Fylle grejjer vi alla gjort.

Dominator-Rocks

Guest
Det var ett JÄVLA spammande på er två! :mad: :mad:

VET HUT!

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Hoj
Varierar...
:gnissla

hehe mycket kul läsning, folk verkar bra på att vara fulla..

Kom på en lite klantig grej jag gjorde på min julfest för 3 år sedan... Mitt hus var som vanligt inte helt färdig byggt... Tomten hade varit på besök medans jag hämta ved, Tomten fick ett shot för varje klapp han delade ut...

Hur som helst var jag ASradar då jag kom tbx från vedboden, (missade tomten preciiiis) festen fortsatte och och alla hade kul... Efter ett tag skulle jag gå från övervåningen som jag varit uppe en sväng på, grejen är att jag inte har nåt räcke (på den tiden hade jag ingen trapp heller) och lyckas ramla ner i vardagsrummet. Halvägs i fallet tar jag emot mej på en balk, dock missar jag med händerna och tar den i brösten för att sedan fortsätta ner på rygg mellan soffbord och soffa...

Det gjorde ont... men vi fortsatten festa. Hade Riktigt jävla ont dagen efter och trodde att ett revben hade gått, men alla revben kändes ok så åkte inte och kollade upp... Efter jul gjorde det forfarande ont så tänkte att det var värt att kika upp lite...(7-8veckeor efter:huvet ) Var tydligen bröstbenet som håller ihop bröstkorgen på mitten som hade gått... :näsblod

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Kan man gå på sin första julfest (nytt jobb) med sin kk (lite mer, men ändå) som respektive? Eller kommer det sluta med massa inlägg i den här tråden?

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Kan man gå på sin första julfest (nytt jobb) med sin kk (lite mer, men ändå) som respektive? Eller kommer det sluta med massa inlägg i den här tråden?

jag tycker ditt KK ska följa med så de blir nått smarrigt historia här ;)

Rydstedt1989

Guest

klart man kan, det är ju inte direkt något som dom behöver veta? jag tycker du ska gå. och berätta alla smaskiga fyllegrejer sen :D

Modde

KLUBBLÖS
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
en svart fågel
Bild 1: Niclas (wdac) innan lördagens supa hemma hos modde (Modde)

Bild 2: Niclas (wdac) efter ett okänt antal groggar (kl ca 20.00)

Bild 3: Niclas (wdac) på väg till sin destination efter kvällens vansinnesfärd på r6:an , klockan var då ca 20.08

HaHA jaa jävla Niclas men visst fan hade vi kul så länge det vara =) :pannkyss

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Bild 1: Niclas (wdac) innan lördagens supa hemma hos modde (Modde)

Bild 2: Niclas (wdac) efter ett okänt antal groggar (kl ca 20.00)

Bild 3: Niclas (wdac) på väg till sin destination efter kvällens vansinnesfärd på r6:an , klockan var då ca 20.08

Att köra på fyllan skulle vara något man ska skämmas över inte tycker att det är coolt :näsblod

valkyria85

Guest
var det någon som sa att det var coolt eller???????????????

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
hahahha aaahh jag har kört på fyllan å TOK crashat min stackars R6a såååå klart :crash

jag tror de ville vara lite roliga bara inge fyllekörning här inte :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati