Forsberg skrev:Någon som tänkte röra sig in till Lantmäteriet 10:45 imörn? Motorcykelns dag med kortege genom stan...
Wibbe skrev:// vem var det som kom på en vit FZR(?) mellan Furuvik och långbroarna ikväll vid 19:00 cirka? Nån som blinkade när jag mötte med min gråa cheva van.//
Hygglo skrev:Hej Wibbel!
Jag ser på din avatar att du var vid avan och fotade den....Jag har varit dit säkert 10ggr på 2veckor och sökt dig men du är aldrig där!!
Du måste väll fatta att du ska mecka hoj på avan när jag kommer förbi.../Örjan
Hygglo skrev:Hej Wibbel!
Jag ser på din avatar att du var vid avan och fotade den....Jag har varit dit säkert 10ggr på 2veckor och sökt dig men du är aldrig där!!
Du måste väll fatta att du ska mecka hoj på avan när jag kommer förbi.../Örjan
Wibbe skrev:jag? Nope, inte varit ute o fruttat nått idag.
Japp åkte förbi där idag...öhh igår...om den du såg var höjd i röven och hade ett yoshimura 4-1 + cross styre så var det jag...Rigge skrev:Nää Hygglo, såg en sån där 1400 där idag.
Det var mc träff i Tierp i dag och där var det säkert 300 hojar och många av dom var från Gävle, åså var det mc och jänkar träff i Bergby..å Sm i backe i Skutskär så många av dom du såg åkte säkert till/från någon av träffarna..granath_ skrev:det var en jävla massa folk ute & åkte idag men det kanske berode på det underbart treviga vädret det var
Hygglo skrev:Det var mc träff i Tierp i dag och där var det säkert 300 hojar och många av dom var från Gävle, åså var det mc och jänkar träff i Bergby..å Sm i backe i Skutskär så många av dom du såg åkte säkert till/från någon av träffarna..
Hygglo skrev:Det var mc träff i Tierp i dag och där var det säkert 300 hojar och många av dom var från Gävle, åså var det mc och jänkar träff i Bergby..å Sm i backe i Skutskär så många av dom du såg åkte säkert till/från någon av träffarna..
emullo skrev:Nu brinner mitt favorithak i stan upp oxå....
Husabrud skrev:Mitt med!! J-a idioti å bränna ner saker! Varför?!
Nästan så att det stjäl lite av glädjen över att man klarat körkortet idag..njäe... det gör det nog inte!! Så j-a sköööönt!!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari