Gävle

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
steffo skrev:
2071325 Tjena! Vilka har varit ute och åkt nu då?
När det väl går att åka lite då åker man ju på århundradets influensa :mad:

Upp med lite bilder ni som varit ut så man har något att längta efter.....

Hade inte hojen stått i en jäkla snödriva så hade jag varit ute igår!! Får bli premiär nästa vecka istället .. :)

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
MrRoadSnail skrev:
2073646 Hade inte hojen stått i en jäkla snödriva så hade jag varit ute igår!! Får bli premiär nästa vecka istället .. :)
Samma här, hoppas på nästa vecka..trodde man skulle slippa se fler vita suckers falla från himmlen mer nu, men satan i gatan va det sket sej..

Dogg

Thehellbillydeluxe
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
-78 Honda CB 750 K afé
Var ute en sväng i onsdags, Hille kyrka t.o.r, brr skitkallt, lite mera värme tack!

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Dogg skrev:
2085643 Var ute en sväng i onsdags, Hille kyrka t.o.r, brr skitkallt, lite mera värme tack!

Idag skulle det ju tydligen bli lite varmare. Nån som är sugen på att sitta barnvakt och låna ut en hoj? ;)

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
IDAG kan då ingen klaga på vädret! :tummenupp

Mötte LP på R80 ganska nyligen...

Hägglund

Varför bromsa om man kan gasa?
Gick med
6 Feb 2004
Hoj
Ducati Hypermotard
Forsberg skrev:
2087408 IDAG kan då ingen klaga på vädret! :tummenupp

Nee, idag var det härligt väder :banana
Blev en vända idag, mycket trevligt att våren verkar vara här :fyllisar

lpdata

Hayabusa
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
Hayabusa RX-1...Lynx 550-08
Var det när ZATZY muppen i Nissan GTI trodde han hade en chans mot en vårpigg Hayabusa kanske :)
Bidde väl en 15mil idag, helt underbart att vara på vägen igen!

//Lasse

Forsberg skrev:
2087408 IDAG kan då ingen klaga på vädret! :tummenupp

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
lpdata skrev:
2087712

Förstår det. Såg btw en blåvit gixxer vid statoil gävlevägen när jag åkte från sandviken för en stund sen. Killen stod och åt glass eller något liknande. Mm .. sommarkänslor .. :)

Forsberg

Gick med
2 Jan 2004
Hoj
lpdata skrev:
2087712 Var det när ZATZY muppen i Nissan GTI trodde han hade en chans mot en vårpigg Hayabusa kanske :)

//Lasse

Nej det var ju inte det, funderade både 1 och 15 ggr på om det verkligen var du, för det gick så sakta... :hihi Tror det var mellan Forsbacka och Sandviken, och du var på väg västerut...

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
Yess :banana premiär i dag.. mycket trevligt att äntligen bekanta sej lite me Busan :) Mötte flertalet hojar lite här å där, alla hejade glatt, vicken nice känsla att vara i sadeln igen, känns som om det var 100 år sen..

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Taco skrev:
2088151 Yess :banana premiär i dag.. mycket trevligt att äntligen bekanta sej lite me Busan :) Mötte flertalet hojar lite här å där, alla hejade glatt, vicken nice känsla att vara i sadeln igen, känns som om det var 100 år sen..

Grattis! Är det nu du önskar att du hade köpt en BMW istället? ;)

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
MrRoadSnail skrev:
2088329 Grattis! Är det nu du önskar att du hade köpt en BMW istället? ;)
Skulle inte vara helt fel me ett tyskt järn i pappas garage oxå, tyckte ju din kändes ovanligt smidig för å vara tourer :tummenupp ..men nu ska det åkas Busa ett tag framöver :kär

lpdata

Hayabusa
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
Hayabusa RX-1...Lynx 550-08
Forsberg skrev:
2087879 Nej det var ju inte det, funderade både 1 och 15 ggr på om det verkligen var du, för det gick så sakta... :hihi Tror det var mellan Forsbacka och Sandviken, och du var på väg västerut...

Då förstår jag att du funderade... jag hade varit på Elgiganten och hämtat en ny mobil åt farsgubben som jag hade innanför jackan.. och med en stor mage och ett paket inträngt i jackan så inbjöds det inte till några höga farter.

Lovar att det skall bli ändring på det idag, skall upp till Taco och kolla på hans busa idag och då är bara magen i jackan :hihi

Forsberg

Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Ja då har man tagit oskulden i år också, guuuuuuuud vad tråkigt det är att köra hoj! :hihi

Snorfen

Guest
Såg en svart Sv1000 som puttrade förbi här utanför igår.Schysst hoj....
Själv är jag inte ett dugg sugen!*hehe*
Tidig 40-års kris kanske?
Håll er på vägen i sommar,boys and girls!

Last edited:

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Taco skrev:
2088991 Skulle inte vara helt fel me ett tyskt järn i pappas garage oxå, tyckte ju din kändes ovanligt smidig för å vara tourer :tummenupp ..men nu ska det åkas Busa ett tag framöver :kär

Det tyska järnet står nu på laddning och det körs japansk eu-moppe istället. Den första halvmilen var kul, sen insåg jag varför jag bytte hoj. :)

Tourer .. pfft .. ;)

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Moi och Taco i Lingbo

Första turen i skinnställ för i år och färden gick till Lingbo. Slitet bakdäck, stor ovana och +3 i vägen gjorde att man var onödigt stel. Kul men kallt!

Btw, bara jag som tycker det är halt inne i stan? Fick släpp på södra kungsgatan i höjd med bocken när jag skulle in mot torget. Det är som något slags damm på vägen, snorhalt! Iofs, mitt bakdäck har lika mycket grepp som en stearinollad hockeypuck just nu så .. :)

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
MrRoadSnail skrev:
2098350 Första turen i skinnställ för i år och färden gick till Lingbo. Slitet bakdäck, stor ovana och +3 i vägen gjorde att man var onödigt stel. Kul men kallt!

Btw, bara jag som tycker det är halt inne i stan? Fick släpp på södra kungsgatan i höjd med bocken när jag skulle in mot torget. Det är som något slags damm på vägen, snorhalt! Iofs, mitt bakdäck har lika mycket grepp som en stearinollad hockeypuck just nu så .. :)

Dom är ju å sopar kungsgatan varenda morron ungefär... blir nog bra med lite regn.

Nyheter
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj