad att jag glömde att vi förflyttat oss till klubben och inte längre var på förkrökat.

Last edited:

Fireblade-mange

me rätt att bre ostmackor
Gick med
20 Mar 2004
..................................................
Hoj
.....................................................
för många år sen...kom ja hem från en fest..tankad å klar...klär av maj å lägger maj på sängen å känner att ja bara måste pissa ....mörkt va de ju överallt å ja lyfter på locket "tror ja" å låter de flöda fritt....när plötsligt ljuset tänds...
då hör man morsan säga " va faan gör du!!!" ...de visa sig att ja lagt vä-hand på datorskärmen å pissat på tangentbordet....

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati