Fylle grejjer vi alla gjort.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag har plockat med mig lite saker hem på fyllan. I sommras stod det en skitsor golvlampa i hallen. Den måste jag ha hittat nängs götgatan nånstans...

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
ZX7R -96
Haha, det här blir nog en skön tråd! Schysst att ha ett stort gult M på magen.... :tummenupp
Tycker nog att man beter sig allmänt konstigt å på fyllan, men kommer inte på ngt riktigt skitdumt just nu. Mest det gamla vanliga att försöka cykla fast man knappt kan gå och man vaknar så jävla blåslagen dagen efter....

/Anders

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
-
Var ett par år sen men träffade en släkting på krogen som stod och spelade.
Han hade inge vidare flyt och torskade hela tiden.
Såg honom inte mer sen föräns alla krogar hade stängt och jag stod i kö till en korvmoj och han kommer gåendes med en snygg blondin över torget.

Ropade till honon: Fan Masken. Har inte du spelat bort alla dina pengar?

Får ett frågandes "joo" till svar.

Varpå jag återigen skriker högt: Hur fan ska du då ha råd med henne?

Han svarade inte mer utan försvan bara därifrån. tog ett tag innan han pratade med mig igen....

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Det värsta/pinsamaste jag har sagt va till en tjej i en bar en gång...

Fan va du är snygg fast du är gravid..... Hon va inte gravid :näsblod

///Micke

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D När jag var XX år så hade vi lite hemma party och jag och några till i gänget som var där bestämde oss för att tävla i vem som kunna få fram flest luftbubblor när man sveper en kvarting :crash :)nicka jo vi var rätt onyktra när denna ide kom fram :))
Så alla fyllde på en varsin kvarting och så satte tävlingen igång :D
:yoparty Jag van med hela 20 bubblor :) innan de tog slut på priten...
Väl apraka så kom vi på att vi skulle gå ner i den mest centrala delen av denna ort. :mattias dum ide då de var några som börja bråka med min tjejkompis och jag vart förbannad (händer inte ofta men då ran de över ordentligt) så killarna bestämde sig för att lugna ner mej genom att ställa mej mellan en vägg och en telefonkiosk...:rolleyes:

:va Låt oss säga att jag funderade dagen efter hur de kom sig att en av telefonkioskerna låg omkull vält...
:)zpy tror de var den bakfyllan som fick mej att sluta supa mej redlös :D)

(och ett tips svep aldrig en kvarting man kommer fan inte ihåg nått från den kvällen flera år efter :näsblod)

:D jo sen kan jag säga att jag lekte nog grävling eller nå för när man väll såg kläderna undrade man ju...ljusa byxor inte bra när man åker kana på baken i grässlänterna :D men vi hade tydligen kul tills vi alla börja ropa på ulrik pga alla prit :näsblod

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Var på semester.
Vaknade utomhus.
På en kartong.
Brevid sopcontainern bakom en bank.
Bar överkropp.
(Före detta) Vita linnebyxor som saknade ett ben.
Inte ett minne från gårdagen.
Fick tag på en taxi.
Sade hotellets namn.
Chaufören skakade på huvudet.
Sade adressen.
Chauförens skakade på huvudet.
Ahtens?
Athens! Long way! sade chaufören och åkte.
Ville lämpa över mig i en ny taxi i Aten.
Förklarade att jag inte kunde betala innan jag kommit till hotellet.
"Nya" taxin fick guida oss till hotellet.
Blev inte insläppt på hotellet - "You not welcome!"
Fick låna en slant och ringa kompisarna, som kom och löste ut mig.
Enligt deras berättelse, så hade vi förfestat i hotellbaren.
Ola hade undrat om inte jag kunde visa bartjejen hur man dricker tequila i Sverige.
"Visst!"
Beställde en half-pint.
Bartjejen ansåg att man inte kunde dricka så mycket, så hon gav mig sisådär 12cl.
Hävde.
Beställde en half-pint.
fick 20cl.
Hävde.
Beställde en half-pint.
Fick en half-pint.
Hävde.
Gick för att duscha.
(Här slutar mina minnen).
Kom tillbaka krypande nerför trappan.
Fick tag i relingen på bardisken.
Hängde i en arm.
Kompisarna bar ut mig i en taxi.
"Were to?"
"Sex, drugs and alkohol!"
På motorvägsavfarten ramlade jag ur bilen.
Rullade nerför en slänt.
När de försökte få in mig i bilen, så hade jag fått grepp om en buske och vägrade släppa.
Taxichaufören fick låna ut sin gigantiska kniv för att hugga ner busken.
De högg lite fel.
För att stoppa blodflödet från armen, så lindade de min skjorta runt.
Chaufören vägrade ta in mig i bilen.
Därför lade de mig bakom banken.
Skjortan stal antagligen någon av gathundarna under natten.
De tänkte hämta mig på hemvägen.
Men polisen ville inte ta några omvägar när de skjutsade hem mina kompisar som blivit rånade på en bordell...

