Lindén
Slutkört!
Nej det var den ej du äger ju inte en r1a som trådskaparen gör!Nexor skrev:Är följdfrågan riktad till mig?
Nej det var den ej du äger ju inte en r1a som trådskaparen gör!Nexor skrev:Är följdfrågan riktad till mig?
Boris JR skrev:samt att polisen ofta inte är lika hård sålänge du nu inte slangar på storgatan en fredagkväll..jaha, då var ju inte det så kul längre... vad ska man annars göra på fredagar?
K.Svensson skrev:ca 1400 kr för strypning sedan 600 för reg bes. behöver inte bänkas, det som måste finnas med är ett intyg av tillverkaren och en monteringsanvisning.
Suzuki TL1000R skrev:Kompisen var med i en olycka då han hade mellankort men körde tung båge. Han var inte vållande och då brydde sig inte polisen om att han körde "olovligt". Inget strul med FSB heller.
Kan säkert variera som allt annat i samhället där inga bestämmelser är lika två gånger.
Lindén skrev:Följd fråga!
Vad skall man med en r1a till om man ändå inte har behörighet
E som att sätta lgf skyltar på en pansarvagn.
Suomalainen skrev:För övrigt kan FB neka ersättning på en hoj som är felreggad även om man har behörighet för tung.
Varför tog du körkortet överhuvudtaget då?Daave skrev:Tja varför inte? tänker inte precis köpa en mellan hoj... och jag tänker inet vänta i 2 år...
HanneZ skrev:Varför tog du körkortet överhuvudtaget då?
HanneZ skrev:Varför tog du körkortet överhuvudtaget då?
Du har ju ej strypt denDaave skrev:För att köpa en R1a och strypa ner den...
Lindén skrev:Du har ju ej strypt den
Väx upp ta bort LGF skylten o var en man!
Du hade vart det om du kört strypt förstår inte vad som e vittsen med o ha en moppe man ändå inte kan köra fullt ut!
Jag har en fjuttig 600 o lär mig ännu!
Att ha en liters moppe o knappt ha hår på ballen det e för mig lite konstigt!
Nåja kör ostrypt höj gärna premierna med när du e i farten!
En R1 skriven på dig för 2000 om året???Daave skrev:Jag har strypt ner den just nu ju, men som jag skrev funderar jag på att ta bort det!
Premien ligger på 2000 om året just nu så är rätt nöjd med den..
vilket jävla bolag är det då?Daave skrev:Jag har strypt ner den just nu ju, men som jag skrev funderar jag på att ta bort det!
Premien ligger på 2000 om året just nu så är rätt nöjd med den..
porec skrev:vilket jävla bolag är det då?
HanneZ skrev:En R1 skriven på dig för 2000 om året???
Daave skrev:Har en R1, som jag stryp ner till 25 kw eftersom jag bara har mellankort! Funderar starkt på att ta bort strypningen till våren,. någon som vet om försäkringen gäller då?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|