Gävle

Boostmax

Fem fyror är fler än 4 elefantöl !
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
FZ1-S
Vi åker om det förbenade regnandet ger sig nån gång...... :4skrika :4skrika
 

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gefle
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!
Forsberg skrev:
Någon som tänkte röra sig in till Lantmäteriet 10:45 imörn? Motorcykelns dag med kortege genom stan...

Bara regnet slutar så... Men men, en KTM kan ju vara kul o sladda med på blöt asfalt oxo... :va

Om inte annat får man ta Chevan ner o kika en sväng, frxtn, vem var det som kom på en vit FZR(?) mellan Furuvik och långbroarna ikväll vid 19:00 cirka? Nån som blinkade när jag mötte med min gråa cheva van.
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Wibbe skrev:
// vem var det som kom på en vit FZR(?) mellan Furuvik och långbroarna ikväll vid 19:00 cirka? Nån som blinkade när jag mötte med min gråa cheva van.//




Int jag...
 

Hygglo

Solskens knutte...
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Hyttö rakan
Hoj
XV1600
Hej Wibbel!
Jag ser på din avatar att du var vid avan och fotade den....Jag har varit dit säkert 10ggr på 2veckor och sökt dig men du är aldrig där!!
Du måste väll fatta att du ska mecka hoj på avan när jag kommer förbi.../Örjan :tummenupp
 

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gefle
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!
Hygglo skrev:
Hej Wibbel!
Jag ser på din avatar att du var vid avan och fotade den....Jag har varit dit säkert 10ggr på 2veckor och sökt dig men du är aldrig där!!
Du måste väll fatta att du ska mecka hoj på avan när jag kommer förbi.../Örjan :tummenupp

Tjena!

Jobbar ju 2 ski(f)t nu, SUCK! Så det blir lite konstiga tider nu...För övrigt väntar jag på lite saker från lack, så sen blir det skruva igen! Har förhoppningsvis grejjorna nästa vecka.

Bara o kika dit igen! Ha det!
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Hygglo skrev:
Hej Wibbel!
Jag ser på din avatar att du var vid avan och fotade den....Jag har varit dit säkert 10ggr på 2veckor och sökt dig men du är aldrig där!!
Du måste väll fatta att du ska mecka hoj på avan när jag kommer förbi.../Örjan :tummenupp

Åkte du vid furuvik ida då?`kl 19 typ?
 

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gefle
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
det var en jävla massa folk ute & åkte idag :) men det kanske berode på det underbart treviga vädret det var :kär
 

Hygglo

Solskens knutte...
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Hyttö rakan
Hoj
XV1600
granath_ skrev:
det var en jävla massa folk ute & åkte idag :) men det kanske berode på det underbart treviga vädret det var :kär
Det var mc träff i Tierp i dag och där var det säkert 300 hojar och många av dom var från Gävle, åså var det mc och jänkar träff i Bergby..å Sm i backe i Skutskär så många av dom du såg åkte säkert till/från någon av träffarna..
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Hygglo skrev:
Det var mc träff i Tierp i dag och där var det säkert 300 hojar och många av dom var från Gävle, åså var det mc och jänkar träff i Bergby..å Sm i backe i Skutskär så många av dom du såg åkte säkert till/från någon av träffarna..

Perfekt helg att jobba 12 timmar alltså.
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
Hygglo skrev:
Det var mc träff i Tierp i dag och där var det säkert 300 hojar och många av dom var från Gävle, åså var det mc och jänkar träff i Bergby..å Sm i backe i Skutskär så många av dom du såg åkte säkert till/från någon av träffarna..

oj jävlar. & inget får man som liten 125cc åkare reda på :näsblod
 

Snorfen

Guest
Meh!! Såg knappt några knuttar jag på em iaf.
Ngr som hängde på stortorget bara....
Hmm...är hojen så ful så folk smiter när jag kommer? :hihi
Men har svår pollenallergi just nu så var ju bara ute och pös omkring en stund.
Men åka ibland måste man ändå!
Atchooo.....
 

yzf1000

Just Me
Gick med
29 May 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX9R
Hygglo skrev:
Det var mc träff i Tierp i dag och där var det säkert 300 hojar och många av dom var från Gävle, åså var det mc och jänkar träff i Bergby..å Sm i backe i Skutskär så många av dom du såg åkte säkert till/från någon av träffarna..


Hmmm...Tierp..det hade jag inte en aning om :huvet
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
emullo skrev:
Nu brinner mitt favorithak i stan upp oxå.... :(

...och jag höll på att få tuppjuck på väg till & från lunchhaket nere vid kajen. Jämra nyfikna proppade igen överallt och stannade huller om buller och betedde sig som frånstötta älgkalvar - fram å tebax hit å dit, stopp, köra, stopp, köra, svänga, svänga tebax, svänga, svänga tebax. ARRRRRRRGH!
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Själv bor jag några hundra meter därifrån men inte såg jag nånting när jag åkte till jobbet i morse, jag tror inte ens jag var vaken.
 

Karin

crash and burn girl
Gick med
21 Apr 2005
Ort
Gefle
Hoj
ZX9 -98
Varför bränner man ner det ända stället man kan gå ut på?? J-a idioti å bränna ner saker! Varför?! :mad:
Nästan så att det stjäl lite av glädjen över att man klarat körkortet idag..njäe... det gör det nog inte!! :banana Så j-a sköööönt!!
 
Last edited:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Husabrud skrev:
Mitt med!! J-a idioti å bränna ner saker! Varför?! :mad:
Nästan så att det stjäl lite av glädjen över att man klarat körkortet idag..njäe... det gör det nog inte!! :banana Så j-a sköööönt!!

Grattis!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top