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Sprit --> Sex
Sex + mat = tydligen spännande
Mat = jordgubbssylt --> skitdumt

Att jordgubbar är sådär "sensuellt" och att sylt kladdar vilket fyllde sitt eget lilla syfte var helt ok.. eller.. "It seemed like a good idea at the time"

Hon låg där med klumpig jordgubbssylt på magen, med jordgubbsfrön som i det dunkla ljuset såg ut som levrat blod och jag är så jefla smart att jag får ur mig:

"Kan inte du duscha, du ser ut som ett roadkill"!

Modde

KLUBBLÖS
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
en svart fågel
ooh den beryktade fylletråden :p

Ska man verkligen komma ihåg sådana greejor?

Vet dock med mig att en herre här lura mig till att slå en "båge" nere på gården för inte så länge sen =/

Rydstedt1989

Guest
söp sönder ganska ordentligt i fredags. låt säga att jag inte gör om detta. slutade i att fickvännen gjorde slut, bilen fick en motorhuv som inte ser ut som sitt forna jag och polarn fick en blåklocka som heter duga.
är nu nykterist.:huvet

valkyria85

Guest
hahahaha.. i just love this ;) grym tråd, roliga "historier"

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
är nu nykterist.:huvet
Iaf till nästa helg? :rolleyes:

Humm, vars ska vi börja... Jag va ute med polarn å hans brud för många år sen. Vid 2-3 nån gång på natten ville dom ha burgare, så dom gick till en nattöppen Sibylla. Jag å hans brud pratade kvinliga orgasmer, antagligen till omgivningens stora glädje :D Mitt i diskussionen ställer jag mig upp å går rakt ut. Där nånstans blev det ganska svart. Sen vaknade jag i en trappuppgång, utanför ytterdörren, ca en halvmil från mitt område. Jag var sådär mjuk, varm å go i kroppen då, inge ont i ryggen alls :D Det kom när den tinade sen... :huvet
Den gången jag gick hem från en "efterfest" med helt uppknäppt överkropp, lånad rosa toppluva, utsläppt hår och en vägbeskrivning skriven på ena underarmen var också "spännande". Mitt i vintern och snöstorm. Jag har något vagt minne om att jag å en snöröjningstraktor inte var helt överens om huruvida jag skulle gå mitt i vägen eller inte :D
Eller när jag däckade på muggen på högskolan. Jag vaknade vid 8-snåret på morgonen av att någon ryckte i den tack å lov låsta dörren. Jag började sakta fokusera på den milt roterande omgivningen och insåg att jag INTE var hemma :D När jag vinglade ut, stinkande gammal fylla tryckte folk sig mot väggarna när jag gick förbi :rolleyes: Jag insåg snabbt att cykling bara skulle sluta i katastrof, så jag ledde den hem. Väl hemma försökte jag sätta mig i soffan, men jag var lite för full för det också, så jag blev god vän med sängen den dagen...

