Forsberg
Den som söker han letar...
MrRoadSnail skrev:Hjälpte en motardkille att rulla igång i högbo. Trist att paddla in till Sandviken annars.
Vilka är sugna att dra ner till Rörken på måndag då?
MrRoadSnail skrev:Hjälpte en motardkille att rulla igång i högbo. Trist att paddla in till Sandviken annars.
Forsberg skrev:Vilka är sugna att dra ner till Rörken på måndag då?
MrRoadSnail skrev:Jag!
Speciellt om vi åker E4. Orkar inte grusbusa mig ner till Gysinge.
Forsberg skrev:Har inte SÅ mycket emot att åka E4:an, då får jag lite mer tid att fixa kamerafästet... Finns dock roligare vägar att åka...
MrRoadSnail skrev:Spelar ingen jätteroll för mig heller, åker vi 272 så kan jag möta upp i Valbo ist. Däremot käkar jag gärna något på vägen tillbaka. McD/Max/Roadkill kvittar, bara jag får i mig nåt.
Hur är det med band, har du så du klarar dig?
Är suugen, men har en tid förträngt att min kedja är på väg att bli ganska kass, så nyss hemkommen från att ha gjort Kolmården å Grönan med kidzen några dagar, störtade jag ut i garaget för att ta en rejäl titt på eländet och visst är det så att jag inte kan förtränga det någe längre nu (sämre än jag velat se) så det är väl bara att störta ut till Motorcentrum i morrn å jaga ny kedja (måste antagligen beställas) tveksamt att jag hinner få ordning på grejerna till Måndag..(alt. kör med halvkass kedja, ska kolla om det kan funka med lite extra slack) ..men ordnar det sej så hakar jag skitgärna på..Forsberg skrev:Vilka är sugna att dra ner till Rörken på måndag då?
B 12 skrev:Är suugen, men har en tid förträngt att min kedja är på väg att bli ganska kass, så nyss hemkommen från att ha gjort Kolmården å Grönan med kidzen några dagar, störtade jag ut i garaget för att ta en rejäl titt på eländet och visst är det så att jag inte kan förtränga det någe längre nu (sämre än jag velat se) så det är väl bara att störta ut till Motorcentrum i morrn å jaga ny kedja (måste antagligen beställas) tveksamt att jag hinner få ordning på grejerna till Måndag..(alt. kör med halvkass kedja, ska kolla om det kan funka med lite extra slack) ..men ordnar det sej så hakar jag skitgärna på..
Putt3 skrev:Tjo!
Jag tar gärna en plats i ledet mot rörken,
blev ju inte så mycket köra för mig senast..
B 12 skrev:Är suugen, men har en tid förträngt att min kedja är på väg att bli ganska kass
Forsberg skrev:Bättre lycka denna gång får vi hoppas Hoppas vädret är med oss bara...
Putt3 skrev:Tjo!
Jag tar gärna en plats i ledet mot rörken,
blev ju inte så mycket köra för mig senast..
Det ska vara 67 och inget annat. Lyssna inte på mig, jag är ful, gammal och gaggig.Forsberg skrev:Förstod inte det där med 272 och Valbo. Vi åkte 67:an från Valbo och den gick ihop med 272 i Gysinge.
Forsberg skrev:Slutar som sagt 14, visst borde vi kunna dra avfärden till runt 15:00-15:15? Kanske tom. 15:30?
Forsberg skrev:Är inte så haj på det där med servrar och så, men man skulle kanske kunna fixa så jag kan lägga upp filmerna där så får ni dra dom därifrån...
Har filmat rätt mycket och klippt och så, hur kul som helst, så vi ska nog kunna göra nåt kul av det hela
MrRoadSnail skrev:Det ska vara 67 och inget annat. Lyssna inte på mig, jag är ful, gammal och gaggig.
MrRoadSnail skrev:15.30 vid Gävlebro och så tar vi E4? Eller spela roll, bara jag får en väst, slipper böter/älgar/grus och slipper ta täten så.
MrRoadSnail skrev:Servern, är det nån form av unix eller är det en windowskärra? Hur som helst kan jag nog assistera, om du sköter filmbiten.
MrRoadSnail skrev:Vad redigerar du med btw? FCP på Mac?
Forsberg skrev:Tyvärr är kameran ute på annat uppdrag en vecka framöver, så det blir tyvärr inget filmat på måndag Fast just ja, då behöver vi ju inte skjuta avfärden så mycket för att jag ska kunna fixa fästet
MrRoadSnail skrev:Ska vi säga 15.00 från rondellen vid högskolan då? Och en paus för tankning innan vi lämnar Uppsala. Någon annan än jag tar täten och vi kör på 67/272.
Forsberg skrev:inte lust att dra någon repa idag?
MrRoadSnail skrev:Kan inte, ensam hemma med grabben idag. Drar ev. ut på en kortis ikväll men det är inget bestämt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|