Hägglund skrev:2098428Var det du som hade problem att hålla framhjulet nere idag?
Nej jag har inte vart ute å åkt idag.
Hägglund skrev:2098428Var det du som hade problem att hålla framhjulet nere idag?
Rigge skrev:2098375Dom är ju å sopar kungsgatan varenda morron ungefär... blir nog bra med lite regn.
MrRoadSnail skrev:2099061R1 och träningsbyxor (se även ler och långhalm, humle och dumle, trazan och banarne samt sprut och luder)? Typ norra rådmansgatan runt halv fem?
Rigge skrev:2100198Vilket påhopp att påstå att jag kör R1
Rigge skrev:2100198Vilket påhopp att påstå att jag kör R1
MrRoadSnail skrev:2100361går det att uiiila med något annat?
nu har det äntligen slutat snöa .. men åker man ut nu så måste man ju stå med autosol och läderkräm hela helgen .. varken fransar eller krom tål ju väta ..
MrRoadSnail skrev:2100361går det att uiiila med något annat?
nu har det äntligen slutat snöa .. men åker man ut nu så måste man ju stå med autosol och läderkräm hela helgen .. varken fransar eller krom tål ju väta ..
Hägglund skrev:2100448Jotack, hade besiktning vid 11 idag
Har fan varit fint i en veckas tid, men när jag ska besikta, då snöar det!
Men men,hojen gick ju igeom med motardhjulen och GPR ljuddämparen
Rigge skrev:2100373Men nu kanske ditt damm i söderbacken är borta... Imorse va dom där igen å sopade, hur mycke grus kan de finnas?!
Gjorde oxå den insikten i går, jag, Forsberg å Bonjin var en sväng till Stjärnsund.. lagom fikasväng tycker man ju och körde i kläder för sommartempraturer, fifan va kallt de blev (jättekonstigt ) frös tamefan resten av kvällen efter hemkomst.. glad att jag slapp åka till Stockholm iafgranath_ skrev:2104601usha, det är inte riktigt sommar än
granath_ skrev:2104601usha, det är inte riktigt sommar än
Hägglund skrev:2105550Men snart så, man känner det i luften
Är det mycket skruva kvar på den?granath_ skrev:2106066nej, jag håller med, det var grymmtfint väder här nere i sthlm idag oxå.
det var ju t.o.m. skönt att glida i en trött gammal atos
kommer en kille & tittar/köper RGn imorrn så nu vet man inte vad man ska göra tills 600 sitter ihop
renegade skrev:2107061Är det mycket skruva kvar på den?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|