Gabor

Guest
Jag har plockat med mig lite saker hem på fyllan. I sommras stod det en skitsor golvlampa i hallen. Den måste jag ha hittat nängs götgatan nånstans...

En vägbock med tillhörande blinklampa, samt fått hjälp med att få in en grävskopeklo model stor i hallen ...fan det tog oss 3 man att få bort den ett par dagar senare...:gnissla , fan va störd man var ett par år...

eller när vi försökte stjäla en ismaskin på SAS Globetrotter Hotel i Luleå.. Vi lyckades koppla loss vattnet å elen, fick in den i hissen, övertäckt med en vinterjacka, å var på väg ner i garaget när en av våra kollegor hindrade oss att baxa den vidare till en av våra bilar....:confused: :yoparty .

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
För några somrar sedan var jag uppe i Gefle och partade loss med några vänner, stod lindrigt nykter i en bar när en av mina kompisar påpekade att killen lite längre bort var presidenten för Solidos Mc (kriminella tomtar) varvid jag vacklade fram och berömde honom för att nya snygga R1!!!

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
I sommras lyckades jag och en kompis blockera en mindre väg, dock väldigt trafikerad dagtid, med cirka 50 vägarbetskyltar! :tummenupp
Järnvägen bredvid undergick ombyggnation och det fanns skyltar överallt! Har en bild på roadblocken i mobilen..

Men det konstigaste och roligaste var nog endå att efter vi blovkerat vägen så gick vi iväg i typ 10min. När vi sedan kommer tillbaka är alla skyltar borta och ligger i grannarnas häckar och i dikena. Klockan var vid detta laget halv fem.. :confused:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag vinglade ut från ett uteställe i Lund en tidig morgon för några år sedan, välte ett sånt där kravallstaket på vägen, trampade runt ovanpå det mitt på vägen ett tag och gick sen rakt fram till en polisbil som stod på andra sidan gatan.
Knackade på rutan, varpå Herr Polis snällt vevade ner och undrade vad jag ville.
-Har ni numret till Taxi Skåne?
-Neej?
-Är ni inte skåningar?
-Jooo....
-Men vafan, så kan ni inte numret till taxi Skåne! Värdelösa jävla polisjävlar. Jag behöver en taxi.

Behöver jag tillägga att taxin hem den kvällen var blåvit?
(Och ja, de körde mej faktiskt hem, och inte till nån fyllecell, även om det kanske egentligen skulle varit det bästa!)

Tias

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FIREBLADE -12 & -03, HUSKY SMR511 -11, YZ250F -12
För många, många år sen på solvindovatten-festivalen på öland är jag full vid en krog vid vattnet. Bestämmer mig för att gå ut på sten där o pissa. Tappar balansen precis när man pissat färdigt naturligtvis och ramlar ned i mitt eget piss. Minns dock inget om någon kallsup:gnissla
Hade lååångt till campingen men kompisarna hittade på nån snubbe i en bmw m3 i närheten minns jag som var villig o skjutsa bort mig till campingen för en oförskämt liten slant med tanke på situationen... han ville väl stajla eller nåt för han gasa rätt friskt:rolleyes: Han brydde sig inte om att jag var sjöblöt, sa bara att jag "råkat" bada lite men de var iiinga prob enligt han, de e skinnsäten!:yoparty

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
en midsommar gick ja å polarn hemåt från byn vi va å hällsa på, å på vägen tillbaka till kampingen så spyr stackarn som ett AS, lägger 8M lång å bred sträng spya mitt i gågatan i centrum, gick ut genom både munn å näsa, jag frågar om jag skall hämta papper till honom, han svarar närå de är lugnt jag kan torka av mig här säger han å drar hela snoken längs ett räcke på en uteservering, personerna på servingen såg inte så impade ut å de blev ganska tyst, å polarn ren :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati