Idag lär det ju vara perfekt hojväder.
Va en som precis åkte förbi här utanför huset(raksträckan genom hedesunda som man kommer till 67an på). Han hade iaf en sporthoj.com tröja, körde en gsxr 06a. Jag lära stanna upp å bara stå å lyssna på motorljudet när han körde förbi! Fy fan va gött det lät när han drog på sen ute på 67an
Faan abstinensen stiger, så jävla surt att man inte har nån å övningsköra med. Får väll bli en intensivkurs så fort man klarat skrivningen
Lyfter den här gamla tråden med att varna er alla för en silvergrå V70 T5 med siffrorna 030 i registreringsnumret, tonade bakrutor och en liten antenn på vänster sida. Den är dyr att köra om.
Kan den ha TEK eller nån liknande kombination? Den hade stoppat nån monkeybike-liknande grej på R80 härom veckan en tidig morgon...
Nja, registreringsnumret började på S någonting. Ganska gammal bil, förra generationens V70 eller säger man förrförra generationens v70 nuförtiden.
Det jag stör mig mest på är att de inte hade stannat för att ta upp skräpet som låg i omkörningsfilen bara någon kilometer innan jag körde om dem. Livsfarligt med skräp i en högerkurva på vajerväg. Men de var uppenbarligen inte ute och åkte för trafiksäkerhetens skull.
De missade som tur var att mitt framdäck i princip var ett slicks efter måndagens körning på Gelleråsen.
Hur dyrt är det att köra om den V70´n? Jag körde om en liknande ikväll som hakade på en stund men sedan släppte av
//Lasse
Men det var en fin film man fick se, första gången jag fick se en film på när jag kör motorcykel och de ägnade hela sex kilometer åt att filma mig.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|