Är jag inte ute på nåt semesterpåhitt så hänger jag gärna på oxåForsberg skrev:Som det ser ut nu så kan jag åka ner nästa vecka också...
storken skrev:aha det gick bra med mig.. bra ställ kan jag nämna och en van asfalts/grus kännare det gick bara i ca 50 genom nåt samhälle som hade gat lyktor ur funktion.
B&k 11/8 bokad Ska bli skitskoj, vi får välan mecka ihop en färdplan vad de lider.. (läre ju bli tidig revelj den morronen )MrRoadSnail skrev:Har precis anmält mig till B&K på Midlanda 11/8 och noterade att det finns gott om plats kvar på både sporthojskurs och B&K. Någon som hänger på upp? Det är ju inte direkt toklångt och man skulle ju kunna ta vägen via järvsö/ånge för att få intressant väg.
500:- kostar det iaf och mer info kan fås på www.teampyamas.se.
B 12 skrev:B&k 11/8 bokad Ska bli skitskoj, vi får välan mecka ihop en färdplan vad de lider.. (läre ju bli tidig revelj den morronen )
Jo me tanke på tiden på dygnet och att det är en tid att passa däruppe så är välan E4 rätt upp enklast...kan ju vara läge att kolla på inspirerande alternativ när vi skall hemåt kanske.. Well 25, de var ett jäkla tankande å en å annan sträckning då oxå, dock inte i hojsammanghangMrRoadSnail skrev:Kanon!
Jag har funderat lite ang. färdplan och det känns nästan som att man tar E4 upp bara för att piska mil utan ansträngning. Man vill ju inte komma upp slutkörd sas. Man får nog räkna med ett par stopp för sträckning, tankning etc. Varken du eller jag är ju 25 längre.
Forsberg skrev:MrRoadSnail:
Hade du bara tittat vänster när du stod vid trafiklysena vid Statoil Gävlevägen runt 18 idag hade du sett att det stod 3 hojåkare där som precis var på väg ut på en tur till Stjärnsund...
MrRoadSnail skrev:Sedär vad man missar när man har tunnelseende. Jag var iofs på väg hem via Åmot så det hade ändå inte funkat. Nästa gång kanske.
storken skrev:så det blir nåra svängar på måndag igen!!!
Forsberg skrev:Har fått intrycket av att det brukar vara riktigt bra tillströmning på dessa tisdagsträffar... Vi blev 3, samtidigt som det brummade förbi säkert 9 olika hojar vid olika tillfällen...
MrRoadSnail skrev:Högt tempo eller? Lätt grupp att åka med?
Jag märkte iaf av min egna begränsning i gruppkörning i måndags (har alltid åkt ensam tidigare), speciellt när det började gå undan och jag inte kunde vägen. Iofs var det jag som satte tempot från Gysinge så jag har väl mig själv att skylla.
Forsberg skrev:Jag har kommit på att man inte ska vara rädd för att åka i grupp och ha prestationsångest eller så, man väntar ju såklart om det är nån som tar det lite lugnare...
MrRoadSnail skrev:Sant! Gäller bara att fatta själv att man kan slå av istället för att åka av.
Kommer väl med .. ja .. inte åldern iaf.
Forsberg skrev:Synd att bilderna togs innan man han komma igång, står ju nästan upp i kurvorna
Jo han skulle fixa det när han kom tillbaka från Gelleråsen. Du råkar inte ha någon halvtaskig kopia där jag syns under tiden?Forsberg skrev:Släng iväg ett PM till Mikke, han tog bra mycket bilder...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari