den roligaste kvällen men inte såå skämmig..
hade vart ut o spelat bort lite pengar med polarn.
hade kul som faen o fyllan smög sig sakta på.
satt i baren på en lokal pub o snacka skit o jag bjöd polarn på en massa sprit.. kommer en uttokig brud som snackar engelska som bli mer o mer högljud.. jag bara lyssnar mens polarn håller på o snackar. rätt vad det är känner jag 2 händer innanför jackan och tröjan,, what tha f! fryser du hör man en röst... jag,, njaee inte direkt.. vet du säger hon sen.. jag gillar navelludd oså smeker hon händerna runt naveln.. jag bryr mig inte.. jag ung o singel hon= milf typ
sen snackar hon nåt jag inte hör men hör iaf att hon säger,,, du min kille sitter brevid dig....
jag: nee sluta skoja.. hon säger, jo de e säkert.. sluta skämta säger jag.. hon vänder sig till killen som sitter med huvve åt andra hålet.. hey visst tycker jag om navelludd? va! säger killen. pratar du sånt med okända män.. vid det laget hade hennes händer försvunnit från min maskulina bringa hon drar iväg o killen o jag snackar skitsnack.. sen drar han.. vänder mig om då polarn vart tyst ett tag... där sitter han o råhånglar med den engelsk talande bruden.. kunde inte sluta garva åt situationen.. vänder mig o kikar efter milfen som satt vid ett helt milfbord (förmodligen hennes vänner) hon kommer fram en gång till o frågar om jag ska komma över o sitta med dom.. jag säger njaee, blir nog bara bråk iaf med killen din.. lägger hon handen på låret mitt o drar den sakta upp mot pungen o hugger tag i den, jo kom nu.. jag blåvägra.. jag e stor o hennes karl va nog minst lika stor o mindre full än mig..
hon gick tillbaks till bordet med ledsna blickar o jag o polarn spela upp sista pengarna o drog en helt ok kväll.
å jag som trodde man skulle få höra om milfporr där ett tag.